Objazd (no prawie xD) Tatr 2/3 => Nowy Targ - Kieżmark

Czwartek, 2 maja 2024 | dodano: 08.05.2024

Choć w sumie źle ¯⁠⁠\(⁠°⁠_⁠o⁠)⁠/⁠¯

Bo do jazdy było nas dwóch heh :P. Nie chciało się, łóżko było ogromne i miękkie, kwatera super ... to tym bardziej się nie chciało ಠ⁠﹏⁠ಠ. Obrazek po lewej jednak motywował ;)

Nie ma to jak urlop w czwartek, problem w tym, że jak się pracuje niecałe dwadzieścia lat na jedną zmianę to organizmu to nie obchodzi xD. Pobudka o 05:20!! Wstawaj do roboty leniu :P.

Poleżałem, nadrobiłem BeeSy i usłyszałem że na dole ktoś się trzaska ʘ⁠‿⁠ʘ. Tak, to oczywiście był Łukasz i jak zaplanowaliśmy pobudkę na 7:00 rano (i wyjazd na 8:00), to wstaliśmy w okolicach szóstej i na spokojnie ruszyliśmy pół godziny przed założoną godziną ^⁠_⁠^

Jeszcze przed śniadaniem zrobiłem kontrolę pogody na zewnątrz w długich spodniach, ale było komfortowo :]. No to krótkie spodenki!! Do tego oczywiście koszulka, polar, kurtka i opaska na uszy :DDD. Ciągle jestem ciepłolubny :P

Ruszamy i (nawet mając w głowie dzisiejsze podjazdy) największy gnój. Nazywał się on Nowy Targ heh

Korki, kostka na chodnikach, światła, trochę gubienia się, ale udało się wydostać na genialny (paro kilometrowy) odcinek szutrowy ◉⁠‿⁠◉

Częściowo już przejechaliśmy go o tutaj ^⁠_⁠^

No to kierunek Kacwin ←⁠(⁠*⁠꒪⁠ヮ⁠꒪⁠*⁠)

Szpilberg ogarnia relacje, a my dalej :)

Asfaltowo przejeżdżamy Gronków (granica wsi centralnie w polu XD), Nową Białą, (dziurawe jak ser szwajcarski) Krempachy i polami docieramy na szczyt pierwszego większego dziś podjazdu gdzie następuje drugi pitt - stop (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)

W tym momencie też dziewczyny wstały i zaczęły realizować swój plan. A my swój ¯⁠⁠\_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

Podjazdy ...

... widoczki ...

... zjazdy :)

Tego nie brakowało:)))))

Owieczek też nie zabrakło :P

One już były zobaczone po zakupach w sklepie w miejscowości Łapsze Niżne ʘ⁠‿⁠ʘ. Swojskim "dej mnie tego syra, ale by dobry był!!" takim :D

Zrobiło się stromo, trochę ciężko na plecach, ale nie było co ryzykować bo bez nawodnienia i prowiantu byśmy licho wyglądali ;). Nie ryzykowaliśmy z Kacwinem żeby nie zostać z niczym ;)

My więc pod górkę (dzięki Łukasz za wyrozumiałość), a dziewczyny dojeżdżały do swojego planu pieszego - o tu gdzieś ʘ⁠‿⁠ʘ

To może (skoro już patrzyliśmy na nie z góry, z wysokości około 700m nad poziomem morza) słówko o nich ;). Trochę narzekały na rowerzystów (hehehe) ale ponad 10km wydreptały po VELO DUNAJEC w okolicach Czerwonego Klasztoru na Słowacji ^⁠_⁠^

Tam też kręciliśmy rowerami dwa sezony temu upppps (⁠✿⁠^⁠‿⁠^⁠)

Wracamy trochę wyżej, ale u nas to już w sumie niżej => czyli zjazd do Kacwina ...

... i samo miasteczko 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。.

Sklepów czynnych oczywiście były ... ze trzy heh ;). Czynna była również atrakcja na granicy czyli wodospad ⊙⁠.⁠☉. Po zimowym na Islandii jednak wrażenia nie zrobił :D

No i nazot na Słowacji :]

I był zapomniał (⁠・ั⁠ω⁠・ั⁠). Czy wiało? Tak, cały czas mocno po ryjku ತ⁠_⁠ʖ⁠ತ. Miało się to zmienić dopiero jutro. O tym jednak => tak, w części trzeciej :P

Udało się dojechać do takiej (dłuuuuugiej) wioski, po której nastąpił popas, chwila przerwy i ...

... ten obiecany najgorszy odcinek całego wyjazdu -⁠ᄒ⁠ᴥ⁠ᄒ⁠-

W sumie to nie był tragiczny, "wjechanie" pół kilometra w linii prostej do góry zajęło nam 70 minut <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

Choć ja troszeczkę oszukiwałem hehe ;)

Zjazd króciutki, ale za to mega szybki. Ogólnie to dnia dzisiejszego ponad 50 km/h jechałem chyba milion razy. Tu też - oczywiście z zachowaniem bezpieczeństwa (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠). Na zakrętach niejednokrotnie (tu i wcześniej) pojawiał się piach i kamyczki ಠ⁠ω⁠ಠ

Mandatu jednak nie dostałem :P

Dobrze że udało się wyhamować bo byśmy w Tatry walnęli :DDD

Następnie zjazd przez Zdiar ...

... po nim pitt - stop, trochę ujechać ...

... do ostatniego już postoju (staw Bełensky yyy RYBNIK :D) z kaczuchami :DD

Końcówka to już bardziej podziwianie widoków niż jazda ...

... i przez obrzeża Centrum na nocleg w miejscowości Kezmarok :)

Nocleg zdecydowanie gorszy niż dnia pierwszego, ale o wiele lepszy niż zakładaliśmy ʘ⁠‿⁠ʘ. Trochę strach było ino o rowery bo stały na korytarzu pfff. A tam do wyboru ciapaci albo Ukraina xD. Na całe szczęście drzwi były zamykane na noc, ale na samym początku nie było to takie oczywiste ;)

Zahaczyliśmy jeszcze o Lidla ... gdzie ostatecznie stwierdzam że "nasza" Ukraina to nic w porównaniu do tych brudasów z Bollywood ತ⁠_⁠ʖ⁠ತ. A fuj! Tragedia!! ಠಿ⁠_⁠ಠ

Dzięki Łukasz po raz kolejny! To był chyba wyjazd, w którym zrobiłem najwięcej przewyższenia w historii. I ... przeżyłem (⁠✷⁠‿⁠✷⁠). Opalanie było gratis, tak samo jak dnia pierwszego :D

I jeszcze trasa:

Zbliżamy się nieuchronnie do dnia trzeciego. I potwierdzam => z siodełkiem lepiej, a jak się jeszcze na nim siedzi ... to w ogóle najlepiej :DDD

| 09:50 czwartek, 9 maja 2024 | linkuj Jak to bez przygotowania? Tyle razy na DPD robiłem mega stromę podjazdy. Gotowość bojowa była <lol2>

Kulki to mam zawsze ze sobą :P
Chyba za mocno te kolano sobie usztywniłem - dziś już mam lżej. A no i jeszcze mam dwie torebki popcornu na stanie w barku ^⁠_⁠^
Mazia | 08:43 czwartek, 9 maja 2024 | linkuj Tak bez przygotowania strzelić takie podjazdy - szacun :)

Puchnąca stopa mówisz? Interesujące, może za dużo chodzenia do Biedronki po popcorn bez kul :p
| 00:26 czwartek, 9 maja 2024 | linkuj Bo nie byłeś z tym bydłem (przepraszam w tym miejscu wszystkie krówki) w sklepie ತ⁠_⁠ʖ⁠ತ. Ogólnie to nie polecam ;). Chyba że jesteś przygłuchawy i nie czujesz zapachów heh :D. Po zachowaniu dzieci mógłbyś być też trochę ślepy :P. Oczywiście nie wszyscy tacy byli - nie jesteśmy przecież rasistami hehehe :)

No ale my tu o rowerach, to o rowerach ^⁠_⁠^. Zgadza się, tam to jest dopiero targ ... samochodowy. Obrzeża mają za to zacne pod względem kręcenia ←⁠(⁠*⁠꒪⁠ヮ⁠꒪⁠*⁠). I to tyle :P

Horroru to raczej nie będzie ;). Kotek się cieszy że pancio w domu ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ. Łydka schodzi z rozmiaru plus size, a kolano? Chyba też lepiej, gorzej że stopa zaczyna puchnąć. Jak nie urok to wiadomo co ;)
| 00:04 czwartek, 9 maja 2024 | linkuj Nowy Targ zdecydowanie lubi dwa koła. Razy dwa. Plus silnik :)

Wycieczka fajna, widoczki piękne, ale ja wciąż czekam na horror. Sorry, sam zrobiłeś suspens :)

Ja tam wolę ów ciemnoskóry Bollywood niż naszych białych Ukraińców. Taki ze mnie rasista! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bbawi