Sierpień, 2023

Chudów towarzyski (⁠ㆁ⁠ω⁠ㆁ⁠)

Niedziela, 27 sierpnia 2023 | dodano: 28.08.2023

WITAM

(Tak, brakło transferu na klasyczne "witam", a specjalnie zostawiłem sobie 350KB - pewnie złodziej Tusk ukradł :DDDD)

Wczoraj weselne => "impreza" jednak dość średnia, i ucieszyliśmy się że o 16:00 (ślub o 12:30 xD) byliśmy już w domu w piżamach :P. Nie wiem co było gorsze => rozwodnione piwo ... czy rozwodniony rosół xDDD.

Z piżam musieliśmy jednak wyskoczyć i tak, bo ... (nie, nie zboczuchy!! :p) ... bo w odwiedziny przyjechali do nas Marzena z Łukaszem ;). Było przyjemniej z kim pogadać i napić się jakiegoś dobrego kieliszeczka (⁠ ⁠ꈍ⁠ᴗ⁠ꈍ⁠)

Kieliszeczek sprawił, że goście pojechali, a myśmy poszliśmy spać chwilę po godzinie 20:00 heh. Zmęczony jakoś byłem, no plus kiedyś trzeba odespać te poranne wstawania w tygodniu do roboty 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。. W nocy (jak się przebudziłem) jeszcze trochę z Jarkiem popisałem (fajna burza przeszła heh), zaś do Morfeusza (wstawanie po 08:00 w niedzielę niespecjalnie cenię ಠ⁠﹏⁠ಠ), i rano po ogarnięciu się rura na spotkanie z Łukaszem przy Panoramie ^⁠_⁠^.

Godzina 09:31, z Roadrunnerem byliśmy na Chudowie umówieni na 11:00, to na dzień dobry postój w lesie na klachy i nawodnienie ^⁠_⁠^

Później wiosła do ręki nogi na pedały i ruuura ...

... lasem na miejsce spotkania <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

Tia, ciągle nie założyłem chlapaka xD

Z piętnasto minutowym spóźnieniem meldujemy się w barze, gdzie już czekał Jarek i po dłuższym postoju pod parasolką ...

... ruszyliśmy na nasz główny cel czyli mikołowski Starganiec ᕙ⁠(⁠ ⁠ ⁠•⁠ ⁠‿⁠ ⁠•⁠ ⁠ ⁠)⁠ᕗ

Na powrocie wpadliśmy jeszcze trochę "w maliny", bo droga w okolicach Paniowych jest ciągle nieprzejezdna xD. No nam się jednak udało jakoś pomimo zakazu przejechać ...

... ale co miałem wysłuchać, to wysłuchałem. Pan pierw niemiły, potem miły, ale trochę go rozumie. I nie rozumie jednocześnie ¯⁠\⁠_⁠(⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)⁠_⁠/⁠¯. Miasto nie chce od niego tej ścieżki wykupić, to się bawi w Strażnika Teksasu i dręczy rowerzystów. Finalnie pożegnaliśmy się jednak w zgodzie i zrozumieniu ^⁠_⁠^.

Następnie zahaczyliśmy jeszcze o stację benzynową (następnym razem ja stawiam Panowie ◉⁠‿⁠◉) i meldujemy na w sumie głównym (zamek w Chudowie był uczciwym miejscem spotkania) celu ;)

Sceptycznie podchodziłem do tego remontu i w sumie to niestety się nie zawiodłem. Trochę zniszczyli dzikość tego miejsca ಠ⁠ω⁠ಠ. Szkoda =⁠_⁠=

Skoro jednak tam już byliśmy, to dłuższa chwila rozmów i każdy w swoją stronę. Znaczy wróć => ja w swoją stronę, a Łukasz pojechać dokręcić do setki odprowadzając przy okazji Jarka do Bytomia. Łukasz więc pewnie zadowolony, Jarek jak zawsze zadowolony (hehehe :D), a i mnie się podobało, bo po wannie mogłem się znowu trochę drzymnąć :P

Na koniec ino chusteczki jednorazowe poszły w ruch, bo mógłbym nie wejść do domu z takim umorusanym Szkodnikiem :D

Skoro już nie mam transferu, to ino moja fotka trasy <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

Jutro deszcze niespokojne, w środę i w piątek tereny służbowe, to pewnie ino w czwartek DPD. O ile oczywiście pogoda pozwoli. Niech ten sierpień już się kończy! A, i ... aaa nieważne, już pewnie upały nie wrócą ;)

DPD 45/2023

Piątek, 25 sierpnia 2023 | dodano: 25.08.2023

Kąt przy robieniu zdjęcia trochę kitku tyłek powiększył, ale to nic nie szkodzi ^⁠_⁠^ :P

================
Środa była ciągle zabiegana, wczoraj zrobiłem sobie po pracy "labę" przy kupnym (mega dobrym) świeżym słoneczniku ...

... a dziś (skoro już się pomidorkami pochwaliłem :P) to rowerowo ʘ⁠‿⁠ʘ

Decyzja o jeździe zapadła oczywiście rano, kiedy to sprawdziłem że ma nie padać ←⁠(⁠*⁠꒪⁠ヮ⁠꒪⁠*⁠). Szkoda że było ino średnio ciepło (około 16°C), ale długie spodnie na tyłku (i bezrękawnik oczywiście :P) ogarnęły temat <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

Dojazd do roboty przez D3S, ale tym razem wpadłem tam przez ulicę Gawronów ...

... a później klasyczne przez Zawodzie i Bagno na Szopenice ʘ⁠‿⁠ʘ

Fajnie że znikły te pryzmy z kamienia, to na jesień (jak czas się zmieni na ten gorszy) będzie skąd wschody słonka focić ┌⁠(⁠・⁠。⁠・⁠)⁠┘⁠♪

Po pracy klasycznie do domku (⁠✿⁠^⁠‿⁠^⁠)
Nawet miałem zająca w postaci kolegi z działu heh

On jednak jeździ cały czas przez Nowy Nikiszowiec, a mi się zachciało Giszowca ;). A no ... i (jak widać) wiało :P

Chwilka dla fotoreportera:

Taaaaak, ciągle wiało ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

Szybciutko więc przez Ochojec i dawno nie odwiedzone pociągi ...

... do bazy ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ

Ciężką nogę coś dziś miałem i czułem się jakbym czołg za sobą ciągnął, ale nie żałuję 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Dobre DPD ◉⁠‿⁠◉. Jutro zajętość ślubna, a na niedzielę ... biorę po 200zł z konta każdej drużyny i słucham Państwa :D

==================
BTW: W niektórych przypadkach tak to nie wygląda :D. U nas kot jest jeden - zależy ino które pierwsze do domu przyjdzie ...

... :DDDDDD

BTW2:

Taaaaaa (⁠≧⁠▽⁠≦⁠)

DPD 44/2023

Wtorek, 22 sierpnia 2023 | dodano: 22.08.2023

Dziś miał być pociąg, ale rano zmieniłem zdanie. Dobra zmiana? :P

Opłacało się jednak wstawać o godzinie 04:40, bo był czas żeby sprawdzić pogodę, spakować (od nowa) wyprany plecak, ogarnąć wszystko i ruszyć :))))

Na termometrze 20°C, zero wiatru, ubiór "na krótko" (+ bezrękawnik :P) i ino się zastanawiałem czy bryle przeciwsłoneczne zabierać, bo coś ciemno na dworze było ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯. Finalnie już na Ligocie wyszło że się opłacało :)

Później skoro czas był dobry, to pojechałem sobie przez Górny Muchowiec, kontrolując przy okazji postępy w budowie DDR-ki na ulicy Meteorologów. Nawet jakoś im to idzie ^_^

Poczekam jednak na finalny efekt bo jak zawsze może być różnie ...

... :D

Końcówka to klasyczne Zawodzie i po 8h pracy ...

... na Brynów do rodziców :D. Przez to że miałem pojechać zabrać garniaka, to miał być pociąg, ale przypomniało mi się że Ojciec chciał żebym mu skserował wypis ze szpitala, to i tak tam muszę jutro (bo deszcze i burze niespokojne ponoć wieczorem i w nocy) podjechać :). Dziś jednak chciałem go ino przymierzyć żeby zaś nie było jakiejś niespodzianki xD.

Trochę myślałem jak tam dojechać, ale za jazdę przez Centrum i Załęże podziękowałem :P. I tak swoim odwrotnym porannym śladem dojechałem ... (zahaczając jeszcze o kąsek D3S) ...

... do ulicy Ceglanej i przez Park Kościuszki ....

... na trochę ponad godzinkę do rodziców ;]

Ubranie wybitnie nie rowerowe pasuje, więc zostało ino oddać klucze od kitku Marzenie, zahaczyć o pewnie miejsce i wrócić na chatę ◉⁠‿⁠◉. Zdjęć już nie robiłem (mało transferu po urlopie) to ino mała załamka ⊙⁠.⁠☉. Widziałem że tak to się skończy ...

... ale i tak szkoda ... i trochę dziwnie teraz jest bez Domu Kultury Kopalni "Wujek" ¯⁠\⁠(⁠°⁠_⁠o⁠)⁠/⁠¯

Jeszcze warunki => jakieś +32°C (u rodziców na balkonie w słońcu +39°C), wiatr po ryjku i jako atrakcja ... mega korek na Ceglanej. Tam pierw jedna pani próbowała mnie wmontować w krawężnik, a później, uciekłem na pusty chodnik (cztery auta z rzędu stały 0.1-0.2m od niego), gdzie na końcu ... jakiś debil (pewnie ktoś z tej czwórki) próbował mnie trafić pustą paczką po fajkach. Byłem już ponownie na ulicy, to po prostu wyszło że śmiecia wyrzucił przez okno. Brak słów, choć ja też się do błędu przyznaje ಠ⁠﹏⁠ಠ

=============
Wieczorne prognozy się oczywiście potwierdziły, a na dowód zdjęcie z dworca w Katowicach-Piotrowicach ʘ⁠‿⁠ʘ

====================
I pozdrawiam

Ole, mrozy i zamiecie śnieżne mhmmm :D

Z DPD jednak powinienem zdążyć do końca roku <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

Okej :PPPPPPPPP

Łodygowickie grzybki + mega bonus :)

Niedziela, 20 sierpnia 2023 | dodano: 21.08.2023

Wpis na szybko, bo w sumie to nawet nie mam o czym pisać :P. W sobotę mieliśmy być na ślubie Młodego, ale ... pomyliliśmy soboty i jest on dopiero za tydzień xD. Gocha mnie już chyba nie czyta, bo nic nie krzyczała że daty mi (nam) się pomyliły xD

W sobotę więc zamiast jeść w restauracji, to pierw musiałem iść do mięsnego coby coś na obiad upolować xD. A później (jeszcze przed obiadem) na trochę ponad 6km poszliśmy do "naszego" lasu pod domem ʘ⁠‿⁠ʘ. Są grzyby?

Są ୧⁠(⁠^⁠ ⁠〰⁠ ⁠^⁠)⁠୨. To w niedzielę w góry na kolejne zbieranie ^⁠_⁠^. Do składu dołączyli jeszcze brat Magdy i ich kuzynka Justyna. Fajnie ʘ⁠‿⁠ʘ

================
Pociąg chwilę po godzinie 09:00, bilet weekendowy (30zł/os/tam i nazot), 75 minut jazdy i meldujemy się w Łodygowicach Górnych. Tamże leniwe, ale całkiem sympatyczne szukanie kapeluszy (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠). Takie coś wydeptaliśmy ←⁠(⁠*⁠꒪⁠ヮ⁠꒪⁠*⁠)

No takiego śladu to tam jeszcze nie miałem heh 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜 :D. Po zbiorach uważam że bilet się nam zwrócił, choć ja tam i tak grzybów nie jadam :P. Wolę kotlety heh :PPP

Jakieś fotki wrzucić trzeba ;)

Najlepsze zbiory to jednak były kurki. Dziś Magda miała na śniadanie z jajczownicą 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

A my w kierunku Skrzycznego dworca w Łodygowicach ...

... skąd po ponad 0.5h czekania na pociąg do domków ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ

Oczywiście przez Cipnik ...

... znaczy Lipnik :P ...

... i tyle z wyjazdu ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯. Fajny skwarek był :P

==================
BTW: Góry lepsze, ale koszulkę założyć i tak zawsze polecam ...

... :DDDDDDD

Na koniec bonusowe WOOOOW z dziś. Uczyłem się o tym, ale chyba pierwszy raz widziałem na żywo Cumulonimbusa (⁠⊙⁠_⁠◎⁠). Tu fotki (screeny z filmiku) z okolic Zadola i Piotrowic. Po prostu NIESAMOWICIE to wyglądało  (゚⁠ο゚⁠人⁠)⁠)

Burza od Istebnej po Nowy Targ z epicentrum w Wiśle i Brennej (⁠@⁠_⁠@⁠)

Dziś był pociąg, a jutro też będzie. Pogoda niepewna, a i do rodziców trzeba po pracy jechać ;). Pozdro więc wszystkim (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

DPD 43/2023

Czwartek, 17 sierpnia 2023 | dodano: 17.08.2023

Po poniedziałkowym pierwszym dniu pracy po urlopie wtorek był wolny. Cenie takie akcje :D. Dzień wykorzystaliśmy na spotkanie i grillo-ognisko, na nowo kupionej działce u znajomych przy jeziorze pomiędzy miejscowościami Racibórz i Chałupki ಠ⁠‿⁠ಠ. Dowóz nas też był w ich zakresie => również cenie mocno :DDD

O rowerze oczywiście też nie zapomniałem :P. Był (jezioro Rybnickie) ino trochę inny niż ten, który znamy najlepiej ;)

Mi tam ciepełko (mocno powyżej 30°C) klasycznie nie przeszkadzało, ale Magda zaliczyła w domu kąpiel ... w Pentanolu xD. No grzało, ale mamy przecież sierpień (i wakacje?) to grzać musi :))

BTW: dla marudzących ...

... :PPP

W poniedziałki (czy tam środy heh) się nie jeździ, jutro od razu po pracy robimy grilla z ekipą z roboty u koleżanki na Murckach, a w sobotę ślub Młodego. Jechać na DPD trzeba było więc dziś ^_^. Pytanie ino czy mnie nie zleje? ¯⁠\⁠_⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠_⁠/⁠¯. Prognozy były niepewne, ale zaryzykowałem ;]

Trochę mi zajęło poranne ogarnięcie się więc musiałem jechać przed D3S i Nowy Nikiszowiec 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Zdążyłem, nawet z delikatnym zapasem czasowym ;). Fajnie że chyba pierwszy raz w tym roku rano na krótko ...

... niefajnie że zaś kombinują w okolicach Francuskiej. Skoro rondo jest bez sensu, to na to nie mam już słów xD

A czy wróciłem o suchości?

Nie bałdzo xD

Mega burza przeszła przez Szopienice chwile przed godziną 14:00. Wrócić jednak trzeba było :)

Oczywiście po urlopie zapomniałem zamontować przedni chlapak, to w gratisie miałem mycie ryjka. Olałem więc jazdę ulicą i wróciłem przez DDR-kę w okolicach Bagiennej ...

... i D3S oczywiście ←⁠(⁠*⁠꒪⁠ヮ⁠꒪⁠*⁠)

Na Ligocie (prócz korków) stabilnie ...

... a potem ... lekka mżawka xD. Finalnie jednak cieszę się że pojechałem ... i klasyczne było na farcie :PP

Dorzucam jeszcze zaległy filmik (polecam zwiększyć rozdzielczość) od Szpilberga, który po weekendzie stąd zniknie, i zostanie tylko w tym wpisie gdzie jego miejsce ʘ⁠‿⁠ʘ

No coś w tym jest xD

Oby ino nie upały 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

DPD 42/2023

Poniedziałek, 14 sierpnia 2023 | dodano: 14.08.2023

Jeszcze w sumie mam dwa albo trzy zaległe BeeSy z Mazur, ale też nie mam czasu (a i czasem chęci => o tym poniżej xD) żeby się za nie zabrać :P. Jednakże będą ^⁠_⁠^

=================
Po przyjeździe z miejscowości Wilkasy (wieczorem w czwartek), piątek był podzielony na dwie części. Pierwszą było uzupełnienie lodówki, a druga (ta fajniejsza) była już typowo towarzyska bo odwiedzili nas byli, tymczasowi opiekunowie Pchły (⁠*⁠´⁠ω⁠`⁠*⁠). Tak im dziękowaliśmy za opiekę ... że załatwiłem sobie praktycznie całą sobotę heh xD. Plecy jednak wieczorem rozprostowałem (jak kacorro zeszło ¯⁠\⁠(⁠°⁠_⁠o⁠)⁠/⁠¯) wieczornym, rodzinnym (4km) spacrkiem na Ochojcu i Piotrowicach.

Niedziela była leniwa, a wieczór przepisany jednej istocie ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ. Tym razem to Marzena z Łukaszem poprosili nas o dwukrotne odwiedziny u Krajki bo chcieli sobie na Czechy pojechać. A żaden problem <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

Żeby jednak narzeczona też trochę słonecznej dobroci złapała ... to spacer ┗⁠(⁠•⁠ˇ⁠_⁠ˇ⁠•⁠)⁠―⁠→ o taki:

Będąc już dłuższą chwilę na Brynowie Łukasz napisał że rano nie będzie trzeba jednak przyjeżdżać do kota, bo na wysokości średnio wytrzymają temperaturę i wrócą wcześniej xD. Nie ma za co => urlop mi się skończył :PPP

No przyjdę :P. A raczej przyjadę heh ;).

Wczoraj już na spokojnie z piwkiem, to rano musiałem ino zdecydować czy Kropka czy Szkodnik. Biletu miesięcznego oczywiście jeszcze nie kupiłem ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

Pociągi dziś średnio jeździły, a chciałem tak czy siak zobaczyć czy z kotem wsio oki ^⁠_⁠^. Padło na Szkodnika, bo mi taniej wychodziło, a i pogody byłoby szkoda :P.

Pobudka więc chwilę wcześniej i przez zieloną fale i praktycznie zerowy ruch samochodowy melduje się na miejscu. Miałem być chwilkę ino, ale wiadomo, Krajkę trzeba było pomolestować :D

Potem też wiadomo ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯ => trzeba było gonić, coby się nie spóźnić heh ;)

Stare śmieci odwiedzone ...

... i rura przez Park Kościuszki, górny Muchowiec, ul. Lotnisko i wyszło ... że muszę skracać przez Nowy Nikiszowiec coby się wyrobić ⊙⁠.⁠☉

Przeszkód klasycznie (jeżdżąc rano na wschód) nie widziałem ...

... ale ponownie przez mizerny ruch samochodowy melduje się w pracy o 06:54. Dzięki Wojtek za przepuszczenie na lewoskręcie na Krakowskiej ;)

Drogi może nie widziałem, ale za to doskonale w pracy zobaczyłem że Koleżanka i Kierownik zadbali o papryczki od Magdy (⁠ʘ⁠ᴗ⁠ʘ⁠✿⁠).

Banana dla skali niestety nie miałem, to woda :P

Po pracy jak rano trochę marudziłem (w sobie) że jechałem w długich spodniach, to na powrocie krótkie już były idealne bo warunki były o takie (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

A na D3S jakieś pustki (⁠‘⁠◉⁠⌓⁠◉⁠’⁠). Dlaczego? ¯⁠\⁠(⁠°⁠_⁠o⁠)⁠/⁠¯

Chyba ciepło było, to i ja skorzystałem z kurtyny wodnej ...

... żeby sobie zrosić bezrękawnik oczywiście (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

Daszek z kasku też poprawiłem :P

Jedna próba zabójstwa (wyjeżdżający tyłem typ z posesji) się nie liczy do statystyk i do idealnego DPD ◉⁠‿⁠◉

Jutro odwiedziny na nowo zakupionej działce znajomych przy granicy czeskiej, w czwartek się szykuje teren służbowy, to może w środę odpalę DPD. Choć w tym roku to trochę za szybko idzie xD

Oj tam, lato ;)

Wilkasy 5/8 i 8/8 => Mini ZOO

• Aktywność Chodzenie
Środa, 9 sierpnia 2023 | dodano: 18.08.2023

Tym razem bez mapki i wpis łączony ^⁠_⁠^. Po prostu te mini ZOO, mieliśmy rzut kamieniem od domostwa a promocje na bilet łączony mieli dość średnią => papugarnia 32zł, mini ZOO + fiefiurki 15zł. Chyba że razem ... to 47zł xD. No bez jaj xDDD.

Dnia piątego warunki na dworze były takie:

Trochę lepiej niż w kieleckim na dworcu (i w Poznaniu oczywiście) ale ciągle niekomfortowo :DDD

To spacerek (o boszesz - autokorekta chciała mi podpowiedzieć "stosunek" xD) i do ZOO pierw <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

Wiewiórki jednak "robiły robotę" (⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)

Mega silne łapki to ma, ale tak się zmęczyły wybieraniem od nas smakołyków, że poszły spać :P

Kolejni turyści mieli pecha xD. Nie nasza sprawa jednak ;)

=============
Pizza XXL jako rozgranicznik 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

BTW: piekło rano xD

I dzień przedostatni (⁠╯⁠︵⁠╰⁠,⁠)
Zaś nie było za specjalnie ...

... ale zostały papużki ┌⁠(⁠・⁠。⁠・⁠)⁠┘⁠♪

Skorzystaliśmy i nie żałowaliśmy (⁠ʘ⁠ᴗ⁠ʘ⁠✿⁠). Trzeba było ino uważać, coby ich nie rozdeptać ಠ⁠﹏⁠ಠ

Mega, mega oswojone. Jedna to mi nawet w nosie językiem grzebała, ale że to porządny portal, to zdjęcia nie wkleję :P.
Inne za to owszem <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

(PS: tak, Magda straciła tą kurtkę bo podziurkowała się xD)

Ogólnie to mega polecam to miejsce ...

... ptaki tak szczęśliwe, że nawet zasnąć na człowieku mogą :D

Ostatni dzień to już ino pakowanie, i przez postój u Kuzynostre (w Kwiku) do kitku :). Odpoczęliśmy i jak na ten okres, to nawet na pogodę nie mogliśmy za bardzo narzekać. Inni mieli zdecydowanie gorzej xD. Za rok ponoć Alpy, ale to jeszcze kupa czasu :(. Trzeba jednak docenić naładowanie baterii i fakt, że rowerów nie zgubiłem po drodze ;)))

=============================
Na koniec mapka ogólna ...

... i oczywista oczywistość ...

... xD

Nadrobione i już nie męczę :))))

Kategoria Z Buta

Wilkasy 7/8 => towarzysko ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

Wtorek, 8 sierpnia 2023 | dodano: 14.08.2023

Noooo to ... jedziemy z kolejnym wpisem ¯⁠⁠\_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯. Oczywiście te butne zostawię se na sam koniec, a Magda oczywiście też nie zamierzała prowadzić więc rower 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Cel zacny, bo po publikacji wpisu Madzi na fotoksiążce odezwał się do mnie Kuzyn spod poznańskiego Skórzewa, że też będzie na urlopie w naszych okolicach ʘ⁠‿⁠ʘ. Konkretnie to nad jeziorem Śniardwy, ale to i tak jakieś 50km od nas (⁠✷⁠‿⁠✷⁠). Rowerem w dwie strony bez sensu(?), ale autem? ^⁠_⁠^. No plan idealny heh ;)

Trzeba było ino zrobić niespodziankę Magdzie (żonie Kuzyna) i wyciągnąć Magdę (tą moją) na rower :P. Reszta ogarnęła się sama ...

... a Giżycko ssie :P. Remont jakiegoś kanału przepustowego, remont kolei, korki, turyści, ogólnie ... to letnie Zakopane heh ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/¯ xD

Pogardziłem, i w oczekiwaniu na Piotrka z rodziną pojeździłem se trochę po trasach MTB:

A no, i ciągle wiało ¯⁠\⁠_⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠_⁠/⁠¯ ...

... ale o tym już w kolejnym wpisie ¯⁠\⁠(⁠°⁠_⁠o⁠)⁠/⁠¯

Po spontanicznym(?:D) spotkaniu => Kuzyn z rodziną pojechał se na rybkę do Giżycka ... a my nazot na chatę, coby nie zmoknąć xD

To się udało, choć w ostatniej chwili, bo dość później dość mocno lunęło xD. Sąsiedzi z Gliwic tyle szczęścia nie mieli, a my mieliśmy (o suchości) tęczę 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

Kto ma radary w telefonie ten ma :P

Końcówka dnia to już plan mojego Kuzynostre, który to wymyślił że odwiezie swoją rodzinkę na nocleg, a sam wróci do nas na ognisko w lesie ;)

Zrobiliśmy nawet dwa osobne, ale finalnie dla dobra ziemniaków ...

...  połączyliśmy je w jedno duże (⁠ʘ⁠ᴗ⁠ʘ⁠✿⁠)

Całokształt się liczy :D. Miło było się spotkać i na spokojnie pogadać o sprawach bieżących 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

Końcówka to Magda na nocleg do domostwa, a my do auta na spanie. Tak było najlepiej ... i najuczciwiej (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

No ale to nie była ciepła i komfortowa noc akurat heh xD. Odespanie poranne (w ciepłym łóżku) było obowiązkowe :P

Nie narzekałem jednak heh

Wilkasy 6/8 => Twierdza Boyen

• Aktywność Chodzenie
Poniedziałek, 7 sierpnia 2023 | dodano: 17.08.2023

Znowu pochodzone, znowu wiało, no ale już nie tak mocno jak wczoraj. O tym jednak w następnym, ostatnim już moim wpisie urlopowym ;)

Na rower to i tak było średnie miejsce, bo albo Giżycko, albo jezioro Niegocin blokowało (to akurat zrozumiałe heh) kierunek, na dole myśmy już byli, więc został ino zachód ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯. Tamże jednak każda opcja opętlenia ... kończyła by mi się wojewódzką z TIR-ami ತ⁠_⁠ತ. Miałem co prawda wyznaczone dwie pętlę na Mazurskiej Trasie Rowerowej, ale to nie były dystanse dla Magdy ;). Opcję dłuższego spaceru przyjąłem więc w ciemno (⁠ʘ⁠ᴗ⁠ʘ⁠✿⁠). O dokładnie takiego:

Na warsztaty wzięliśmy tym razem twierdzę Boyen, którą to objechaliśmy na początku urlopu rowerami i postanowiliśmy któregoś dnia do niej zajrzeć z buta 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Opcja samochodowa oczywiście odpadała, bo cel znajdował się ino niecałe 5km od naszego domostwa ^⁠_⁠^.

Pogoda jednak ciągle niepewna ...

... i ciągle wiało ¯⁠\⁠_⁠(⁠⊙⁠_⁠ʖ⁠⊙⁠)⁠_⁠/⁠¯

Wrzucę jeszcze fotkę z Giżycka, coby zobrazować co się tu działo wczoraj ⊙⁠.⁠☉

Sama twierdza całkiem spoko, z według mnie uczciwą ceną biletu wstępu => 18zł/osoba ┌⁠(⁠・⁠。⁠・⁠)⁠┘⁠♪

Za to rabatu nie było heh ;)

Reasumując czy bym polecił? Hmmm? ¯⁠\⁠(⁠°⁠_⁠o⁠)⁠/⁠¯. Dla osób posiadających dzieci raczej nie, dla ludzi którzy nie lubią chodzić ... no też nie. Myśmy wyszli zadowoleni po około siedmiu kilometrach krążenia po ścieżkach i pozostałościach 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

Pozostało wrócić do domu zaliczając oczywiście częściowy dubel, i poznać jakieś tam nowe miejsca (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠). Przecież czas nas nie gonił ;)

==============
A to możemy (info z różnych źródeł) potwierdzić xD

Kategoria Z Buta

Wilkasy 4/8 => smark przed deszczem ʘ⁠‿⁠ʘ

Sobota, 5 sierpnia 2023 | dodano: 05.08.2023

A na wspominana mnie wzięło :P. Tęskni się za kociem, ale co zrobić? ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

=========
Dziś nie miałem w planach roweru, ale skoro narzeczona sama zagadała? ¯\⁠⁠_⁠(⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)⁠_⁠/⁠¯. Cieszy fakt, że coraz pewniej czuję się na Krossiwie (⁠ʘ⁠ᴗ⁠ʘ⁠✿⁠). Do ulewy mieliśmy tylko około godziny to nawet nie kombinowałem żeby gdzieś dalej jechać. I tak na końcu zmokłem w drodze z Biedronki xD

Malutki smark jednak wpadł <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠). Dla nas to nic wielkiego, ale dla Magdy, z bolącymi łydkami ... to coś. Szanuję w opór za determinację (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

Trasa

I jakieś fotki ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ

Reszta dnia to filmy i burze :P