Maj, 2021

Środa, 26 maja 2021 | dodano: 26.05.2021

????
Niestety, odpowiedz jest ciągle jedna i ta sama => POTRZEBNA :DD

Tym razem pomimo faktu że rano wyglądałem jak Majka wieczorem, to wstałem uśmiechnięty bo na zewnątrz świeciło piękne słonko :)). Była godzina 5:30 więc był czas coby spakować plecak i ruszyć rowerem do roboty ◉‿◉. Stało się to oczywiście tylko dlatego, że fachowiec zaczął już kłaść płytki w kuchni, to ciężko bo ciężko ale mogłem wyciągnąć Szkodnika z pokoju xD. Bajzel od wczoraj pomału będzie znikać ufff.

Jazda tam i nazot zupełnie bez atrakcji - rano (D3S, Zawodzie) słonkiem po ryjku, popołudniu (Giszowiec, Ochojec) wiatrem po okularach :D. Pojeździłby człowiek dłużej, ale OBI wzywało - Damian goni i jeńców nie bierze :DDD.

Zdjęcia poranne ...

... i popołudniowe ...

... wykonane dzięki uprzejmości nowego żelazka => Samsung A8 niestety nie przyjął przeszczepu baterii i się nadmuchał :P.

Ponad dwa i pół roku to i tak jak na mnie mega długo wytrzymał <( ̄︶ ̄)>.

Jutro i raczej w piątek pokręcone, bo będzie się (no nie sam :P) kafelkował przedpokój i zaś wyjście z chaty będzie utrudnione XD. Do tego przez cztery kolejne dni czekają mnie wyjazdy na Brynów do kotki Krajki od Marzeny i Łukasza którzy to jadą się trochę poobijać w górach :]. Dokładając do tego fakt, że teraz zacznie się sprzątanie na kwadracie, to ostatnio dobrze napisałem => z rowerem mi jakoś nie po drodze w tym roku ;).

BTW: Oby tylko Majka była bardziej wyrozumiała ...

... :DDDDDDDDD

Nocnie na Babiej (1700+) Górze

Niedziela, 23 maja 2021 | dodano: 25.05.2021

Znowu mi się zrobiła luka w pisaniu, ale jak widać po kurzu na kocie, wciąż się dzieją sprawy remontowe. Trudno, w sumie i tak się już pogodziłem że rowerowo w tym roku 5000km nie będzie - kij z tym :P. Będzie, ile będzie :PP. Zresztą i tak nie mam za bardzo jak wyjechać ze Szkodnikiem, bo klamory mi się panoszą po całej chacie xD. A do tego pogoda jest taka, jaka jest. Dodam tylko że po ostatnich opadach ... prawie mi Ślepiotka wylała:

xDD

Poza tym, to prawie nic ciekawego. Musiałem ino wybrać jeden dzień urlopu (w środę), bo jakiś ubek na mnie zakablował do administracji o trochę gruzu pod śmietnikiem ಠωಠ. Wycieczka więc na trasie: dom - robota (wydrukować potwierdzenie że przelałem 5 zł za zaświadczenie xD) - spółdzielnia - MPGK (po worek) i na końcu latanie po OBI w Katowicach i Tychach (dzięki Łukasz jeszcze raz!!) kupić płytki i zamówić szafki do kuchni ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ.

Jeszcze co do gruzu, to okej - worek po zwrocie kaucji jest darmowy, ale po a) było tego tyle, co kot napłakał:

a po b) no trzeba było to załatwić.

Jakież było moje zdziwienie w piątek rano jak się zorientowałem że ktoś mi dorzucił gruzu o_O. Ubek leniuszek czy jakiś cwaniak? Tego się pewnie nie dowiem xD. Z tego miejsca tak czy siak chciałbym go pozdrowić ...

... tak samo jak panią Beatę z administracji, która co chwilę zawracała cztery litery "mojemu" fachowcowi :P.

Przed górami jeszcze w piątek spacerek po pracy do eM w takich oto klimatach ...

... a co do samej genezy sobotnio-niedzielnego wyjazdu, to już tydzień temu odezwał się do mnie Bartek i zaproponował męski wyjazd w góry. Ok, ja zaproponowałem wschód słońca na Babiej Górze, Bartek do wyjazdu zaproponował Piotrka, a ja dodatkowo Łukasza i Janiola. I mieliśmy komplet ^_^.

Wyjazd jednak wymagał lekkiej logistyki: w sobotę z dwiema pobudkami, i finalnym obudzeniu się chwilę po godzinie 14:00 (pozdro Trollking - da się :p) udałem się do Magdy na obiad. Do niej pod wieczór przyjechali Łukasz z (nocującą tamże) Marzeną (babski comberek z żoną i córką Bartka na placu zabaw w niedzielę :D), a my nazot do auta i na Piotrowice nakarmić kitku. Później pizza na Brynowie i po przybyciu Michała (i nakarmieniu drugiego kitku xD) misja => dworzec :]. Dobrze że był on zadaszony, bo zaczęło lać i grzmieć - perspektywy były więc (choć prognozy były w Zawoi stabilne) co najmniej "urocze" ಠ_ಠ.

W Sosnowcu meldujemy się chwilę po północy, Bartek z delikatną obsuwą przywozi nam siebie i Piotrka, i możemy ruszyć na trochę ponad dwu-godziną podróż na przełęcz Krowiarki.

Początek szlaku z mojej strony niemrawy - młodzież uciekła heh xD.

Ale co się odwlecze, to nie uciecze => na ostatnim odcinku sobie odbiłem :P.

Dość sympatycznie się szło, ale ze względów oczywistych - nie było nawet co fotek robić heh.

Dopiero u góry zaczęły się miody:

Tatry niestety bardzo nieśmiałe =_=

Szczyt ...

... i czekamy ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Łukasz przy okazji kręcił materiał ...

... do tego oto filmiku:
POLECAM!!

Jest i wschód ᕙ( • ‿ • )ᕗ

Mieliśmy jakieś pół godziny zapasu czasowego więc optymalnie ^_^

Po seansie pora schodzić ...

... i dość mocno zmarznąć xD. O rękawiczkach w maju oczywiście nikt nie pomyślał xD.

Widoki jednak ciągle rozpieszczały ◉‿◉.

Poranek <( ̄︶ ̄)>

Ciągłe schodzimy ^_^
I ... śnieg O_o.
Akurat nie tu ...

... ale trochę niżej, zaliczyłem ślizg na tym białym czymś pfff.

BTW:

XDD

Na całe szczęście ja się nie otarłem, ino pojechałem jakieś 50m po ścieżce (a nie po zboczu) w dół => bez zniszczeń i strat w ciele i w ubraniu. Ujdzie ;).

Dalej więc idziemy w kierunku schronu ʘ‿ʘ

Przełęcz Brona (1408m.n.p.m)

Lód ...

... śliskie kamienie ...

... i spokojnie już (6km) aż do auta ^_^

Uciec od opłaty parkingowej (15zł) oczywiście się nie udało :D. Nikogo to chyba nie zdziwiło :DDDD.

Powrotu już wcale nie pamiętam - duże piwo dla Morfeusza heh :P. Ja nie pamiętam, bo spałem. Mój telefon nie pamiętał za to szlaku ... bo się popsuł xD. Na całe szczęście ślad mogę ukraść od Łukasza :P

W Sosnowcu meldujemy się o godzinie 10:30, pociąg o 11:18, Łukasz z Michałem (dzięki wam za fotki) wysiadają na Brynowie, a ja na Piotro. Wieczór z Magdą i Majką, choć to chyba za mocne słowo ... bo padłem o 21:00 :D. I to by było na tyle. Podziękował serdecznie ekipię i przede wszystkim kierowcy za spokojną drogę ^_^. Było godnie ←_← :-).

=========
A W DOMU KLASYCZNIE /ᐠ。ꞈ。ᐟ\

I DO NASTĘPNEGO ;]

DPD 14/2021

Piątek, 14 maja 2021 | dodano: 14.05.2021

Gołębie miały gówniany plan, ja też! Rano było jakieś 11*C - gardzę mocno! Jak tylko skończyłem się rozgrzewać jazdą, to zaczęło mi mżyć ಠ_ಠ. Dokładając do tego fakt, że nogi jakoś nie chciały podawać, to najfajniejszą rzeczą którą zapamiętam z porannej jazdy ... był widok mojego zarządu xD. A to o czymś świadczy ಠ﹏ಠ.

W robocie oprócz spraw służbowych, musiałem wykonać telefon do spółdzielni w sprawie potencjalnego przestawienia wodomierza. Taaaa, póki płacisz, to jest fajnie, a jak już o coś prosisz, to zapomnij. Szkoda zachodu - wodomierz zostanie tam, gdzie jest ಠ﹏ಠ.

Żeby tego było mało - padł mi komputer służbowy xD. Musiałem więc zamienić Worda, na prezydenta znaczy długopis:

a Excela - na kalkulator pfff

Tak, wiem!!

Dniówka na całe szczęście się skończyła, ale to nie wszystko z marudzenia. Ociepliło (hahaha) się do jakiś czternastu kresek powyżej zera. Wyjechałem z Szopienic, i od razu zawiało mi wiatrem po mordzie. "Lelegancko"!! A później ponownie zaczęło mżyć ಠωಠ. Czekałem ino jak jakieś meteoryt mnie gwiźnie, ale nie. Dojechałem na chatę, po raz en-ty wytarłem kota z kurzu ...

... któremu czynność ta, coraz bardziej się podoba xD. Podczas mycia mruczy, później leci się wytarzać po podłodze i chcę powtórki xD.

Oki, kończę marudzić, ale nos mnie swędzi na złość => jadę do rodziców. Oby (z tym nosem) to ino przesąd był heh xD.

Fotki dwie - bo nawet mi się chciało telefonu wyciągać ...

... bo i po co?

=============
Weekend w deszczu, mieszkanie w demolce [choć sufity już są, większość ścian została wyprostowana, i prąd (dzięki jeszcze raz Janiol(!!) też działa ^_^)]. Ogólnie? ...

XDDDDD.

DPD 13/2021

Środa, 12 maja 2021 | dodano: 13.05.2021

W poniedziałek po górach nastąpiło dość długie ustalanie co i jak z fachowcem - Damianem, później teren służbowy. Wczoraj (wtorek) ponownie (w cudnej temperaturze około 28*C => rączki debiutancko przypalone ^_^) polatałem po ulicach, wróciłem, ogarnąłem choć trochę na chacie, sklep, dalsze ogarnianie marasu (tym razem w dużym pokoju), wylatanie kota, pakowanie plecaka, wanna, ponowne wylatanie Majkosa i ... padłem na wyro xD.

Poranek był więc z tych pt: "niech ktoś mnie zabije" ...

... ale cóż, jechać do roboty trzeba było, a że pogoda była wręcz wymarzona, to odKURZyłem Szkodnika <( ̄︶ ̄)>

Warun poranny był taki, że debiutancko pojechałem w krótkich galotach, rękawiczkach krótko-palczastych, a do tego ... założyłem pierwszy raz w tym roku tą dziwną czapkę na głowę :D. Idealnie, a jutro dla odmiany ... burze xD.

Jazda klasyczna, tym razem "z wykorzystaniem" ul. Porcelanowej ...

... i chyba nowo wysypanego tłucznia w okolicach Upadowego. Gardzę mocno, ale choć za dużo tego nie ma ;/

Po pracy spodziewałem się o wiele fajniejszych warunków, ale narzekać za bardzo nie mogłem :). Trasa klasyczno-leśna ...

... tym razem z wykorzystaniem Ochojca, bo nie chciało mi się czekać aż pociąg przejedzie :P. Pojeździłbym w sumie dłużej - ale teraz ponownie, są ważniejsze rzeczy na głowie ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ.

BTW: Coś w tym jest

xDDDD

Smutkiem jednak nie zakończę ;)

Ostre WSE ( ◜‿◝ )

Niedziela, 9 maja 2021 | dodano: 12.05.2021

Co do genezy, to nawet nie chce mi cofać ileś tam lat wstecz. Każdy wie, że góry kocham i uwielbiam więc gdzieś w czasach ery dinozaurów znajomi z uczelni zaczęli mnie zagadywać ┗(•ˇ_ˇ•)―→ o jakiś szlak ;). Dogadać szczegóły i umówić ekipę ze studiów (i nie tylko!!) udało mi się dopiero teraz heh xD.

W niedzielę chwilę po godzinie 9:00 rano, przyjmujemy więc z Magdą na Piotrowicach ekipę w składzie: Bartek i Gosia z córką Lilianką, Anetę (wsio, no prócz dziecka WSE), Piotrka (niezmiennie brat Magdy) i ... Tofika. Jego akurat niezmiennie Majka nie darzy szczególną sympatią :P.

Szybkie WC i w drogę!!!
Fajnie się jechało, a potem ... korki xD.

Jakoś się jednak udało dojechać do miejscowości Lipowa-Ostre i po opłaceniu parkingu za 20 zeta (maskara - pierdyliard aut tam przejechało i zaparkowało xD) mogliśmy ruszyć na szlak ◉‿◉.

Początek dość leniwy, ale o to poprosili mnie znajomi, coby ich córka miała na początek jakiś asfalt do jazdy na hulajnodze. Oczywiście jak się okazało ... zapomnieli jej zabrać - znaczy hulajnogi, o dziecku nie zapomnieli żeby nie było :DDD.

Najważniejsze jednak że człowiek pooddychał ...

... i choć na chwilę odłączył się od życia codziennego <( ̄︶ ̄)>. Zdecydowanie tego potrzebowałem ^_^.

I tak się szło, i szkło tym asfaltem, później szutrem, aż nagle, zobaczyłem że coś mi nie gra ...

... żółty szlak gdzieś uciekł xD.

Ale to wszystko było dla naszego zdrowia psychicznego (:P), bo na planowanym Skrzycznem była na bank masa ludzi, a na "naszych" pożarówkach prócz rowerzystów nie było praktycznie nikogo - co się chwali, bo szło na spokojnie i pogadać i powspominać :).

Poza tym opisywać nie mam za bardzo co, bo po prostu szliśmy sobie przed siebie. Raz ino się rozłączyliśmy i poszliśmy na dziko ostro pod górkę, co nie spodobało się pikawce Anetki więc nie było co ryzykować :). Zdrowie najważniejsze!!

Finalnie wyszło takie oto coś:

Strava dała ciała i mi zrobiła ślad od czasu gdzie mi się rozładował telefon, aż do Piotro. Dystans więc orientacyjny ¯\_(ツ)_/¯

A Fotki prezentują się następująco:
Już na miejscu ;]

Klasycznie ;]

Pakiet oczywiście obecny ʘ‿ʘ

Znaczy kto mógł alkoholowe, ten mógł :D

Tak, czy siak - idziemy ...

... albo nosimy :D. Bartka trzeba było czasem zmienić ...

... choć Lili dość dużą część szlaku dreptała sama => brawo ona :)))

Cel, kąsek dalej od nas xDDDD

I atrakcja :D

No dobra, domek był za moimi plecami :DDDD

Dzikie wejście na Magurkę Radziechowską (1108m n.p.m.) - tak jak pisałem, ja zszedłem na dół, a Bartek, Piotrek, Lili i Tofik dzielnie wchodzili dalej do góry

A my w dół :P
BTW: zapasy jak na majówkę :D

Przed samym asfaltem i dublowanym odcinkiem, ponowne połączenie sił i ... atrakcja => przeprawa przez rzeczkę

U mnie jak widać dwukrotna, bo ... pies za wodą ponoć nie przepada :D

BTW 2: XD

Końcówka to tak jak pisałem dubel. Magda coraz częściej gada o kupnie nowego plecaka => nie rozumiem ...

... ten jest całkiem porządny :DDDD

A na końcu relaks w cieniu ...

... i zachodzik słonka z drogi powrotnej :)

Podziękował - w końcu super ciepełko było :))). Idzie lepsze :))))

=========================
A w domu klasycznie :D

Do następnego więc ;] <( ̄︶ ̄)>

Karaluchy pod poduchy, a ja na Tychy :P

Sobota, 8 maja 2021 | dodano: 11.05.2021

Klasyczne es tut mir leid (czy jak się to tam piszę xD) za obsuwę, ale tak jak pisałem do Łukasza ...

... zaś się dzieje => nie może być przecież za nudno xD.

Co do przyjemniejszych rzeczy, to w czwartek wstępnie umówiłem się z Diobłem, na telefon w piątek wieczorem, w sprawie wspólnego sobotniego kręcenia. Niestety (xD), Marcin się w piątek zaszczepił, no ale nie tym co trzeba => Astra ssie :-P.

Oby (piszę w poniedziałek) obyło się bez skutków ubocznych ...

... bo z tymi tymi tunelami w uszach, byłoby Ci nie do twarzy ಠωಠ :DDDD.

A tak już wracając do kręcenia => to Magda przyjechała do mnie po nocnej zmianie, zjedliśmy śniadanie, wypiliśmy herbatkę, i moja połówka poszła odsypiać, a ja jako cichy, ciepły, cierpliwy, nieśmiały i opiekuńczy ... wyszedłem se na rower :D. A niech się dziewczyna wyśpi ^_^ Taki dobry ja ←_← :P.

Pierw więc katowickie Podlesie i malutki widok na górki:

A później już same (!!!!!!!) plusy na Tychach: czyli => naprawiona, sfalowana ścieżka ...

... leśnie ...

... Paprcony (przejazd swobodny ◉‿◉) ...

... "kościółek" (xD) na paprocańskiej ...

... i browarro ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

No jak nigdy, nie mogę powiedzieć nic złego na Tychy => godnie było
<( ̄︶ ̄)>

Pozostało więc ino wrócić po raz kolejny lasami do Kato ...

... gdzie tym razem kotka (na Tunelowej) nie pogłaskałam =>

=> bo trzeba było wracać :p.

Priorytety xD.

Jeszcze trasa:

Zaległy filmik z górskiego wypadu:
I tyle :P. Wracam do siedzenia w kurzu xD. BeeS z gór? Za jakiś czas pewnie będzie :P

Trening wykonany, jeździ się coraz lepiej, a poza tym ... te geny :D ...

... choć kto to obchodzi? :p

Kochanego ciałka nigdy ... ¯\_(ツ)_/¯

DPD 12/2021 + Starganiec (towarzysko)

Czwartek, 6 maja 2021 | dodano: 07.05.2021

W górach ostatecznie potestowałem powerbank i działa, słuchawkom też coś się stało i ożyły, wstałem rano wyspany, a do tego za oknem świeciło słonko i miałem klarowną prognozę mówiącą o braku opadów. Supcio - można więc kręcić do roboty.
ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Wystartowałem o 6:15, a w pracy (trasą klasyczną) melduję się o ... 6:51. To jakieś 5-6 minut wcześniej niż zwykle o_O. W podskokach poleciałem do szefa na odprawę, wychodzę, i już wiem co i jak. Prawie nie wróciłem do swojego biura => głupi ja myślałem że dobry humor poprawił mi formę, a tu duło tak (podczas jazdy w plecy - szanuje mocno), że masakra :D. Poza tym to klasycznie:

XD

Po pracy wiatr oczywiście kierunku nie zmienił, a ja wyjątkowo byłem umówiony na klachy z Devilem na Stargańcu.

Ruszyłem więc przez Burowiec i ... miałem już dość => wiało po mordzie tak, że szkoda gadać pfff. Kręcić jednak trzeba było i przez rynek w mieście wiadomym ...

... os. Witosa (b/k) ...

... i kąsek lasów ...

... melduje się na miejscu zbiórki, gdzie po chwili zjawił się też Marcin z nowym sprzętem => Boardman-em ;]

Dłuższa chwila rozmowy, geneza zakupu nowego (choć używanego) rumaka, omówienie spraw bieżących, i trzeba było choć troszkę (debiutancko w 2021r) wspólnie przekręcić :).

Finalnie dojechaliśmy do ... Akademików (:D), gdzie nastąpiło małe złote coby kółka się dobrze kręciły :P

Ponownie pogadali i każdy pojechał w swoją stronę ^_^.

Mi finalnie wyszło [bez końcówki, bo bateria padła i autopauz (durna apka) na trasie] takie oto coś:

I nie mam nic do dodania, do następnego więc ¯\_(ツ)_/¯.

==============================
Wiatr, wiatrem ale już jutro (sobota) ściągamy (ciekawe na jak długo xD) maseczki na dworze :).
Ktoś pewnie docenia :D

XDDDD

Ino uważajcie tam ...

... :PPPPPPPP

Hokus (1366m n.p.m.) Krokus :P

Poniedziałek, 3 maja 2021 | dodano: 05.05.2021

Po piątkowym rowerze i spacerze z Siostrą ciut w sobotę zaspałem, ale zdążyłem na spokojnie dojechać pociągiem do Sosnowca, zgarnąć Magdę, odwiedzić jej rodziców na ogródku, i pooglądać (procentowo ←_← :p) parapety jej brata na nowym kwadracie ^_^. Wróciliśmy na Piotro chwilę po północy, sen, sklep, i w niedzielę nastąpiły pierw odwiedziny moich rodziców, a następnie naszych wspólnych znajomych z m.in mojej byłej uczelni.

Obowiązków rodzinnych więc wystarczy i ...

... ustawka z Państwem O. na poniedziałek ^_^. Cel: krokusy!!

Tak prezentowały się dzień po naszej wizycie ...

... a co myśmy zastali? ¯\_(ツ)_/¯. Zapraszam do relacji ^_^

========
Gosia, Bartek, Tofik (tak - pies, tak - zjadł Majce chrupki xD) i Lilianka wyjechali ode mnie dopiero w okolicach północy. Z Łukaszem ustaliliśmy wcześniej, że wyjedziemy o 8:30 ale bez sensu => pół godziny później brzmiało (przynajmniej dla trzech z czterech osób) lepiej heh :P.

Dojazd (bez Morfeusza!!!) do miejscowości Sopotnia (brak śladu szlaku na mapie i u mnie i u Łukasza) i rura. Na samym początku, delikatne problemy z parkingiem ale udało się jakoś zaparkować i ruszyć oglądając oczywiście na początku morsów-karateków i (przynajmniej ja) wodospad:

A później nastąpił nudny asfalt, dość średnia pogoda ...

... ale za to kolejne, klimatyczne wodospadziki ^_^

A tu już było wiadomo, że słonka i suchości to raczej "na górze" nie zaznamy xD

Trzeba było jednak iść ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

I nagle ...

... sypnęło śniegiem XD.
Fajnie tak na majówkę xD

Łukasz jednak dzielnie nadawał tempo ...

(nawet kąsek Tatr zauważył)
... i meldujemy się pod schroniskiem na Rysiance ;)

Tu już oko Magdy dostrzegło cel: czyli krokusy ^_^ => dzięki :*

W schronie tym razem tylko symbolicznie po herbatce i małym "lagunie" ...

... i rura dalej, bo widoki (jak widać), były marne ಠ﹏ಠ

Kolejny cel: czyli Romanka (po prawej), a po drodze takie sprawy ᕙ( • ‿ • )ᕗ

I jeszcze jedno (ostatnie) znalezisko eM:

Cel (widać na krokusowym zdjęciu powyżej) przed nami, ale ...

... no na początek się szło średnio ಠ_ಠ

A później już luz :P

Na szczycie natomiast nie wiedziałem które zdjęcie dodać: te normalne, czy te "głupkowate" => dałem więc kolarz - o taki ...

... a Magrzene (błehahaha) dziewczyny dostały na priv, choć kusiła jej publikacja mega >.< :DDDD

BTW:

Oki, już będę normalny ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Schodzimy => artistico:

Dalej po śniegu ...

BTW 2:

Dobra, dobra - już będę poważny :p

Im niżej, tym niestety gorzej xD

Kij z widokami, oddawać badyle ujeeee pfff

A pozostałość to już ino mój dobry humor, miasto ...

... i reszta ... jak prawie zawsze, bez Morfeusza :-P

Pozostaje mi tylko więc ponownie podziękować, i polecić się/nas na przyszłość ◉‿◉.

BTW xyz: mnie też (pomimo smarowania) nogi bolały :P. Przez to we wtorek urlop i leżing, a dziś (środa) miał być rower, ale padało => a IĆ Pan z tą wiosną xD.

Na koniec jeszcze trasa:

I miejsce na filmik od Szpilberga :P
IN PROGRESS!! :-)

======
Oki, krokusy były choć ...