Czerwiec, 2016

Malé Nocľahý => 1000m n.p.m.

Piątek, 24 czerwca 2016 | dodano: 01.07.2016

No u nas było z rana podobnie :) ale przynajmniej pranie gibko wyschło :D
========================
Ostatni dzień, nogi na wymarciu ale hmm ciepło i w sumie szkoda dnia :-) podleczenie się żubrem, śniadanie, pakowanie i na coś małego na szybko. Decydujemy się na Skałki widziane przez całą wycieczkę i z domku i ze szlaków bo fajne i blisko :) Zanim jednak trafiamy na niebieski szlak misja - parking heh:

• pod restauracją nie - groźba od holowania
  • pod zakładem jakimś tam też średnio - był jakiś znak ale po ichszemu więc nie było co ryzykować ;)
  • na polnej krzyżówce - hmmm też średnio niby był plac ale za blisko skrzyżowania
 W końcu trafiamy na urocze pobocze. Ok auto bezpiecznie ( no w miarę :-D ) więc można zacząć się wspinać... ale że aż tak? Wycieczkę rozpoczynamy w należącej administracyjnie do Terchova osadzie Vyšné Kamence i po ok półkilometrowym odcinku asfaltu na odcinku ok 2km następuje niecałe 500m przewyższenia xD Pierwszy etap wędrówki wiódł dnem doliny, w drugim z kolei wspinamy się na szczyt wśród dolomitowych skał i porastającego ich zbocza lasu. W kilku lekko eksponowanych miejscach zamontowano poręcze i łańcuchy - ponownie uroczo ale i męcząco - pogoda znów daje nieźle popalić :) Całe szczęście nie spieszy się i poprzez tam jakieś pitt stopy osiągamy szczyt .... który okazał się innym niż pierwotnie myśleliśmy heh. Skałki są/były niestety tylko dla alpinistów. Szkoda ale i tak fajnie :) teraz czas na dół luknąć na Janosika. Zejście ponownie techniczne - liny, łańcuchy i schodów wuchta. Na całe szczęście znowu bezpiecznie osiągamy asfalt który prowadzi do miasta. Następnie poprzez sklep oraz pomnik górala ( gdzie niedobre piwo i chipsy paprykowe bez przyprawy paprykowej konsumuje ) zostaje nam już ino dojście miastem do auta - sauny :D

Vyšné Kamence (497m n.p.m.) - Poddolina - Dolina Obšívanka (630m n.p.m.) - Malé nocľahý (1000m n.p.m) -Tiesňavy (567m n.p.m.) - Terechova (518m n.p.m.) - Vyšné Kamence (497m n.p.m.)

Singielek - idealny na rower :P

Terechova z ok 900m n.p.m.

Mój cel => Łukasz se jeszcze poszedł zobaczyć na Sokolie Hreben - 1022m ale ponoć dooopy nie urywał :D Ja zostałem na ławeczce żubra pilnować żeby nie uciekł :D

Zejście prawie jak Orla :D

Moja ulubiona poza do fotek - Łukaszowi coś się mniej podobała, nie wiem czemu :D

Ostatni pitt stop, no prócz KFC w Czechowicach :)

=========================================
Mega udany wyjazd ;]

Wnioski:
  • Fatra jest w dechę :)
  • Znów poszło ponad 7600 kalorii - nadrobione wiadomo :P
  • Wrócę tu na bank ino ze zdrowymi nogami :-D
  • Spanie na Słowacji zamiast w Zwardoniu było mega dobrym posunięciem
  • Szkoda że nie da się muzyki z megafonu wkleić bo miażdżyła :DDDDD
Dzięki Łukasz za towarzystwo, transport i pomysł :) Do następnego => Jagody i Tatery czekają w kolejce ;]
===============================
Śmiechy dwa tym razem, żeby nie było że dyskryminacja :P

=====================================================================================

tzw "z zycia wzięte" :D

Malý (1343m n.p.m.) & Veľký Rozsutec (1610m n.p.m.)

Czwartek, 23 czerwca 2016 | dodano: 01.07.2016

Nowy pakiet na zdjęcia - nowe możliwości :D
Czas na zaległości ;] Wróćmy więc do gór - dobrze że zrobiłem opisy wcześniej bo już mało co pamiętam :D
=====================================
No i nastal kolejny dzień, zmęczeni dniem poprzednim ( no przynajmniej ja :) ) i wieczorną imprezą zbieramy się na leniwie na kolejny szlak :-) Coś ciężko się jakoś że schodów schodziło - nie wiem czemu :-D No ale do rzeczy: czas był - tak jak pisałem wcześniej szlak pod nosem więc wychodzimy dopiero ok godz. 11 i poprzez słowackie nuty ludowe lecące z .... megafonów xD docieramy na parking który tu już kosztuje 3 ojro => zaś zaoszczędzone :-P Czas zrobić takie coś:

Nasz szlak:
Terechova (518m n.p.m.) - Biely Potok (575m n.p.m.) - Ostrvné (646m n.p.m) - Dolné diery - Podžiar (715m n.p.m.) - Horné diery - Pod Tesnou Riznou (?m n.p.m. => ciemno było, ale pod górkę :P) - Pod Tanečnicou (1186 m n.p.m.) -Medzirozsutce (1200 m n.p.m.) - Veľký Rozsutec (1610m n.p.m.) - Sedlo Medziholie (1185 m.n.p.m.) - Medzirozsutce (1200 m n.p.m.) - Malý Rozsutec (1343m n.pm.) - Osada Podrozsutec (780m n.p.m) - Biely Potok (575m n.p.m.) - Terechova (518m n.p.m.)

Prawdę mówiąc ( pisząc ) patrząc po szlaku jakim szliśmy te 3€ miało sens => wodospady, drabinki, schodki, przejścia między skałami niszczyły system - miody! Na Dierach pierw lekkie tłumy ale z każdą chwilą coraz mniej ludzi i .... stromej heh. Dochodząc do rozdroża (pifko pitt stop) najpierw wybieramy trudniejszy Wielki Rozsutec. No i na podejściu kryzysy zaczęły łapać ;/ ... do tego gorąco i cały czas pod górkę - dobrze że Łukasz wyrozumiały ;-) Zdobycie szczytu zajęło nam ok godzinę czasu więc chyba aż tak źle nie było :] Na górze rezygnujemy z izo bo coś stromo było to po a) po b) na szczycie prócz nas czwórka Czechów? Słowaków? no nieważne i jakoś tak głupio pierw browar a potem na łańcuchy :P Zejście na polankę ( Medziholie ), izo + odpoczynek, ominięcie góry i ponownie z Medzirozsutca idziemy na Małego - 20 minut iścia więc tragedii nie ma a poza tym mamy tam szlak dzięki któremu nie zdublujemy odcinka. Na szczycie chwila na zdjęcia i rura na dół gdyż czas już goni. Po "technicznym" zejściu poprzez osy, łańcuchy i inne pierdoły osiągamy jakąś tam wioskę ( Podrozsutec ) gdzie zastaje nas uroczy zachód słońca. Teraz już bezpiecznie lasem do asfaltu i przy zmroku osiągamy baze gdzie usypiam z nogami na parapecie :-D Ale co ja będę pisał - foty :D

Diery:

Nie ma takiego iścia cały czas :D

Cel późniejszy => Malý Rozsutec (1343m n.p.m.)

Widok na Wielkiego za szlaku

Takie atrakcje w górę: - Mały już poniżej nas :)

I na Dachu :)

I w dół, raczej dobrze że bez wspomagacza :D

Techniki zejścia hmmm jedni wolą o łańcuchach inni wolą pozjeżdżać na tyłku hehe

W końcu trochę płaskiego :)

A na Małego znowu zabawa :)

Wielki z Małego :)

I miłe zakończenie ( no prawie ) udanej wycieczki :)

Godnie, cicho i spokojnie po raz drugi ;]
=========================================================
Mielibyśmy coś podobnego gdyby nie kremik z filtrem 30 :D

Veľký Kriváň => 1709m n.p.m.

Środa, 22 czerwca 2016 | dodano: 26.06.2016

Witam. Po morzu .... odespaniu pociągu i dwóch dniach względnego spokoju nastąpił czas na górki :) Łukasz wymyślił Mała Fatrę i skubany trafił ;] Ale od początku => strzała pt:Renault Clio podjeżdża pod mój blok o 7.30 i poprzez sklep na Brynowie - gdzie odbieram zasłużone żubry za kapselki oraz postój w Biedronce w Milówce kierujemy się na Słowację w celu zwiedzenia w/w pasma ;]
>> https://pl.wikipedia.org/wiki/Mała_Fatra <<
Po ok 3h jazdy zostawiamy auto na parkingu (za darmola :-P), robimy szybkie izo i kierujemy się w stronę schroniska na Gruni przez które prowadził szlak na najwyższe szczyty tutejszych górek. Z dziewięciu (wg Wikipedii) udało się podeptać cztery => Mały Krywań i Suchy zostały świadomie ominięte gdyż zdecydowaliśmy się nie dublować odcinka, Rozsutece natomiast były przewidziane na dzień następny czyli wynik w sumie dobry :) Wracając do Wikipedii nie wiem czy im ufać czy nie => czemu w spisie nie ma Stenów czy Pekelnika zdecydowanie wyższych od Małego Rozsuteca hmmm? Mniejsza o to :) wiemy co jest najwyższe więc jazda :) Pierw spokojnie przez las w stylu beskidzkim a potem (od schroniska) już mega podejście => cóż żeby dostać się na grań trzeba było to ogarnąć. Endomondo wyliczyło mi kilometr w 40 minut więc samo przez się rozumie co to było ;/ Później już klasycznie granią góra - dół po drodze zdobywając przy okazji parę mniejszych (poniżej opisanych) górek i po niecałych dwóch godzinach udaję się osiągać cel :)
Ludzi na szlaku trochę było ale na szczycie prócz nas dwie osoby - przerwa regeneracyjna wskazana jak nic, zwłaszcza że ... widoki niszczą system :) Ok pół godzinki mija szybko i trzeba złazić. Pierw w miarę przyjemnie tracimy metry na grani, potem poprzez ścieżkę wśród jagód yyy których nie ma xD następnie poprzez sosenki aż do najgorszego odcinka ;/ pierw korzenie potem wyschnięta rzeka => kamienie, telewizory, kłody, drzewa obalone ... no nie polecam. Dobrze że minęło :) Po tym odcinku już kawałek do auta i jazda na nocleg i ... alko :D. Była okazja do imprezy gdyż jutrzejszy odcinek prowadził z domku, auto więc mogło zostać na parkingu :-)
Dzień dał popalić ale było warto :-)
==========================
Wykaz z Wiki:
"Mała Fatra Krywańska - w której najwyższe szczyty to:
Nasz szlak:
Vrátna (750m n.p.m.) - Chata na Grúni (970m n.p.m.) - Poludňový grúň (1460m n.p.m.) - Severný vrchol (1535m n.p.m.) - Sedlo v Stenách "Protáhlé sedlo" (1480m n.p.m.) - Steny "Jużny vrchol" (1572m n.p.m.) - Sedlo za Hromovým (1606m n.p.m.) - Hromové (1636m n.p.m.) - Chleb (1646m n.p.m.) - Snilovské sedlo (1524m n.p.m.) - Pekelník (1609m n.p.m.) - Veľký Kriváň (1709m n.p.m) - Pekelník (1609m n.p.m.) - Sedlo Bublen (1510m n.p.m) - Chrapaky (1417m n.p.m.) - Sedlo za Kraviarskym (1230m n.p.m.) - Stara Dolina (700m n.p.m.) - Vrátna (750m n.p.m.)

I parę fotek:
Po ogarnięciu schroniska pierwsze widoczki:

Veľký & Malý Rozsutec - cele na czwartek :)

Już na grani:

Widok na Ratkovo

A tu ze szczytu na okolice Parnicy

Jedyny dzień z kijkami - był plac w aucie to se zabrałem :P

Cel

Zejście - te przyjemne akurat ;]

Wg mnie był stabilny :D Łukasz jednak przeszedł dołem :D
PS: Taki był mniej więcej ten ostatni odcinek heh

=========================
Standardowo na koniec miesiąca mi brakło pamięci na zdjęcia więc relacje z kolejnych górskich dni w piątek => sorka - nie da się dokupić na pakietu :P Mogłem oszczędnie zdjęcia na 3 B(ee)Sy rozdzielić ale szkoda by było ;]
Koniec urlopu, jutro jazda "do interesu" :))

PS: ta kolejka chyba faktycznie działa :D => http://www.lanovka-vratna.cz/cenik/
Strach się bać przez neta pisać :P

Wybrzeże Trip cz 5.

Sobota, 18 czerwca 2016 | dodano: 21.06.2016

Władysławowo - Gdynia p. Hel

No i właśnie :) Wczorajsza decyzja o zmianie dnia była mega słuszna :) Dziś wita nas słoneczko, i prawie bezchmurna .... i co najważniejsze => bezwietrzna pogoda ;] Start leniwy, bo nikomu się nie śpieszyło (pociąg dopiero o 5.07 dnia kolejnego), i tak się kulamy z Łukaszem w stronę Juraty - Filip utknął w cukierni :P Hel poprzez pitt stop na bunkrach zdobyty, dość fajnie, więc na celu zapiekanka, latarnia i plażing :D Czaaaasu multum ... w końcu :)

Po plażingu poprzez .... następny plażing (:D), i do Władka do Biedry. I na ognisko w okolicach Rumii ;] Wyszło prawie idealnie aczkolwiek pojedlimy heh. Gdynia PKP zdobyta ok 2.40 w nocy więc było mega czasu na małeconieco :P

Szlak na Hel => hajłej tó Hell :D

Kuźnica

I cypelek ;] Koniec Polski :))

i latarnia => szkoda że paczenie za szybą ;/

i cel: Gdynia ;]

i relax ;] Kaaaawał plaży :D

i żeby nie było :P

=================================
Skoro plaża doopy nie urwała to zaś na koń i fruuu na bunkry => zawsze 20km do przodu :))
on tour :))

Filip z bunkra widziany ;]

Zachód Słońca z Pucka - magia mhmmm, szkoda że chmury burzowe szły heh

===================================
Niespodzianka w Gdyni na ścieżce :DDD

I na tyle oleeeeeee

Podsumowań czas:
- mega uśmiech że to zrobiliśmy :))))
- 542km
-27,5h na siodle
- 37km z buta do tego
- 20100 kcal
- bez większych awarii, bez pan, bez większych kontuzji :))
- jutro (22.06) górki słowackie ;]

==================================
Powrót na Śląsk i w końcu szło odetchnąć :P

Wybrzeże Trip cz 4.

Czwartek, 16 czerwca 2016 | dodano: 21.06.2016

Łeba - Władysławowo

Foch na pogodę !!! Środa wieczór METEO, nad ranem METEO, ogromne ryzyko powtórki dnia trzeciego ;/ Opady, zimno, yyy JPierd. ;/ No nic, grunt że daleko nie było :) Pierwsza opcja pobudka o 6 i jazda jak najszybciej. Łukasz wstaje ... leje ;/ No to w kimę, i wstajemy o 8.00 - na całe szczęście było pochmurno, ale stabilnie ;] Pierw ścieżka rowerowa, asfalt potem do lasu, gdzie mokry głęboki piach zabiera siły już na początku ;/ Resztę trasy na całe szczęście chłopaki już asfaltem poprowadzili, bo niebo było ciągle stabilne ..... ale niepewne heh.

Z urozmaiceń można zaznaczyć ino fakt, że pod sklepem spotykamy grupę rowerzystów z Warszawy (robili podobny rajd do naszego) i tak se pogadaliśmy, a potem raz oni przed nami jechali, potem jedziemy trochę razem, potem my prowadzimy razem, oni, my => zawsze coś innego ;] Ostatni raz widziani byli w Żarnowcu :) No właśnie Żarnowiec heh => już nad jeziorem grzmiało, Krokowa mokra, w Karwińskim Błocie Pierwszym (nazwa wsi w stylu ahahaha) już było ciemno, i po chwili luneło, pierwszy deszcz pod drzewem, potem na szybko ok 2km do Karwi, gdzie udaje się przeczekać ulewę :) Ciekawe jak warszawiaki ... a z resztą co mnie to :P Ja byłem suchy :PP. Padać przestało więc na szybko, rozwaloną drogą, poprzez podjazd w Jastrzębiej Górze docieramy do latarni na Rozewiu ;] Chwila odpoczynku po której dokańczamy już w słonku szlak do Władysławowa :) I choć to jeden z poprzednich odcinków "miał potencjał", to tym mi się najfajniej leciało, mało wysiłku ale jechało się w miarę płynnie :) Wyszło jednak ok ;]

Ostatki piachu przed ....

... chwila rozmowy przy izo i ćmiku heh

Jakie to Polskie :))

Jezioro Żarnowieckie

Karwia i pitt stop ;]

Rozewie

Rowery do garażu i fru na miasto :)

Przed obiadem ....

i po 40 minutach heh

A paczcie co znalazłem Zakopane :D - cypel się zgadza ;]

=======================================
W piątek też nie próżnowali choć wichury fajnie dawały joł joł ;/
Wykorzystane okienko na spacer, wycieczka rowerowa na Hel przełożona na dzień później tak dla pewności - i to była dobra decyzja ;]

========================
Ilość Grażyn we Władku się zgadzała heh i każda z wałówką :D ale ta fota to chyba USA :D

Wybrzeże Trip cz 3.

Środa, 15 czerwca 2016 | dodano: 21.06.2016

Ustka - Łeba

No od razu inaczej :) Ciepło, ładnie, w suchych ciuchach ok godziny 9.00 ruszamy w kierunku Rowów :) Pierw asfalt ... później bardzo przyjemny teren, podczas którego, nawet maruderzy rowerowi nie przeszkadzali zbytnio :) Przed latarnią singiel w terenie (+ wypych na cel) po niej trochę po polach, trochę po płytach, i asfalt do końca? No prawie ... bo kilka końcowych kaemów to teren i piach. Trudno :) To był za fajny dzień żeby się tam foszyć czy coś :) Przed Łebą ponownie asfalt i na kwartery, następnie następuje ogarnięcie napędów, spacer na obiad i ... wpada mi do głowy plan pt "rowerami na zachód z piwem w bidonach" :D Filip pierw niechętny, Łukasz od razu "za" - ostatecznie jednak całą ekipą pojechaliśmy :P. Opłaciło się - zajefajny zachód, urozmaicony chwilą rozmowy z kolesiem z Gilowic, który se nad morze przyjechał rowerem w 3 dni :) Jak to określił wariatów nie brakuje ;) Po zachodzie misja dom i spanie bo następnego dnia nie było dnia odpoczynku xD

Objazda i pierwszy pitt stop przy byłej a jak gorzelni :P

Rowy - dystans do Łeby jak dla nas nieaktualny, robiliśmy inny szlak - omijający wydmy ;]

Jezioro Dołgie Duże

Spacerro + pierwsze maczanie stópek:

Wiadomo ;]

============================
Super że dzisiejszy dzień nie miał z tym dużo z tym zdjęciem, tani obiad, pogoda ok i nawet mało ludzi :)

Wybrzeże Trip cz 2.

Poniedziałek, 13 czerwca 2016 | dodano: 21.06.2016

Kołobrzeg - Ustka

Hmmm no coś w tym śmiechu jest ... wstaje człowiek po meczu (13go xD) i ostaje obuchem po głowie => diagnoza - cały dzień leje, jest zimno, do tego wmordemokrywind ;/

Coś w ten deseń:

Więc ubrani coś w ten deseń:

Jedziemy yyy ten deseń? ;/

Cóż ... kręcić trzeba było, żeby zaliczyć kolejny opłacony już nocleg. Szkoda dnia, bo były miejsca (Sianożęty, Sarbinowo, Mielno) i misje (np. do koleżanki do Darłówka) które chciałem ogarnąć i zobaczyć, a tak to je ino odhaczyłem przejeżdżając przez nie na szybko :/. Koleżanka odwołana niestety ;/ Szlak mokry, asfalty popękane, cały przemoczony poprzez jakieś kryzysy docieramy do Darłowa gdzie następuje popas i lekkie ogrzanie się w miejscowym kebabie. Zostaje ostatnie 38km które już siłą woli robię. Ostatnie kaemy w towarzystwie Łukasza - Filip nam odżył na końcu i startnął heh.
I zaś górki były jak rany, najszczęśliwszy byłem na domku :) Minus - w domku zimno, plus - w domku była kuchenka, która za suszarnie posłużyła :))

Ferwex kupiony już w Kołobrzegu - Łukasz już wyczuwał :D

Jest super, jest super, więc o co mi chodzi ...

Na szlaku:

Więcej fotek ni ma :P Endo umarło więc i telefony zostały wyłączone, bo i po co mają się narażać na zalanie :D

Nasze wieczorne były jeszcze bardziej smutne :D Kto widział ten wie :D

Wtorek - pierw suszenie ....

Potem na miasto z buta i relax ;]

Taki bajer na pokoju :)

======================
Skoro już o frytkach :))))

Wybrzeże Trip cz 1.

Sobota, 11 czerwca 2016 | dodano: 21.06.2016

Świnoujście - Kołobrzeg

Ahoj, w sumie coś tam chęci jest, więc popiszemy o pierwszej część urlopu :) Plan u mnie w głowie narodził się ok półtorej roku temu - dlaczego morze Bałtyckie? Bo w ciągu całego życia mego byłem nad nim 2 dni ;/ Miast nie znaju, a w sumie po co zbierać po jednym, skoro można większość zobaczyć za jednym zamachem ... na dwóch kółkach :)

==================
No to jazda :) Nastał w końcu wyczekiwany piątek - praca, babuszka, siostra, i spotkanie z Janiolem ogarnięte, można zatem startować na dworzec gdzie czekają już Filip i Łukasz. Dobrze że wcześniej wyjechałem, bo w parku trafiły się mi przygody ze sprzętem, zagrożenia czasowego jednak nie było, więc nieważne :) Pociąg w większości przespany, i nawet sprawnie osiągamy Szczecin. Tam szukanie rynku (durny podjazd xD), ogarnięcie sklepu, i dłuższa chwila czekania na pociąg nad morze. Przesiadka się udała (tłoczno ale co zrobić?) i w okolicach godziny 12:00 lądujemy w Świnoujściu ... gdzie na start gubię okulary heh. Akurat to tam ani nie drogie, ani sentymentalne i na całe szczęście to była ostatnia strata całego wyjazdu :)

==============================
Szlak hmmm no kulaliśmy się :)) Pierw męczyły płyty ... potem podjazd asfaltowy na Gosań, potem asfalty (myślałem że nad morzem bardziej płasko jest xD) i na dobitkę kostka brukowa, niszcząca mnie doszczętnie :) Ino jeden duży kryzys :D, małe się nie liczą :P
Ogólnie odcinek na plus i pogodowo i mentalnie - zważywszy że po pociągu byliśmy :) Przywitanie z morzem, 105km zrobione a do tego na następny dzień planowany był odpoczynek i mecz Polski z Irlandią Płn :)

Fotki i mapki:
Pozdro kuzyn :) Przebudziłem się idealnie na ćmika, rozprostowanie nóg i ... truskawkówkę :D 20 minusowy postój wykorzystany do oporu :))

Szczecińskie klimaty

I już na celu => ruszamy z Wybrzeże Trip!!

Okolice Międzyzdrojów ... chyba ;)

Góra Gosań 94m.n.p.m.

Pobierowo

Trzęsacz x2

Latarnia Niechorze

Niedziela - spacerro i atrakcje Kołobrzegu ;]

:D

Małe coś przed meczem ;] Kiełby oczywiście już "wyszły" ;)

===============================
W sumie racja :)

Lysá hora (CZ) + Równica & Orłowa (PL)

Niedziela, 5 czerwca 2016 | dodano: 06.06.2016

Witam ponownie, chyba mnie nogi bolą po weekendzie - nie mam pojęcia dlaczego :D Genezy znowu braknie gdyż o tym że jedziemy na górkowniki dowiedziałem się w sobotę rano :) Nawet dylematu nie było, pogoda dobra to czemu by nie. Cel? no były ze trzy => stanęło a jak że - na najwyższym :D

Wyjazd o 6.40 i torpeda Łukasza strzałą na Czechy przez 2 tanksztele i Cieszyn. Czechów oczywiście mało co pamiętam bo się mi drzymneło :D
Sam szlak hmmm stromy, początkowo mocno się zastawiałem po co mi to, od razu na ok 2 kilometrze mały kryzys się trafił ;/ Udało się go opanować i dość sprawnie dociekamy na szczyt. Atrakcje => nie wiem czy Pani po mnie krzyczała czy pytała czy co? Ale chyba zdziwiona co koleś na szlaku robi z piwem w jednej i ćmiku w drugiej łapie :D Nie paniemaju co ona fanzoliła ale z uśmiechem to chyba oki ;] Na szczycie popas i kombinowanie jak tu wrócić bo weny nie było na kolejne podejścia ;/ Zeszliśmy się w miarę szybkim odcinkiem gdyż podchwyciłem temat Równicy. Przy aucie w okolicach godz. 13 i jazda na Ustroń :)

Ogólny widok trasy:

i góra :)

Widoczek na Babią Górę, Pilsko ... i Pepików :D

I nazot

Do auta i wracamy do Polski. Oczywiście zaś na Czechach film urwany - senność :D Budze się w Ustroniu, ogarniamy Żabkę i na górę. Równica zawsze mi uciekała, bardzo skomercjalizowany szczyt - ale mam ją już z głowy, góra Żar ino została.
--------------------------------
Tym razem i my po łatwości, wjazd autem, bezpłatny parking za 8 zł i fru na górę. Po 15 minutach zdobywamy Równice :D i decydujemy się jeszcze atakować Orłową. Godzina młoda a i chmury burzowe zaczęły jakoś uciekać od nas wiec czemu nie :) Szlak spacerowy, Orłowa doopy nie urwała, powrót lekko przekombinowany ale grunt że jakaś pętla wyszła ;]

Mi sie podobało, grunt że pogoda wytrzymała, teraz morze potem Fatra ;]

Polska:

Ustroń z burzą w tle.

Widok z Orłowej

Do auta zamiast granią se iść zeszliśmy na sam dół żeby tak czy siak tą Równice z doły zdobyć :D - zamierzone jak po byku :D

Wiadomo - postój Goczałkowice być musiał bo by nam kierowca umarł z głodu :D

================================
========================
Dziś wygrały Harnasie :))

==========================
Choć swoją drogą polewy by nie było bez dzieci :D

Na domek pośrodku niczego

Sobota, 4 czerwca 2016 | dodano: 06.06.2016

No jak odpoczywam grzecznie mhmmm :D ale teraz basta, we wtorek teren i styka, relaksing przed urlopem ;] Rower planowo zobaczę dopiero w czwartek przy myciu i smarowaniu na morze :)
Ale w sobotę się jeszcze trochę chciało :) miało być Chechło, był pomysł na Kraków wyszły Suszec i lasy w okolicach Palowic ;]

Motywacja, motywacją - o godzinie 10 zjawiam się pod panoramą gdzie czeka Filip i jedziemy w kierunku Łazisk. Całkiem ładna hałda tam swoją drogą :) potem poprzez płyty betonowe, jakieś wioski, kąsek terenu (i jeden pitt stop :P) docieramy do hałdy w Suszcu => ta akurat okropna jest ;/ Nie było na co czekać został ok 9 kilometrowy odcinek do jeziorek więc jazda bez przerwy. Piachy, korzenie hmmm daremny to był moment choć Devil byłby zapewne zadowolony heh. Cel nr 2 odnaleziony mega sprawnie, sesja na Facebooka, chwila odpoczynku, trochę klach i powrót do domku przez Zazdrość, Jaśkowice, Bujaków i Rete Śmiłowicką. Ja tam byłem z wyjazdu zadowolony, tempo fajne, w końcu troche jazdy po terenie, pogoda optymalna, ilosć pitt stopów odpowiednia :)
Łaziska

Cel nr 1

Cel nr. 2

Widoczek na powrocie

Zakończenie dnia ponownie na Przodowników :)