Maj, 2020

DPD 27/2020 + Kato

Piątek, 29 maja 2020 | dodano: 29.05.2020

Pozycja boczno-plecna xD.

Wczoraj zgodnie z zapowiedziami coś tam pokropiło. Kręcić jednak nie miałem zamiaru i do roboty pojechałem (i wróciłem) pociągiem. Popołudniu zahaczyłem jeszcze o sklep, po którym spotkałem te oto dwa żyjątka:

Jedno nieśmiałe ...

... a drugie aż bezczelne śmiałe xD

Na całe szczęście (tak jak kiedyś pisałem) im większy kleszcz, tym lepiej go (ma się wprawę) wyczuć. Ten mi się akurat wspinał po nodze => miało być milusio, cieplutko itp. a było ... no ino cieplutko. Skończył między jedną odpaloną zapałką, a drugą - obrońców żywych istot nie przepraszam :P.

====================
Dziś DPD z najlepszą możliwą mobilizacją czyli taką, że wczoraj "skończył" mi się bilet miesięczny (:P), a w piątek nie opłaca się rozpoczynać nowego okresu trzydziesto-dniowego ;]. Wstałem więc i pojechałem do roboty przez okolice stawu Upadowego.

Pogoda idealna ...

... nie za ciepło, nie za zimno, zero wiatru i w końcu bez oślepiającego słonka ;]

Kolejna zachętą do pojechania rowerem do roboty był fakt, że ... i tak musiałem se po ten bilet pojechać - oczywiście podczas godzin pracy :D. Koniec maja, dziewczyny zamykają miesiąc i muszą mieć potwierdzenie (rachunek) na moje 93 zeta. Znaczy dokładnie to na 119zł, ale 26 dopłacam se z własnej kieszeni (za pociąg) - nie narzekam jednak ;].

Wyjechałem chwile po 10:00, a wróciłem o 11:00. Byłbym mega wcześniej gdyby nie ...

... czerwona fala, której to nawet Endo (a dokładnej auto-pauza) nie ogarnęło xD.

Dwie fotki z Kato :)

Tym razem nie podjechałem dla Morsa ofocić NOSPR-u, ale żeby nie było to wrzucam stare zdjęcie tego miejsca :). Oby wybaczone heh.

Po robocie ponownie nie mogłem jakoś dłużej pojeżdzić, bo na 17:30 bylem umówiony u fryzjera - w końcu :D. Klasyczny więc powrót przez Giszowiec i Ochojec do bazy.

Nic ciekawego się nie działo, no prócz zakorkowanego miasta ....

... niszczącego mi doszczętnie średnią heh :)

Trasa na prawie koniec :]

A na sam koniec oczywiście wszystkiego najlepszego dla Kuzynostre => zmiana kodu "czwórka" z przodu :D

===================
OLEEE ...

... i do tego już bez masakry na głowie ;)

BTW: będzie edit bo ognisko :p

Z odsieczą ^_^

Środa, 27 maja 2020 | dodano: 28.05.2020

Dziś miałem być w terenie (i byłem), a po nim w planach była hałda Skalny w Łaziskach. Są jednak w życiu trochę większe priorytety, aniżeli kręcenie bezsensownych kaemów.

Chwilę przed obiadem odezwał się do mnie Diobeł (którego to wypuścili ze szpitala) z zapytaniem czy nie mam chwili wolnego czasu, coby mu trochę mieszkanie poprzestawiać i dostosować je do jego obecnie (ehhhh) mega średniej sytuacji.

(BTW:

:DDDDD)

Pisać dwa razy nie musiał i po szybkim obiedzie wystartowałem (dziękuję wmorde :* xD) w kierunku Batorego. Tam pierw misja bankomatowo-apteczna, następnie chwila rozmowy, zakupy, nowa aranżacja mieszkania i do bazy. Koledze mega nie zazdroszczę ... :-\.

Domek Braci "Skromnych" coraz lepiej wygląda xD

A tu już się szykowałem na fotkę w stylu "Wielkie Państwo (z bombelkiem) na rowerze" => ku mojemu zdziwieniu, facet ręką skierował dziecko na chodnik, a żona "wjechała" za jego plecy. No i BRAWO!! ^_^

Mój malutki cel czyli zjazd z Kochłowic do Batorego

Uwielbiam go, zwłaszcza że "zepsuć" go może tylko zamknięty przejazd ...

... XDDDD

Miejsce docelowe i  tym razem zero widoków na górki, ale dziś w sumie nie o to chodziło :)

Po odwiedzinach postanowiłem wrócić trochę inaczej niż klasycznie, czyli zahaczyłem o Zespół Przyrodniczo-Krajobrazowy "Uroczysko Buczyna"

Mieszkając jeszcze na Brynowie uwielbiam tam chodzić (zwłaszcza) zimą. Wstyd się przyznać że trochę o nim zapomniałem, a miejsce ma klimat!!

Wyjazd zakończyłem w trochę dziwnym miejscu - wszak moje wszystkie miejscówki były zajęte ...

... xDDDD x2 heh.

==============
BTW: bo coś zdecydowanie w tym jest ;)

Po błocie do myjni ...

Wtorek, 26 maja 2020 | dodano: 27.05.2020

Po ostatnim sobotnim kręceniu, no warunków do jazdy raczej nie było ...

(BTW:

:DDD)

.. i dopiero dziś pojawiła się maleńka szansa, żeby wyskoczyć choćby na myjnię ogarnąć sobie napęd ;].

Warunki były nawet sprzyjające ale ...

... no kitku w nocy odbiło xD. Amunicja (ciapki i dwa ogryzki) skończyły mi się chwilę po 2:00 w nocy, a reszta spania ... to historia xD.

=====================
Dziś natomiast do Matki ino zadzwoniłam (pandemia), zaliczyłem kąsek terenu służbowego, zjadłem obiad i już miałem przytulić się do poduchy (i trochę odespać poprzednią noc), no ale nieeeee, bez sensu :D.

Tak samo bez sensu, jak sam wyjazd na myjnię => skoro rower i tak szedł "do prania" to trzeba było go jeszcze trochę dobrudzić :P.
Cel: durna panewnicka hałda.

I tu bym mógł śmiało zakończyć. Hałda do bani, marasu kupa i gdyby nie leśne dukty to wyjazd byłby zupełnie do zapomnienia. Aaaa i jeszcze gdyby nie, fajne Panie które w sklepie na Zadolu prawie rozebrały mi wzrokiem i słowami Szkodnika :D. Co najlepsze .... jedna chciała tylko siodełko, bo nie ma hahaha :D

Najważniejsze że jednak rower został umyty, a ciuchy i tak były do prania :].

Jutro teren służbowy na cały dzień a później pewno jakieś kręcenie, bo na czwartek zapowiadają zaś deszcze niespokojne xD.

Początkowo całkiem uroczo ...

... później najgorsza z hałd jakie mam w okolicy ...

... a następnie ... no już b/k => myjnia i pralka to lubią heh.

Tu natomiast nawet te kamienie mi nie przeszkadzały, bo kapitalnie "lasem pachniało"

(I to bez wycinki!!) Da się? Da!!

Dalej leśnie ^_^

I nazot w ... Katowicach :D

Służbowo jeszcze podjechałem na ulicę Kryształową => niestety ten od księżyca jeszcze musi poczekać na Księżycową w Kato hehe.

BTW: Nieźle się rozrosła xD

Pociągi hmm? U nas większość przejazdów wygląda o tak. Cenie, doceniam, lubię ;).

A na koniec czyścioch i oczywiście atrapa w dole zdjęcia :P

Skoro wpis jest w klimatach kotkowych i minister coś fanzoli że mają być kolejne złagodzenia to cóż, już tak kolorowo dla "myszów" nie będzie :D

Chudów na delikatnym zmoknięciu xD

Sobota, 23 maja 2020 | dodano: 23.05.2020

A mówią że to kobieta zmienną bywa heh. Od dwóch dni, monitorowałem pogodę na weekend i ... za każdym razem wychodziło mi że ma lać przez całą sobotę i niedzielę xD.

Wczoraj po DPD jednak prognozy się mega poprawiły (oczywiście i tak było jak było), co dawało możliwość delikatnej przejażdżki (o nieludzkiej jak na sobotę porze), bo przecież po obiedzie miałem jechać do Dąbrowy.

Kolejna kompilacja(?) to fakt, że wczoraj już byłem umówiony z kolegą. Cóż, szybko się skończyło, bo jak się chce kręcić to raczej nie należy przesadzić z alko :D.

Przynajmniej wątroba się ucieszyła, a do tego po wizycie w sklepie ponownie po dość długim okresie czasu, spotkałem mojego starego znajomego, którego to czasu do czasu dokarmiam od chwili kiedy próbował mi zwędzić (mega nieudolnie) kurczaka z rożna :D

Ino ciiiiii => nic nie mówić Majce, bo to "jej" szyneczka :P

=======
Co do samego kręcenia to ustawka (z Łukaszem i Dawidem) o 9:30 pod Panoramą i rura xD. No ok, rury nie było bo po około trzech kilometrach zrobiliśmy sobie postój na rozmowę i nawodnienie w okolicach zawsze śmiesznego lasu smoleńskiego heh ;)

Po niej już trasą klasyczną (przez Paniowy) docieramy do celu, gdzie następuje kolejne (lecz nieostatnie) uzupełnienie płynów :D

Niestety (:-\) ... już tam zaczęło kropić i nie przestało aż do końca naszej wspólnej wycieczki czyli ... do Akademików.

Dobrze że nie nas nie zlało porządnie, ino trochę pokropiło więc pierwszą część dnia zaliczam do plusów. I tu trzeba nadmienić że jak na około 70% lasów, to dość sympatyczna średnia nam wyszła heh ;).

Pozdro z pociągu do yyyy Zagłębia Dąbrowskiego ⊙﹏⊙
==================

Początkowe foto trzech muszkieterorowerów ^_^

Zwierzyniec w Mikołowie

BTW:

Leśnie ...

... i na celu :]

Nazot - las pięknie pachniał po/w trakcie deszczu ^_^.

Nowo-poznana (w czwartek po terenie) trasa przez lasy panewnickie :]

I już blisko ...

do ... kto zgadnie gdzie? ^_^.
Mała podpowiedź

I do drapania marsz :P

DZIĘKI I DO NASTĘPNEGO!! :-)

==============
BTW: Dobrze że nie mam MTV :D

DPD 26/2020

Piątek, 22 maja 2020 | dodano: 22.05.2020

XDDDD

No to piątek, piątunio :). Spaghetti na trzy dni zrobione, chata wysprzątana, pranie ogarnięte, trzeba było więc tylko pojechać do roboty i ... nie zamarznąć po drodzę xDDD

I niech jeszcze jakaś meteorolożka powie mi, że Suwałki to Polski biegun zimna heh xD.

Ubrałem się jednak solidniej aniżeli wczoraj i dość komfortowo dojechałem do roboty, zahaczając jeszcze o bułkarnie na Zawodziu ;].

Widoczność standardowa - bryle rulez :D

Po robocie wystarczyło tylko wrócić do domu (klasycznie przez Giszowiec), ugotować makaron i czekać na ... deszczowy weekend. Dobrze choć że układa się on towarzysko. Dziś spotkanie z kumplem z okolic mojego domostwa (Diobeł już po operacji, ale przez wirusa ma zakaz odwiedzin), a jutro po obiedzie jadę na studenckie wspomnienia do kumpeli do Dąbrowy Górniczej :].

Co do niedzieli: to biorę po 200zł z konta każdej drużyny i ... słucham Państwa (sugestii) :P

A co do fotek, to był Filipowy brak weny.
Łapcie (:P) ino motor na apokalipsę zombie z Piotro xD

Chromów ... nie stwierdzono :D

No nic => miłego weekendu wszystkim ;)

Taaaa, jasne!!

:PPP

DPD 25/2020

Czwartek, 21 maja 2020 | dodano: 22.05.2020

Powitałka z dedykacją dla Diobła, ale o tym na końcu.

Tak jak wczoraj pisałem, dziś w planach było służbowe pół na pół: 4h w biurze oraz ~3-4h w terenie. Na rower (patrząc na zapowiadane sobotnie deszcze) jednak się skusiłem i dojechałem do roboty, tym razem ponownie przez okolice stawu Upadowego ;].

Miało być 10*C, a było ...

... zmarzłem więc pfff. Gardzę!! ;)

Przed godziną 11:00 wypisałem się w kadrach i ruszyłem (nie kombinując) przez D3S ...

... na chatę, odstawić Szkodnika i zamienić plecak na torbę na ramię.

W terenie (tym razem Panewniki) hmmmm oczywiście miliard pytań i spraw do biednego urzędnika, który przecież może wszystko. Nawet ściągnąć tego który dokręcił do księżyca i ciągle nie może się z niego wydostać heh xD.

Było, minęło.

Niby miałem autobus (z przesiadką) na chatę, ale miałem też przed sobą wizję powrotu drogą przez lasy panewnickie. Oczywiście skorzystałem i finalnie wpadło ponad 12,5km do dystansu butnego oraz 0,5l dla brzuszka :].

Wracając do Marcina, to kolega miał w nocy ze środy na czwartek wypadek w pracy i złamał sobie szyjkę kości biodrowej po lewej stronie. Jutro (być może) Diobeł będzie operowany, a później jak poczytałem to (po rehabilitacji) od 3 do 8 miesięcy do powrotu do sprawności :(. Dobrze choć że to młody synek, więc może skończy się w dolnej granicy. OBY!! Tak czy siak - lato stracone. Trzymaj się chłopie ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ.

Śmiecha z wiadomych względów dziś brak.

DPD 24/2020

Środa, 20 maja 2020 | dodano: 20.05.2020

Zacznę nietypowo, bo od marudzenia :P. To że nowy wygląd BeeSa średnio mi się podoba, nie ukrywałem nigdy. Teraz jeszcze coś mi się zdaję że wywalili wędrowanie (i inne aktywności) z wycieczek znajomych. Kiedyś (co było słuszne) na stronie głównej pojawiało się ino kręcenie (ok - to blog rowerowy), ale górki były we wpisach znajomych widoczne!! Teraz albo są gdzieś w czasoprzestrzeni, albo mój niedzielny wpis był aż tak nudny, że nikogo prócz uczestników (nawet Trola heh) nie zainteresował. Jak w końcu poznański Tomek (po ponad trzech latach znajomości) uznał że nic do komentowania tam nie ma, to uderzę się w pierś, a jak to wina nowalijek bikestats-owych to niestety, ale raczej będę "odchodził" od pisania o górach i co najwyżej wrzucał jakieś fotki przy okazji kolejnej (po szlaku pieszym) wycieczki rowerowej. Drażni jednak to trochę, bo skoro dają opcję innej aktywności niż kolarstwo/jazda na rowerze to powinno być to w choćby małym stopniu widoczne! Jak uznają że tu się piszę tylko o rowerach to też luzik - ino niech usuną inne możliwości. Proste? Jak widać nie dla wszystkich.

==================
W poniedziałek nie kręciłem (i odpoczywałem), bo w ten oto dzień minął dokładnie rok od mojej finalnej przeprowadzki na Piotro :]. Po pracy świętowałem go więc ... łażeniem po sklepach w celu kupna "spożywki" heh.

Wczoraj natomiast zacząłem chodzić służbowo po ulicach, a później zamiast kręcić ... poszedłem nyny :D. Krajówki mają jednak to do siebie że męczą, kurzą, brudzą, ale przynajmniej nie trzeba wydawać kasy na lakier do włosów xD

Po terenie pojechałem jeszcze na chwilę do Gochy na króciutki spacer z Marshallem, następnie udałem się zapisać do fryzjera (mam ino półtorej tygodnia czekania xD) ...
BTW:

... później do sklepu i do paczkomatu po w końcu działającą pompkę (nożną) do roweru. Wyszło prawie 20km w takim oto relivowym wydaniu ^_^. Fotki w linku :P

===========================
Dziś już w końcu ruszyłem Szkodnika i rano przy mega sympatycznej (jak na godzinę 06:15) temperaturze na poziomie 10*C dojechałem do roboty trasą klasyczną czyli przez D3S i Zawodzie.

Atrakcji nie stwierdzono, no może prócz oślepiającego słonka heh ;). O takiego:

W robocie jak to w robocie, a po niej rura na chatę (przez Giszowiec i Ligotę) z litrem suwenira, który to dostaliśmy od SPIŻ-a => szanuje bardzo :D. Z jakiej to okazji można by było zapytać? Ano dyskoteka i mini browar w jednym otwierają po prostu knajpę w centrum Katowic i dostaliśmy na spróbowanie piwko za to, że nie robiliśmy żadnych problemów. Dobrzy, uczynni i mili z nas urzędnicy :P.

Atrakcji (nie licząc korków) ponownie nie stwierdzono i na Kolejarzu mogłem spróbować świeżego (do wypicia w max 7 dni ...taaaa :D), niepasteryzowanego piwka.

Ocena? Wolę Żubra, ale złe (trochę smakowało szampanem xD) nie było ;). Do tego mam fajne butelki na różne trunki heh ;).

A po degustacji mogłem wracać do kitku :D

Jutro pół dnia w biurze i pół "w terenie". Może być więc ciężko z poranną jazdą :/.

Testy Leona

Niedziela, 17 maja 2020 | dodano: 18.05.2020

Geneza tego wyjazdu była jedna: czyli ta zawarta w tytule ;). Łukasz z Marzeną nieśmiale przymierzają się do wymiany swoich dwóch wysłużonych (choć ciągle jeżdżących - Mors pewno pogardzi heh) samochodów (których to łączna liczba lat jest porównywalna do mojego wieku :D) na coś nowego. Ogólnie to pewnie chcą zwiększyć mój komfort jazdy w góry, ale jakoś tego na głos nie chcą powiedzieć :P

Do kupna jeszcze daleka droga, ale moi compadres postanowili wykorzystać możliwość weekendowej jazdy próbnej, którą to oferuje Seat ^_^. Cel: Bielsko, bo pojeździć (i po testować) można, ale z limitem 200km. Cóż, nam wystarczy wszak na miejsce docelowe mieliśmy około godziny ...

... czy tam 60 minut jazdy :DDD

Poprzez kompilacje ze znalezieniem sklepu (i parkingu!!) dojeżdżamy w okolice zapory w Wapiennicy i ruszamy ścieżką, którą to Łukasz znalazł na czeskich mapach. Trochę stromo się wchodziło, zostały poruszone tematy 30-tek ...
(BTW: pozdro Łukasz :P)

... ale bez przygód i atrakcji udało się nam "wejść" na szlak zielony, omijając durny okrężny odcinek asfaltowy. Później na spokojnie dreptany w kierunku schronu na Szyndzielni, co chwile monitorując pogodę bo coś straszyli przelotnymi opadami ;/

Deszczyk (niegroźny) finalnie dopadł nas już pod schronem, tak więc szło się schować i napić piwka o suchości ;].

Długo jednak tam nie zabawiliśmy (bombelki płaczące) i minimalnie ryzykując poszliśmy dalej. W głowie miałem oczywiście Klimczok i Błatnią, ale Marzena stwierdziła, ze bardziej się jej podoba opcja 1:30' do parkingu od tej prawie czterogodzinnej :D. Mi jakoś szczególnie też nie zależało więc udaliśmy się pierw na szczyt Szyndzielni, a następnie na szlak żółty ;].

Decyzja była jak najbardziej słuszna, bo Marzenie na końcu już nogi się trzęsły heh. Przed Rysami trzeba jeszcze trochę poćwiczyć ;).

Po spacerku do auta (dzięki za KOLEJNY darmowy przejazd!!) i w rytmach wiadomych (:D) ...
... tym razem na popas do Pszczyny ;]

Dzięki za towarzystwo - autko bardzo fajnie, pewnie będzie dobre też do spania :P. Morfeusza jeszcze nie testowałem, choć koło domu było już blisko senności :D

Sprawca "zamieszania" :)

Początkowy odcinek => taki pod piwko (oczywiście nie dla Marzeny :D) i słonecznik, którego w końcu nie zabrakło :)

Widoki na Bielsko :)

Dalej szlakiem - im bliżej schroniska tym więcej ludziuf => durna kolejka pfff.
Na celu nr. 1 :)

Przelotne opady ;]

Cel nr. 2 i ekipa wyjazdowa :)

Zakochańce trochę jak hobbici przy mnie wyszli :D

Schodzimy => poniżej wieża widokowa i górna stacja kolejki

I nazot w lesie

Koniec ...

... a tą ścieżką się trzeba przejechać kiedyś :)

==========================
Weekend na mega plus, a dziś .... XDDDD

KG-B

Sobota, 16 maja 2020 | dodano: 17.05.2020

Co do genezy, to sam nawet nie wiem co mam napisać. Ja z góry założyłem sobie, że w sobotę bym chciał zrobić kolejną "setkę". W międzyczasie chęć do wyjazdu zgłosili (już nawet nie wiem w jakiej kolejności) Dawid, Łukasz i (debiutancko) Diobeł \(^o^)/.

I teraz uwaga. Pierw u mnie o godzinie 8:45 melduję się Łukasz, z którym to jedziemy tylko na hałdę Murcki. Za długo kręcić nie mogliśmy bo ... o 10:00 trzeba było podjechać po Dawida, coby zdążyć na 10:30 do Marcina xD.

No prawie się udało (:P) i na Batory meldujemy się o 10:45 ;]. Chwila rozmowy i mogliśmy ruszyć na nasz cel czyli: Księżą Górę

Trasa? Co najmniej okropna!! Średniej jakości asfalty, upierdliwy wiatr, do tego co chwilę czerwone światła (pozdro Bytom), ale finalnie dojechaliśmy do celu ... oczywiście nie w komplecie, bo Łukasz musiał wracać na chatę przy dworcu w Radzionkowie.

Na szczyt nawet żeśmy nie wjechali (Marcin stwierdził że nic tam nie ma) i po nawodnieniu zaczęliśmy kręcić ku domostwu.

Minęliśmy Kozłową Górę, następnie Wymysłów, kolejno Dobieszowice i Bobrowniki i ... zostałem sam heh. Marcin i Dawid mieli plany zgoła odmienne od moich, więc oni na prawo, ja na lewo :D

Co do mojego kręcenia to zaliczam wjazd na Wojkowice, następnie przez Brzeziny do Psar i przez Sarnów do Będzina, skąd już klasyczną trasą (przez Sosnowiec, Szopienice, Nikiszowiec, Giszowiec i Ochojec) melduję się w domu od kitku xD.

Początkowa hałda Murcki - dzięki Łuk za pół dobroci ;]

Już w komplecie - śpieszyliśmy się, więc fotek z trasy Ochojec-Batory brak :P

Ino raz w lesie zgubiłem skręt :p

Chorzów - Świętochłowice - Bytom => w sumie nic ciekawego.

Radzionków ;]

Już sam => sklepy, Będziny itp :P

A tu Sosnowiec i pamiętne z tego filmiku miejsce :D

Nikisz ..

... i dzięki Szkodnik za jazdę => twoje zdrowie ;)

Po tym postoju zostało mi ino jakieś 7km do domu (większość przez las i boczne drogi) i dość spory głód w pakiecie. Na całe szczęście przegoniła mnie Pani z bardzo ładnym "siodełkiem" ʘ‿ʘ. Do tego nie schodziła z tempa 25+, więc nic ino usiadłam jej na kole wróciłem na Piotro, zapominając nawet głodzie :D

===========================
Jutro górki, a w poniedziałek wracamy "do normalności" :(

DPD 23/2020

Środa, 13 maja 2020 | dodano: 13.05.2020

Po wczorajszym kręceniu dzisiejszy wyjazd był trochę wymuszony. Jutro ma padać, w piątek też, sobota i niedziela mają być ładne więc pewno będzie aktywnie, w poniedziałek odpoczynek i praca w biurze, a we wtorek zaczynam na poważnie teren służbowy uffff. Jakbym więc dziś nie wykonał DPD, to kolejna szansa byłaby dopiero za tydzień, a do mojej planowanej pięćdziesiątki ... jeszcze długa droga ;)

Na sam początek (jak widać po powitałce) wstałem mega wyspany i zobaczyłem jak tam z temperaturą na zewnątrz. Jeden stopień powyżej zera nie wróżył nic dobrego, ale postanowiłem ruszyć i najwyżej poratować się pociągiem z Ligoty jakby było mi za zimno. Mój miesięczny pozwala mi przecież przewozić rower za darmola ;].

Tragedii termicznej (dzięki słonku) jednak nie było i poprzez kontrole nocnych harców dzików ...

... kombinowanie przy pętli brynowskiej (zamknęli mi drogę dojazdową ;/), D3S ...

... i staw Upadowy dotarłem do roboty, nawet nie tak bardzo zmarznięty :)

Po pracy (tym razem bez kolegi) pojechałem klasycznie przez Nikisz i Gisz, coby zahaczyć na Ochojcu o sklepy dwa ;]. W sumie nic się nie działo - mój przejazd rowerowy zamknięty pewno na parę miesięcy :-( ...

... ale za to w lesie coraz bardziej uroczo ^_^

Na koniec pod moimi drzwiami "wpadłem" na sąsiada, który to mieszka (sam) na czwartym piętrze, a jest w wieku zbliżonym do Toli. Pod pretekstem zobaczenia widoku z klatki, wtaszczyłem mu ciężką torbę z zakupami na chatę, no i niestety ... zostałem prawie wepchnięty do mieszkania, bo przecież co będę oglądał świat zza brudnej szyby skoro mogę od niego z balkonu xD.

Oczywiście po niecałej minucie (koronawirus) uciekłem, ale zdjątko mojej jakże Śląskiej okolicy zdążyłem zrobić heh.

Pozdrawiam również z tego miejsca moją (po prawej stronie) antenę od TV ❤️ :D

==========================
Po raz kolejny te wózki widłowe :(((