Kwiecień, 2014

piknikowo(!) w Chudowie

Niedziela, 27 kwietnia 2014 | dodano: 27.04.2014

Jak to Filip napisał, w niedziele koło :)
nie, nie Filip się nie sklonował (sic!) ale i tak POJECHALIŚMY :)
Po dwóch dniach "bani urodzinowej" - 30-tka kumpla, trzeba było się ruszyć. Szybki telefon do Gośki (kurde, nie odmówiła ... :-D) i jazda na zamek, tempo meeeega spokojne zwłaszcza w drodze tam, piknik na miejscu z leniwymi kumplami - autem se przyjechali :P. Micha mi się ciągle cieszy :).

Trasa: Brynów - Ligota - Ligota Akademiki - Mikołów Jamna - Halemba - Borowa Wieś - Paniówki - Zamek Chudów - Paniówki - Borowa Wieś - Halemba - Stara Kuźnia - Ligota Akademiki - Ligota - Brynów

Wata była the best :D
PS: a mogłem pojechać do Zientasa na grilla XD
aaaaaaa nie! i tak było w dechę :)

PS2: durna stupka w koszu wylądowała ... zawsze parę groszy lżejszy :D

Lubię moje błotniki

Środa, 23 kwietnia 2014 | dodano: 23.04.2014

Jak większość z Was tak ja i ja wychodzę z założenia że jak coś nie jest pilnego to może poczekać. Dziś niespodziewany urlop mi wpadł to se wszystkie zaległości (możliwe że trooooszkę na około) pochytałem :)

Trasa: Brynów - Ligota - Piotrowice - Stare Panewniki - Kochłowice - Hożuf Batory - Załęże - Centrum - Zawodzie - Nikiszowiec - Janów - Janów Miejski - Mysłowice - Janów - D3S - pętla brynowska - Brynów

Wszystko dobrze, rano wstałem z myślą o odpaleniu auta ale pogoda dobrze wyglądała więc zajawka na rower wygrała. Jechałem, zmokłem, wyschłem, zmokłem, wyschłem. Dobrze było, rower do prania :D a że nic ciekawego się nie wydarzyło to bez foto relacja :PP

Brak tematu

Poniedziałek, 21 kwietnia 2014 | dodano: 21.04.2014

J/W wielkanocnie u rodziców, potem z Siostrą do Devila ( dzięki ;) ) i na spotkanie z kumplem, które dodatkowo zaszczyciła Ania P(e) i ponownie koleżanka tęcza :) Średniej nie daje w związku z obecnością nowego 6 letniego piknika :D

Trasa: Brynów - Centrum - Koszutka - Bogucice - Dąbrówka Mała - Borki - Stawiki - Mysłowice - Janów - ośr. "Bolina" - Janów - Nikiszowiec - D3S - pętla brynowska - Brynów

Teraz 2 tygodnie spokoju od koła, no chyba że mi sie do pracy zechce pojechać lub jakąś kuszącą propozycje otrzymam ;)

spacerowo

• Aktywność Chodzenie
Niedziela, 20 kwietnia 2014 | dodano: 20.04.2014

Roz-kwaszenie mięśni rowerowych, trening tam innych partii mięsni kończyn dolnych no chyba jak kto woli spaceros przy nudnos świętos :P

Trasa: Piotrowice PKP - "Stargol" - Piotrowice - os. Zadole - Ochojec - Stara Ligota - Brynów

My z Siostrą pogadali, psiak miał ubaw czyli gitara wyszło :)

maratończyk pokijkowy :-D

jutro rower :) a we wtorek mnie nawet końmi z biura nie wytargają :P

Kategoria Z Buta

piknikowo(?) w Chudowie

Sobota, 19 kwietnia 2014 | dodano: 19.04.2014

Kurdę!! Myślałem że Devil trasę da i se skopiuję a tu kicha :D

Trasa: Brynów - Ligota - Ligota Akademiki - Mikołów Jamna - hałda "Panewniki" - Stara Kuźnia - Halemba - Borowa Wieś - Paniówki - Zamek Chudów -  Paniówki - Borowa Wieś - Halemba - Stara Kuźnia - Stare Panewniki - Ligota Akademiki - Ochojec - pętla brynowska - Brynów

Geneza wyjazdu była dość prosta, zaczęły się na forum wpisy zachęcające mnie do popisania w grupie piknikowej. Plan on touru w wielką sobotę był raczej z góry skazany na niepowodzenie no ale spróbować było można. Wyspany, lekkie śniadanie i jazda pod "Panoramę" na Akademikach na spotkanie z Grześkiem. Na miejscu okazuję się że na wyjazd się skusili jeszcze Katowiczanin oraz Devil - super :-). Noooo i to by było tyle w temacie spokojnej wycieczki :D Ekipa zacna, więc żwawym tempem (zahaczając o podjazd pod hałdę - nie Devil nie masz jej u mnie odhaczonej! :P) docieramy do Chudowa. Warunki dobre (ino koło hałdy trochę mokro) na tyle że nawet padająca mżawka pozwoliła nam wykręcić dobry czas dojazdu. Głodni ... całujemy klamkę knajpy przy zamku i musimy się zadowolić rarytasami made in Lewiatan :D no nic izo poszło trochę słodkości i podjęliśmy decyzję że nie kombinujemy i wracamy tą samą trasą co przyjechaliśmy bo wiatr już znosił "do rowu" a  jeszcze się nasilał. Okazało się że podjęliśmy słuszną decyzję bo jak racjonalnie wytłumaczyć że w początkowej fazie z górki jechało się w granicach 8-10 km/h ?:D Reszta tripu bez przygód, chowając się przed wiatrem po lasach ( czy wolniej to nie wiem :) ) dobrym tempem dojeżdżamy do Starych Panewnikach gdzie rozjeżdżamy się: Grzegorz i Darek do bazy a ja z Marcinem przez postój do Gochy na szybkie klachy i małe conieco :)
Dzięki Panowie za wyjazd, było w dechę, ciągle mi się micha cieszy :))
PS: czekam na Wisłę :P

młaaaa

wśród źdźbeł trawy Marcin stoi :-D

największe epicentrum wmordewindu

afterek + wiatr w stylu "urwe parasol" :D

Park Śląski

Środa, 9 kwietnia 2014 | dodano: 09.04.2014

Takie tam bez celu, żeby oczka trochę odpoczęły :)

Trasa: Brynów - Załęska Hałda - Załęże - Park Śląski - os. Tysiąclecia - os. Witosa - Załęska Hałda - Brynów

Pojeździłbym bym dłużej ale internetowa prognoza pogody sprawiła mi psikusa i trochę deszczowo wracałem (choć do 21 miało być okienko) cóż przynajmniej ona mi trochę umiliła powrót :)

Jeziora dwa

Niedziela, 6 kwietnia 2014 | dodano: 06.04.2014

Szczerze? Nie chce mi się tego pisać ... znaczy dziś pisać :))
no dobra dajemy:

Trasa: Brynów - pętla brynowska - Ochojec - Murcki - "Hamerla" - Zamoście - Lędziny - Bieruń Stary - jezioro "Łysina" - Bieruń Stary - Urbanowice - jezioro "Paprocańskie" - Paprocany - Żwaków - Tychy PKP - Mąkołowiec - Podlesie - Piotrowice - Ligota - Brynów

Na sam start trzeba napisać iż przełożenie wyjazdu z soboty na niedzielę było średnie (jutro to w robocie odczujemy :D) ale w sumie opłacalne :) szkoda że 2 osoby m.in z powodu niepewnej (ponoć, sic!) pogody odpuściło wyjazd ... ich sprawa, niech żałują :P.
Startujemy z imprezą ok 10,30, temperatura z rana baaaardzo średnia więc żwawo i dość sprawnie docieram w  towarzystwie Janiola i Dagi do Gośki i startujeeem ... a nie Siostrze łańcuch spadł :D no dobra i startuuujemy :)
Standardowa trasa przez Cegielnie Murcki,Tartaczną (pozdro Filip) lasy murckowskie nic nowego, ciekawego, spokojna jazda + klachy :)

Pamiętny mostek Diobeł heh

Chwilka na przegląd sytuacji (mapki)  yyyy podziwianie ... cytat Janiola " fajnego transformatora" nieważne to trzeba było live usłyszeć i docieramy przez Lędziny nast. koło Fiata do Bierunia.

On tour w komplecie

No i dojechaliśmy, relaks na piasku, kolejne klachy i obmyślanie trasy powrotnej. Nie chcieliśmy raczej (przynajmniej męska część) wracać tą samą trasą wiec wymyśliliśmy powrót przez M-ce Wesoła. Fajnie ino zaś mapki mało dokładne podrukowane, zabrane więc narodził się pomysł że wracamy na rynek gdzie był duży plan miasta i okolic.

Dobrze się nie rozpędziliśmy i Gośka rycy z tyłu ze fon dzwoni, postój i okazało się że Grzegorz z forum rowerowego se z Pszczyny wraca i może dołączyć. Fajnie :) Grześ coś wymyśli, chwilka odpoczynku na rynku w Bieruniu i zapadła decyzja że wracamy przez Tychy :)

Zebranie w celu ustalenia czy na bank jedziemy przez Tychy? taaaaa

Leniwym tempem doczłapujemy się do Paprotek, chwilka spokoju i standardowo bez przygód do domku

Klasyczny przykład naszego starego dobrego wyjazdu, super było, podziękował i do następnego :)

w pośpiechu

Sobota, 5 kwietnia 2014 | dodano: 05.04.2014

Piątek, miało być spokojnie, plan Park Śląski singlem :) jakieś 45 sekund po starcie telefon od Zientasa czy nie idę na koło. Nawrót i kierunek Ochojec, no i zaczęło się. Po kolei:

Trasa: Brynów - Ligota - Ochojec - Kostuchna - Podlesie - Zarzecze - "Starganiec" - Zarzecze - Kostuchna - Ochojec - Piotrowice - os. Zadole - pętla Brynowska - ul. Ceglana - park Kościuszki - Brynów

Startujemy chwilkę po 17-tej i obieramy cal: Park Śląski przez Kochłowice :) Wszystko fajnie gdyby nie fakt że jestem umówiony z koleżankami, babcią i kumplem na turnieju na Ceglanej, a Zientarski se nauki u farorza wymyślił . Trasa uległa modyfikacji :)
Starganiec

Hałda Kostuchna

Po tym zdjęciu zaczęła się gonitwa której mi się nie chce streszczać nawet :-D, po 21 kiedy już rower "spał" w garażu pierwsze spokojne piwo :)
Dziś spacer na Ochojec jutro Bieruń :)

nowy, stary Bikers?:D

Wtorek, 1 kwietnia 2014 | dodano: 01.04.2014

Witam :) Coś mnie ciągło, jakaś siła dziwna ... no nic pojechałem se na hałdę w Panewnikach. Wyszło czemu o niej nie kumałem, mój patriotyzm lokalny się odezwał, miejsce to leży poza granicami administracyjnymi Katowic :D, żartuję oczywiście, dobra nieważne. Już wczoraj wszystko sobie "poukładałem" żebym dziś po pracy mógł sobie pojechać. Praca, obiad i koło 17 wyjazd. Temperatura idealna, lekki wiaterek i nawet nie wiem kiedy zajechałem pod bramę, drzwi do hałdy nie znalazłem, tyłek na płytach wymasowałem, piachu pojadłem, zdecydowanie wolę "górkę" na Kostuchnie :). W sumie mogłem szukać wejścia ale skoro Devil coś mówił że pojedziemy tam to olałem. Nogi dobrze wiozły więc troszkę na około (durny podjazd w Rudzie Śl.) do bazy.

Trasa: Brynów - Ligota - Panewniki - "Rybaczówka" - Kochłowice - okolice KWK "Śląsk" - Panewniki - "Starganiec" - Akademiki - os. Zadole - Ligota - pętla brynowska - Brynów

Dziwnie się jechało, tak samemu ale wyjeżdzik na plus :)
Z taką średnią ino mi peleryny brakowało :D
-----------------
Ogłoszenia parafialne:
Na Sobotę wybraliście wyjazd na Bieruń (obmyślanie trasy in progress i nie, DK 44 nie pojedziemy :D) stosunkiem głosów 0-0-1, znaczy Daga wybrała ... przyponinając kultowy serial http://www.youtube.com/watch?v=ZUM1RdrabSg następnym razem ***** dostaniecie a nie wybór :PP
Reszta szczegółów wkrótce :)