Islandia 3/5 => Öxarárfoss w Þingvellir + Reykjadalur xD

• Aktywność Chodzenie
Piątek, 19 stycznia 2024 | dodano: 26.01.2024

W końcu islandzka wersja tytułu wpisu, a i powitałka też ichsza ... taka od dziewczyn z wczoraj <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

Jak pisałem że wstawanie drugiego dnia było ciężkie, to nawet nie pytajcie jakie było trzeciego heh. Po polowaniu na zorze i jacuzzi poszliśmy spać (w końcu w mega nagrzanym pokoju ʘ⁠‿⁠ʘ) po 3:00 w nocy. Znaczy chyba ;). Choroba filipińska ⊙⁠.⁠☉. Nie wnikać :PPP

Nie wnikałem też zbytnio w plany ekipy, ale coś mi się obiło o uszy, że rozsądnie było przełożyć dzień czwarty na ten dzień dzisiejszy. Na lodowiec było trzy godziny jazdy w jedną stronę i nikt nie wierzył że wszyscy wstaną tak wcześnie. Znaczy Dagmara wstała ... i żurek gotowała xDDD

Skoro można było dłużej pospać, to wykorzystaliśmy to do maksimum i na miejscu czyli na północnej części Parku Narodowego Þingvellir zameldowaliśmy się w okolicy godziny ... zaś nie wiem => albo chwilę przed 12:00 albo 13:00 xD. W szczegółach zdjęcia wychodzi mi godzina 12:43, ale Islandia była godzinę "do tyłu", to już sam nie wiem która to była godzina "na nasze" xD. Najważniejsze że było już dość długo jasno heh :P

Kolejne atrakcja w stylu "nie wiem gdzie jestem, nie wiem gdzie idę" ale skoro już usadowiłem swoje cztery litery w samochód, to mogli mnie wywieźć nawet na Sybir, albo na Grenlandię, bo była w sumie blisko xD

Zawieźli mnie jednak w te dziwne z nazwy (Þingvellir) miejsce z tytułu wycieczki 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。. Dziękuję :D. Pomijając fakt, że trzeba było trochę podejść pod górkę to było uroczo (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

O tak => lubię ^⁠_⁠^

Widoki z góry przepiękne ...

... to fotka grupowa (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

Będę miał z całą pewnością na pamiątkę heh ;)

Poszliśmy oczywiście dalej, dalej też Szpilberg dbał o relację filmikową ◉⁠‿⁠◉

Klimaty pośrednie:

Główna atrakcja => Öxarárfoss

Na powrocie był jeszcze kościółek, dwie szczeliny i cycki :P. Dam fotki żeby nie było :P

A nie pisałem że były heh ;)

Na parkingu ponowne przegrupowanie bo wymyślony został szlak nocny ʘ⁠‿⁠ʘ. Skład podobny do wczorajszego z jedną zmianą => opiekę nad Frankiem przejął Bartek (wrócili z dziewczynami do domostwa), a z nami pojechała jego żona Ewelina.

Przed szlakiem jeszcze do sklepu po chlebek tostowy i nawodnienie i mogliśmy wykonać takiego trochę ponad dziewięciokilometrowego wonsza <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

A celem była taka oto atrakcja ;]

Ruszamy ;]

Dodawałem że rano nie wiało, a tu zaczęło? No to wiało, ale też niespodziewanie trafiła się atrakcja :)

Po polsku nic nie pisało ¯⁠\⁠_⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠_⁠/⁠¯ :P

W buntowniczego Bartka się jednak nie bawiłem :P

Na cel ...

... na celu ...

... i z celu :)))

Na parkingu ino zapłacić, wyrzucić śmieci i Janiol stwierdził że ...

Szybki transport na domostwo i raz - dwa do gotowania makaronu, bo jak wiadomo ...

... i to się zgadza ←⁠(⁠*⁠꒪⁠ヮ⁠꒪⁠*⁠)

Na domostwie wpadła jeszcze jedna niespodziewana atrakcja. Dziękujemy kimkolwiek byliście :D. Chyba że ojcem dyrektorem ... a to też tam dziękujemy :DDD

Ogólnie bardzo dużo rzeczy ludzie w kuchni zostawiali, no ale tego to myśmy się nie spodziewali heh. Dokończona też została resztka alkoholu kupiona na bezcłówce (litr dobrej wódki czystej za 55zł, likiery 0,5l w takiej samej cenie - ogólnie miodzio), jakieś pluskanie w jacuzzi i do wyrek 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Nasz pokój zasnął coś w okolicach 2:00 w nocy => korzystać z wolnego trzeba było ;)

====================
O tym kłamstwie w ostatnim wpisie

Lodowiec jednak omijaj :D

Kategoria Z Buta

| 10:15 sobota, 27 stycznia 2024 | linkuj Łukasz => ja dam 3/10 bo dostałem darmowy ręcznik :DDD. Za płytkość szanuje - ino w łydki było zimno :P

Zientas => no wiemy, nie buntowałeś się za bardzo na tym wyjeździe :P

Trolling => a ponoć się mówi, że za granicami to musisz przede wszystkim uważać na Polaków. Tutaj ogarnęli :).
| 01:00 sobota, 27 stycznia 2024 | linkuj Ładnie :) Öxarárfoss rządzi :)

Hehe, w sumie fajnie, że Polacy Polaków wspierają procentowo, a potem ogarniają :) Zaczynam znów wierzyć w ten kraj. Ale tylko za jego granicami :)
Zientas | 23:18 piątek, 26 stycznia 2024 | linkuj Buntowniczy Bartek… nie znam
Łukasz | 22:31 piątek, 26 stycznia 2024 | linkuj Ciepłe źródełko płytkie, bez prysznica, bez baru i kamienie się wbijały w stopy, 2/10 :P
| 17:28 piątek, 26 stycznia 2024 | linkuj To najważniejsze (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠). Zamiast skupić się na sobie, to myśleliście o wszystkich innych. Rzadkie to w obecnych czasach :*

Wy i koniki rulez :D
Mazia | 16:51 piątek, 26 stycznia 2024 | linkuj Koniki mają w deche :D
Fajnie, że udało się ogarnąć ten park, bo i dla nas coś nowego. Poprzednim razem się nie udało więc nadrobione :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejz