Islandia 2/5 => gejzer + wodospad + szlakiem na wodospady + zorza (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

• Aktywność Chodzenie
Czwartek, 18 stycznia 2024 | dodano: 25.01.2024

Kolejny dzień, kolejne wyzwania ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ. Największym było chyba jednak ... wstanie z łóżka xD. Co prawda klasycznie obudziłem się po 5:00 rano (bo to czwartek, czyli dzień roboczy) ale stwierdziłem że na urlopie to bez sensu i poszedłem spać dalej :P. Kolejna pobudka chwilę po ósmej, a że obudziłem się trochę za głośno, to wstał i "Szwagier" :D. Lekko też chyba zamroczony warunkami, bo jak się zapytał która godzina, to odpowiedziałem że 08:25, a on w pierwszej myśli zrozumiał 02:25. Normalne to, skoro jasno tu się robiło po dziesiątej ;)

Na całe szczęście nie musiałem za długo siedzieć jak przysłowiowa mysz pod miotłą, bo z salonu usłyszałem jakieś śmiechy heh. Marzena, Dagmara, Michał i Łukasz byli już wyspani i buszowali po chacie :P. Chwila cichutkiej rozmowy w salonie była w sumie jak miód na uszy (introwertyczne) me ;))). No nie lubię tłumów i hałasu i nic z tym nie zrobię :P. Rano było jednak komfortowo ;)

Fajnie się pogadało, reszta ekipy wstała, więc szkoda nocy znaczy dnia ;). Warunki do komfortowych zdecydowanie nie należały ...

... ale ruszyć się trzeba było ^⁠_⁠^. Była(?) jeszcze opcja na odwiedzenie muzeum Wikingów, ale zdecydowanie wygrały wodospady i gejzery 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Znaczy w sumie to jeden gejzer ... bo reszta (przez ludzi ponoć) była nie tryskającymi impotentami xD. Raz na jakiś czas sobie wystrzelą :DDD

Do celu (zabicie mnie ale już nie pamiętam) trochę ponad godzinka jazdy i meldujemy się na parkingu, za bardzo uczciwą cenę czyli zero koron islandzkich :P. To co zostawiliśmy w sklepie z pamiątkami to nasze, ale faktycznie parking był darmowy. Magnesiki już nie :D. Gejzery za to tak :D

Fajne to było ^⁠_⁠^

Za długo chodzenia jednak przy nich nie było, to po ogrzaniu się w ośrodku (ciągle wiało grozą) ...
(PS: dobrze ze nie taką heh)

... do aut, i w ciągu około kwadransa znaleźliśmy się na drugim głównym celu dnia dzisiejszego ʘ⁠‿⁠ʘ => czyli w sumie też drugim (pierwszy jest bodajże gdzieś na lodowcu => o tym jednak w części czwartej, bo muszę doczytać ... a tu "poganiajo" :D) największym wodospadzie na Islandii 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Robił wrażenie!!

Kusił jednak szlak ...

... na co to moi towarzysze znaleźli rozwiązanie (⁠☆⁠▽⁠☆⁠). Kolejny szlak na wodospady!! Przegrupowanie => dziewczyny i dziecko do auta #1, męska (ta dorosła oczywiście) cześć do auta #2 ^⁠_⁠^

Kobiety z Frankiem miały uciechę z koników (potwierdzenie że wiało) ...

(PS2: dobrze że nie takich, co ktoś z nas znalazł z sklepie xD. Fotki nie będę tutaj wrzucał xDDDD)

... a my się cieszyliśmy z takiego oto szlaku ʘ⁠‿⁠ʘ

Na start, kolejne podziękowania dla Łukasza za pożyczenie jednego raczka - ogarnął temat ...

... o taki (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

Genialne mega fajne te 8km i faktycznie ino chmielu brakowało na tym odcinku powrotnym heh ;)

Do aut, do sklepu po zakupy pierwszej potrzeby (rozcieńczacza do umilacza zabrakło :P) i do domku (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)

Przy okazji znalazłem pod sklepem islandzkiego grosika (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

No to musiał być jakiś znak ╮⁠(⁠^⁠▽⁠^⁠)⁠╭. Kto wolał herbatkę to wolał, kto cytrynówkę lub drinka to też spoko (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠). Najlepsze w tym wszystkim było to, że ten islandzki grosik (na polskie 3gr) naprawdę przyniósł nam szczęście!!! A dokładniej to Marzenę, która wyczaiła że nad nami jest zorza i zrobiła szybką akcję obserwacyjną której efekty prezentuje poniżej (⁠✷⁠‿⁠✷⁠). Ogólnie to zorza była przez cały czas, ino zasłaniały ją chmury. Teraz niebo okazało się hojne dla mnie/dla nas :]. Do auta (dzięki sąsiadka (⁠ ⁠˘⁠ ⁠³⁠˘⁠)⁠♥) na zaciemniony odcinek, a potem jak miała jechać druga grupa (każdy przechodził plus minus chorobę filipińską xD) to okazało się ... że nie ma po co się ruszać z domostwa <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠> :P

Parę fotek z nocy:

Po seansie jeszcze na coś zimnego w ciepłym heh. Trzeba się było jednak przykryć :P. Patent z dnia pierwszego zdecydowanie się przyjął :PPP

Ale tak to niestety u ludzi nie działa, a szkoda :P

Ogólnie to główny cel ogarnięty, mogę umierać!! Choć za takie pisanie to ktoś mi może zabić, lepiej więc nic nie pisać, no może prócz tego, że jutro (albo dziś jak nie skończę) pewnie nie będzie publikacji kolejnego odcinka. Życie kulo się dalej - trzeba ogarniać sprawy bieżące ;)

Aaaaaaa!!! Jeszcze bym zapomniał o zdjęciu duszków ;)

Dodane heh <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

===============
Na koniec ino stwierdzenie że dobrze że byliśmy daleko ... to zaoszczędzone

.... :DDDDDDDDDDDD

Kategoria Z Buta

| 10:28 sobota, 27 stycznia 2024 | linkuj Za 50 lat to nawet kurz z nas nie zostanie heh. Ale chętnie (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤
Zientas | 23:11 piątek, 26 stycznia 2024 | linkuj Było w pytkę !!! Islandia latem ? / wiosna ? Za 50 lat ja się odrobimy po tym wyjeździe ?
| 08:02 piątek, 26 stycznia 2024 | linkuj Koniki sobie spokojnie żyją na wolności, a jak zdechną, to je zjadają. Przynajmniej mam nadzieję że tak jest heh ;).

Bliskość Dąbrowy Górniczej robi swoje, ale choć my choć mieliśmy kąpielówki na sobie :P
| 01:13 piątek, 26 stycznia 2024 | linkuj Introwertycznie bym w życiu nie wszedł do tego ciepłego małego czegoś z kilkoma facetami. Przynajmniej na trzeźwo :)

Faktycznie, zorza robi robotę :)

Klimacik mega spoko, i jak mało ludzi!!! Tylko koni (chyba) nie żal, bo to nie Morskie Oko :)
| 22:59 czwartek, 25 stycznia 2024 | linkuj Komentarz taki, że mogę tylko potwierdzić i już się nie odzywać heh. Jak byliśmy za bardzo weseli w aucie to przepraszam ಥ⁠_⁠ಥ

A tak na poważnie, to wielkie dzięki za czujność ʘ⁠‿⁠ʘ
Mazia | 22:47 czwartek, 25 stycznia 2024 | linkuj Mieliśmy trochę szczęścia ;)
| 21:03 czwartek, 25 stycznia 2024 | linkuj I przymusowego oscypka z żurawiną z Łowicza za 30 :P
Piotr | 20:44 czwartek, 25 stycznia 2024 | linkuj Do tej kwoty trzeba doliczyć jeszcze parking
80 zł;p
| 19:12 czwartek, 25 stycznia 2024 | linkuj Janiol => nawodnienie zewnętrzne i wewnętrzne :P. Zawsze super (⁠☞⁠^⁠o⁠^⁠)⁠ ⁠☞

Łukasz => czekam na filmik :P
Nie powiedział jak długo można patrzeć, i nie ma cennika ile za zdjęcie sobie życzy :PP
Łukasz | 17:39 czwartek, 25 stycznia 2024 | linkuj Mem z góralem coś podejrzany, te 5zł zdecydowanie za tanio:P Czekam na kolejne części.
MJ | 17:25 czwartek, 25 stycznia 2024 | linkuj Doczekałem się :) Zorza super, a po jej oglądaniu kąpiele w jacuzzi też super ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yciow