3/3 => Dziewicza + jeziorka + Szachty + spacerowo :)

Poniedziałek, 1 listopada 2021 | dodano: 05.11.2021

Nie ma takiej opcji podczas jesiennych wyjazdów ;) heh.

U nas w sumie ostatni dzień miał podobny przebieg jak dwa poprzednie. A już dokładnie taki sam, jak ten wczorajszy => pogoda piękna, a Viktor robił AAAAA!! Trzeba jednak przyznać, że robił to trochę ciszej aniżeli wczoraj :D.

Ogarnijcie się, i ruszamy tym razem na to co chciał Łukasz (Dziewicza Góra, Mielno i Rynek), na to co ja chciałbym mu pokazać (Maltę i Warostradę) + ewentualnie Piątkowo i Morasko ^_^. Dokładając do tego fakt, że na godzinę 14:00 byliśmy umówieni z Kropą i jej Panem, a wieczorem chciałyśmy jeszcze trochę pogadać z Wujostwem, to dzień był ... yyy napięty heh ;).

Start przed godziną 09:00 czasu zimowego (organizm i tak odczuwał że jest godzina później :]) i na początek kierujemy się na znany z wczoraj odcinek początkowy. O dziwo ... trafiła się nam zielona fala - dziwna spawa ಠ‿ಠ. Następnie skręcamy na drogę w kierunku Murowanej Gośliny, z której to zjeżdżamy za Biedronką w miejscowości Czerwonak. Później podjazd (błędny, sorki :P) następnie zjazd, podjazd, i pod Dziewiczą się rozdzielamy. Ja wypycham jednym duktem, a Łukasz znalazł sobie inny którym to podjechał. Na szczycie meldujemy się w tym samym czasie, i w tym samym czasie stwierdzamy nieczynność atrakcji ಠ﹏ಠ pfff. Trudno => postój, telefon z życzeniami urodzinowymi do mamuśki mej i zjazd gdzieś w okolicę Kicina. Piękny że dodam, i to z ino jednym zawałem serca jak za szybko "klamki" puściłem xD.

Bez zdrapek udaje się zjechać i dojechać do Mielna heh. Na kolejny cel (czyli Jezioro Swarzędzkie) pojechaliśmy już nudnym asfaltem gdzie zaskoczyły nas dwie rzeczy; po a) zaczęło coś wiać (a jednak :D), a po b) nadleśnictwo Babki posiada jeszcze jakieś lasy :DDDD.

Na miejscu kolejne nawodnienie i po dywanie z liści jedziemy nad Maltę. To był akurat bardzo fajny odcinek, pomijając oczywiście masę ludzi heh. Jedna Pani mi nawet uwagę zwróciła że cytuje "taki drogi rower, a na dzwonek Cię nie stać?". Hmmm? ¯\_(ツ)_/¯ no drogi to on nie jest, a ja przejechałem od niej w odległości ponad metra z zawrotną prędkością około 7km/h :D. Mniejsza o to :P

Chwilka na drewnianej atrakcji i dostajemy SMS-a od Trollkinga że jest już gotów i możemy podjechać wcześniej ;]. Kąsek lasu, Jezioro Maltańskie zwiedzone od strony stoku, milion minut czekania na światłach na ul. Jana Pawła II, Wartostrada, i Łukasz z telefonem w ręku doprowadza nas do Szacht. Plusy? => czynna (inaczej być nie mogło) wieża + fakt, że nikogo z tłumu spacerowiczów nie uszkodziliśmy :D. Do Tomka ponownie dojeżdżamy (trasą zmienioną) na nawigacji i meldujemy się na ul. Racjonablablabla :D o godzinie 13:55 :D. Zawsze coś :DDD

Cztery kółka zostawiamy w domostwie, a zabieramy ze sobą cztery łapy (z właścicielem oczywiście) i udajemy się na spacer po Dębinie, i na już nie tak bardzo opuszczony stary cmentarz. Kropa jak zawsze mega przyjazna, butne 11km również bardzo sympatyczne, szkoda ino ... że w takich a nie innych okolicznościach ;/. Dzięki Tomek i do kolejnego :). A psa masz super ʘ‿ʘ.

Pozostał więc nam ino powrót (dzięki jeszcze raz za wyprowadzenie nas na trasę) w większości ponownie przez Wartostradę + kąsek Centrum ;]

Trasa => Winogrady - Nadolnik - Karolin - Koziegłowy - Czerwonak - Dziewicza Góra (145m n.p.m :P) - Kicin - Kliny - Mielno - Wierzonka - Kobylnica - Gruszczyn (ponownie) - Zieliniec - Antoninek - Biała Góra - "Malta" - "Wartostrada" - Wilda - Świerczewo - "Szachty" - Zielony Dębiec (+ spacer) - Łęgi Dębińskie - Garbary - Centrum - Garbary - "Wartostrada" - Szeląg - Winogrady ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Początkowy odcinek miejski ;]

Podjeździk za Czerwonakiem w kierunku ...
... Dziewiczej Góry ;]

Zjazd z tytułu tych genialnych :))

Na chwile nad "moszem" :PP

Po nudnym asfalcie => piękna jesień w okolicach Jeziora Swarzędzkiego :)

Przy okazji zobaczyliśmy na co idzie drewno z Nadleśnictwa Babki xD

Malta ...

... Wartostrada ...

... i sama Warta ;]

Na koniec pierwszej części rowerowej => Szachty ...

... a po nich nastąpił spacer ;]

Druga część rowerowa już w ciemnościach

W domu byliśmy praktycznie w nocy ... czyli chwilę po 18:30 :D

==================
Ogólnie zostało przejechane niecałe 250km. O takich ;]

==============
Dnia wyjazdu na całe szczęście szkoda nam nie było, bo lało. Spokojna pobudka więc, pakowanie, śniadanie, z Wujkiem do szpitala na kontrole, nazot na Wichrowe, pakowanie rowerów, nawodnienie, sklepy, i chwile po 12:00 ruszamy ...

... do UFO :)

PODZIĘKOWAŁ WSZYSTKIM Z KTÓRYMI SIĘ WIDZIELIŚMY, I TYMI, CO OPIEKOWALI SIĘ KOTKAMI :))))))))