Baranec (2184m. n.p.m) bez płaczącego

Sobota, 25 września 2021 | dodano: 26.09.2021

Taka tradycja ( ◜‿◝ ). Jesienny wyjazd w najwyższe "polskie" górki musi się odbyć - koniec i kropka :P.

Rok temu pojechałem tylko z Janiolem, a w tym dołączyli do nas jeszcze Łukasz i Bartek 〜(꒪꒳꒪)〜.

Co do genezy, to podczas grilla na Klimontowie Bartek zagadał (w sumie to nie pierwszy raz) o jakiś weekend w górach. No to Tatry stwierdziłem :P. Termin? => ostatni weekend września ←_←. Kolega się zgodził, dodatkowo zaproponował że zapyta się jakiegoś Kuzyna, a ja Michała i Łukasza ^_^.

Kuzyn do końca nie wiedział (finalnie nie pojechał), a z moimi kolegami była w miarę klarowna sytuacja. Łukasz raczej ogarnie, Janiol raczej nie. Im bliżej jednak terminu, tym było bardziej zagmatwane ಠ_ಠ. Finalnie wyszło że eMdzeJ załatwił wolne, a Łukasz nie xD. Elastycznym trzeba jednak być, i po konsultacjach wyszło że jedziemy ino na sobota-niedziela, z założeniem, że wyjeżdżamy wczas rano, a wracamy następnego dnia późno wieczorem. No i tyle z rzeczy oczywistych, a najgorsze było to, że jeszcze dzień przed wyjazdem nie widzieliśmy dokładnie gdzie śpimy i co robimy xD.

Domek udało się jednak dość sprawnie ogarnąć i mogliśmy ruszyć (chwilę po godzinie 04:30) w kierunku wysokich górek. Jazda - Morfeusz - jazda, i chwilę przed godziną 8:30 meldujemy się na parkingu ◉‿◉. Całkiem porządnym że dodam (4€), bo tańszym niż w Karpaczu xD. Wstęp "do lasu" darmowy (brawo sąsiedzi), pierw asfaltem (coby się obudzić) i dość sprawnie meldujemy się pod schroniskiem "Ziarska Chata".

Tam chwila postoju i zaczęliśmy mozolnie nabierać wysokości ◉‿◉. Z jednym małym zboczeniem że szlaku (jeziorko => pewno Szpilberg dołoży do filmiku) docieramy do Ziarskiego Sedla (1917m n.p.m.), skąd mieliśmy iść na mój planowany Placlivy Rohac. Był on jednak niższy od tytułowego Baranca, więc odpuściliśmy iście góra - dół tym samym szlakiem :P.

Im bliżej celu, tym jednak było gorzej heh. Zmęczenie, mało snu, mgła, wiatr, ale finalnie udało się szczyt zdobyć <( ̄︶ ̄)>. Na nim spokojny popas i zaczęliśmy schodzić ;). Pierw mgła, później MEGA widokowo i z końcówką "na rzęsach" meldujemy się w aucie. Pół godziny jazdy i w domku ;). Domek również mega spoko (ponad 60m² za 47zł/os/noc O_o) a po prysznicu, no cóż ... pospałem ¯\_(ツ)_/¯

:DDDDDD

Jeszcze spoko ...

... i się zaczęło xD

Coraz bliżej ...

... już (prawie xD) widać ...

... i cel <( ̄︶ ̄)>

Ekipa wyjazdowa ←_←

Schodzimy ...

... a po około godzinie, zaczęły się nawet widoki pokazywać heh ʘ‿ʘ

Końcóweczka ...

... i poprzez Lidla do bazy w Liptowskim Mikulaszu ◉‿◉

========
Dziś bez śmiechu - ino informacyjnie. Nastał czas coby być poważnym. Długo to nam to z Magdą nie zajęło, ale pochwalić się wypada <( ̄︶ ̄)>

Pierwszy darmowy świeżak (bocian Bolek) jest nasz, teraz zbieramy na wiewiórkę :P. A poza tym, to bez zmian :PPPPPPPPPPP

| 08:04 poniedziałek, 27 września 2021 | linkuj Oj, ile komciów (◍•ᴗ•◍)❤

Magda => dzięki za masażyk wczoraj :*. Ja się nie denerwowałem przecież - ino lubię jak wszystko jest dograne heh. I tak, wyszło idealnie (•‿•). Poważni? A po co? :P

Gocha => no tak, wiało xD. Ale i tak było godnie heh. Myśmy byli 2x w Lidlu. Taniej mają niż my, to coś się przywiozło do domu heh :D. Chrupki za 0.25/0.29€ robiły robotę :D. Likier kawowy też pycha ʘ‿ʘ

Roadrunner => też na nią czekam - jeszcze trochę urlopu zostało <( ̄︶ ̄)>. Może się jeszcze w tym roku uda zrobić Czerwone Wierchy, to się polecamy ;)

Filip => podziękował, ja też machałem, jak po śliskim schodziłem :D

Marzena => a kysz :P. A mgła też zrobiła robotę - doceniło się ją, jak nas opuściła :D

Trollking => a kysz też :P. Jakbyśmy nie weszli, to byśmy nie zobaczyli. Choć w sumie ... to mało zobaczyliśmy ¯_(ツ)_/¯ :D
| 20:55 niedziela, 26 września 2021 | linkuj Widoki piękne, ale jak to w górach - nie warto wchodzić na szczyt, bo nic nie widać :)

Bociek faktycznie może coś znaczyć, hehe :)
Mazia | 20:03 niedziela, 26 września 2021 | linkuj Gdyby nie chmury na szczycie byłoby idealnie, ale i tak widoczki i jesień bardzo ładna :)

No bardzo ładny bociek, jeszcze Wam coś przyniesie :D
| 15:15 niedziela, 26 września 2021 | linkuj Pomachane i uj, na darmo!
| 14:12 niedziela, 26 września 2021 | linkuj Fajna przygoda.
Szkoda ze chmury na szczycie.
Widoki których mi brakuje ahhh.
Jeszcze czzeka nas Polska zlota jesień :):)
Gocha | 09:23 niedziela, 26 września 2021 | linkuj Łoooomatko ale widoki. Super,choć ta mgła w wiatr to mniej by mi się podobały :]
Fajniaki z biedronki taaa też zbieram choć trochę wolniej mi to idzie...bliżej mam Lidla xD
Madzik | 09:13 niedziela, 26 września 2021 | linkuj Nio widzisz a tak się denerwowałeś:) a tu wszystko ładnie wyszło:* Widoki piękne ale mgły nie zazdroszczę ;) .Nawet i Bolek się znalazł to prawda szybko go zgarnęliśmy:) My chyba nigdy nie będziemy poważni:) :*
| 08:36 niedziela, 26 września 2021 | linkuj Ani przez chwilę nie wątpiłem że będzie - sam nawet za nagrywanie się wziąłem :D
Łukasz | 08:30 niedziela, 26 września 2021 | linkuj No mimo chmurek na szczycie i tak godnie wyszło. Już się wugadałeś o filmikur więc nie mam odwrotu:D
| 08:28 niedziela, 26 września 2021 | linkuj Po chrupki oczywiście ;)
MJ | 08:24 niedziela, 26 września 2021 | linkuj Pierwszy dzień za nami. Byliśmy w Lidlu. I jedziemy na drugi cel

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losic