Piękna polska ... Pszczyna :)

Czwartek, 24 października 2019 | dodano: 25.10.2019

Już w poniedziałek podczas spaceru z Siorką wiedziałem że w któryś dzień tygodnia wezmę se urlop na rower :). Pierwotnie miała to być środa, ale ... pogodowo lepiej przedstawiał się czwartek ;]. Miejscem docelowym wyjazdu miała być Wisła.

Budzików nie wyłączałem, także wstałem o standardowej porze jakbym miał jechać na DPD. Znaczy tak dokładnie to nie wstałem, ino się przebudziłem (:P) => chyba byłbym niepoważny jakbym nie wykorzystał wolnego do trochę dłuższego spania :). Finalnie obudziłem się po 9:00, kawka, śniadanko i po 11:00 na spokojnie ruszyłem w kierunku Pszczyny.

Na dzień dobry ... wjechałem przednim kołem w kupę xDDD. Później już bez przygód przejechałem przez Podlesie, Tychy (te fajne) i dojechałem do Paprocan, które to postanowiłem objechać. Tam też ustaliłem (z samym sobą :D) że skoro w sobotę jadę z Zientasem pochodzić w górki, to dziś nie muszę tam jechać :P. Postanowiłem że wystarczą odwiedziny Pszczyny i powrót na kole zamiast pociągiem => czyli opcja tańsza heh ;). Do miejsca docelowego dojechałem przez Studzienice, zrobiłem parę fotek i zacząłem wracać. Słynnego kebaba nie jadłem (wiem, wiem, wbrew tradycji xD) bo miałem wałówkę w postaci tostów z kiełbaską, cebulką i jalapeno w plecaku ;].

Powrót wykonałem już mega klasycznie przez Piasek i Kobiór, po którym to wróciłem na swój ślad "poranny" i nim (z małymi modyfikacjami) dojechałem na Piotro. Dokręcać do dwóch Trolkingów mi się nie chciało, poza tym słuchawki mi się rozładowały a telefon ledwo źipiał na dziesięciu procentach baterii ;]

Dzień i tak uważam za mega udany, jechałem na pełnym lighcie a wyszła nawet sympatyczna średnia - tak z niczego :) Do tego ta cieplutka jesień mhmmmm miody :)

Trasa => https://www.relive.cc/view/v7O9wDBQQQq

Okolice Studzienic czyli coś wyremontujemy, a coś zostawimy :D

Najlepszy punkt widokowy (w okolicy) na Beskidy - dziś jak widać kibel ...;/

Cel ;]

Na powrocie (tak, buduje się pałac kościół) zauważyłem że wyrasta nam DDR-ka!!
Cieszę się, bo szeroka i asfaltowa :)

Postój za Piaskiem.
Sympatycznie pod ognisko kiedyś - nawet patyczki są :)

Szutrowo

A to, to, nie wiem jak skomentować :D

Bitumicznie :)

I na chatę ku zachodzącemu słońcu :)

Po wycieczce kupiłem se jeszcze dwa izobronki, które to zostały przyjęte przez mój brzuszek (klasycznie) na Kolejarzu. Chwile po tym fakcie, zadzwonił Łukasz z propozycją wyjazdu na Wszystkich Świętych w Karkonosze. Ucieszyłem się mega, ale ... mina mi zrzedła jak zobaczyłem potencjalne prognozy. Ehhh, nie ma co ryzykować, a pojechać coby siedzieć w domku za pewnie miliony monet to bez sensu. Zmieniłem więc tok myślenia i już mam kupiony bilet na przyszłą środę (po pracy) do ... Babuszki, Kuzynostre i ... potencjalnie Kropy :). Bilet powrotny również zapłacony - wracam w nocy z soboty na niedzielę :)
==============================================
Nie mogłem się powstrzymać :DDDDD
BTW: Trola nie ja rysowałem :P

| 09:21 niedziela, 27 października 2019 | linkuj Gocha => no masz teraz ciemną stronę księżyca xD

Roadrunner => no koniecznie, oby nam ino roku starczyło heh. Km hmmm? właściwie to ten miesiąc jest mega średni - zamiast koła, po górach się mocniej szlajam ;)

Troll=> klasyczne "in tacz". Zobaczymy co nam z tego wyjdzie :)
| 21:50 sobota, 26 października 2019 | linkuj Jesteśmy w kontakcie :)

Fakt faktem - ikonka wklejona w pełni profesjonalnie :)
| 20:43 sobota, 26 października 2019 | linkuj Nie próżnujesz , km napier nieźle. POZYTYWNIE, Trzeba sie spotkać
Gocha | 16:28 sobota, 26 października 2019 | linkuj Hehehe jasna strona cos ostatnio mi nie wychodzi....albo noga w gipsie albo ząb sie teraz obraził... jp bedzie w koncu normalnie ;(
| 04:40 sobota, 26 października 2019 | linkuj Zdecydowanie masz więcej talentu ode mnie ;) Ale ikonkę zawodowo w paint-cie wkleiłem ^_^

Co do polowania to nie było słychać ani strzałów, ani ... wybuchów. Czułem się w miarę komfortowo xD
| 04:39 sobota, 26 października 2019 | linkuj Mnie też jakiś grobbing czeka, na nie swoje groby, nie swoim autem ... jako kierowca pfff.

Termin w sumie wybrał się sam - zdecydowały w miarę tanie bilety na Flixbusa :-).

Tak jak piszesz, będziemy na esach.
| 20:18 piątek, 25 października 2019 | linkuj Hehe, dziękuję, ładnie zamieniłeś coś, czego nie używam na to, co szanuję :) Ale trolle faktycznie jakieś dziwne, to już nawet ten narysowany przeze mnie z avatara ma więcej gracji :P

Polowanie? Jechałbym i specjalnie jeszcze włączył muzę w telefonie na głośniku :)

Kurcze, z przyjazdem wybrałeś termin najgorszy z możliwych, bo i pracuję, i być może grobbing mnie czeka, ale może się jakoś uda skropkować :)
| 19:53 piątek, 25 października 2019 | linkuj Następny który mi się nie da w sobotę wyspać heh. Ale wybaczam, lubię te rejony co jedziemy ^_^
zientas | 19:32 piątek, 25 października 2019 | linkuj No to fru jutro na trip :) już zelòwy kopce!
| 18:57 piątek, 25 października 2019 | linkuj Gocha jest moją Jasną Stroną Wszechświata ... chyba że marudzi :P

Hmmm, Skype albo Twitter :-) Coś co mi do Tomka nie pasowało, więc podmieniłem hehehe :D
| 17:28 piątek, 25 października 2019 | linkuj A co było w oryginale zamiast b jak bikestats? :>
Ja też mam niezłe dedykacje dla naszego wiecznie zawianego kolegi. ;))

A co do Sis, to widziałeś najnowszy wpis R1973?
Cytuję najlepsze:
"Siostra jest moją Jasną Stroną Księżyca.
Jasna Strona Księżyca istnieje."
;D;D

Ty byś mógł napisać zatem:
Siostra/Gocha jest Jasną Stroną Katowic.
Jasna Strona Katowic istnieje.

;D;D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atego