Norwegia 2/3 => relaksująco :)

Sobota, 11 maja 2019 | dodano: 15.05.2019

Miało być mega spokojnie, ale mój dzisiejszy dzień zaczął się od pozazdroszczenia Łukaszowi poranku. Kolega spać nie mógł, więc ruszył na szlak wokół domku. Też chce!! :-P.

Marzena, Łukasz i Filip pojechali do sklepu, Gocha ciągle się regenerowała, ja zerkłem ino na mapę (plus instrukcje Łukasza) i przed godziną 12:00 wyszedłem na roztrenowanie, mając w głowie żeby za około dwie godziny wrócić, bo główny plan na dziś był inny => o którym później ;]

Pierw doszedłem do jeziorka, a później ruszyłem w górę tak żeby się za daleko nie oddalić. Całe szczęście nie musiałem iść i wracać swoimi śladami, gdyż zobaczyłem mapę na słupku i zauważyłem (przypomniałem se) że idzie zrobić fajną pętlę ;). Robiąc ino jeden mały błąd na szlaku (z którym i tak bym yyy doszedł :P), trafiłem do domku i po obiedzie mogliśmy się udać na główny cel dnia ;)

Trasa górska:

Na start - jeziorko które miało być moim azymutem na chatę ;]

Szlak przyjemny, beskidzki taki ...

... ino te Trolle i Sowy xD

Ale przynajmniej było ciepło i szło posłuchać muzyki na spokojnie :)

Atrakcja od dołu ...

... i od góry ;]

Piękny kawałek ścieżki :)
Tu już mijałem wuchtę ludzi

Ponownie przy jeziorku Bjornevatnet

A na koniec, widok z naszej prawie że prywatnej górki :P

===========================================
Ważniejsza cześć soboty (po frytkach z kurczaczkiem) zaczęła się od godzinnego dojazdu do miejsca docelowego. W Polsce pewno Łukasz by tam dojechał w pół godziny, ale ograniczeń prędkości tam mają mega dużo, a i mandaty srogie, więc bez szaleństw ;). Morze udało się zobaczyć, malutki spacer też, tak samo jak cyknąć parę fotek ^_^

Trasa około-morska

Fotki
Na start ponownie coś dla MORS-a ;)

Norwegowie xD
Kochanie, kluczyki z auta są na oponie - doczepiłem niebieski breloczek, żebyś je dobrze widziała jak kiedyś tam będziesz potrzebować :D

Dalej to już klimaty morskie ^_^

Na końcówce zostaliśmy obeczeni xD

==================================================
Powrót, sklep i na grilla. Miało być w sumie ognisko, ale Gocha słusznie zauważyła że śmierdzieć dymem w samolocie nie wypada, więc w ruch poszedł grill jednorazowy przywieziony z Polski :D

Trasa wieczorno-nocna

Fotki
Grilowo - wuszty się robiły, a Łukasz "robił" klimat heh
Mocowanie kamerki - poziom master :D

Ekipa w komplecie

I widoczek - Filip ogarnął co jest za moimi plecami ;]

Po grillu jeszcze na chwilę do chaty i dwukrotne wyjście na pobliską górkę - pierw na zachód, a później na nocny widok i huśtawkę ^_^

Sesja zachodowa ....

... i to co czego zazdroszczę Norwegom xD Lubiłbym

Na koniec coś z nocy ^_^

Trzeci BeeS mam skończony w 85% - jak będę miał czas w robo to dokończę, jak nie, to będzie w piątek bo od dziś Piotro + urlop na jutro, czyli będę bez kompa ;]
=================================================
No niestety takich gwiazd nie było, ale też nie było śniegu - Norwegia ma wybaczone ;]

PS: w tym dniu (11.05) oficjalna strona mojego klubu wydała oświadczenie:

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

| 12:20 czwartek, 16 maja 2019 | linkuj W Karkonoszach może być biało przez cały rok :);p
| 09:16 czwartek, 16 maja 2019 | linkuj W Karkonoszach biało, nawet w Jeleniej przez chwilę sypało (ponoć). :D Polska - Norwegia 1:0 ;p
| 08:12 czwartek, 16 maja 2019 | linkuj Heh, tu by się akurat przydało parę badyli bo pizga złem gorzej niż w kieleckim na dworcu ;)

Pogoda w sumie mi nie przeszkadza :D. Być może w niedzielę sprowadzam Szkodnika na Piotro, wtedy proszę zakręcić kurek z mokrym ;)
| 21:20 środa, 15 maja 2019 | linkuj Paradoksalnie wróciłeś z pięknej pogodowo Skandynawii do paskudnej pod tym względem Polski - nie ma lekko, świat staje na głowie ;) Ale na bank na rower jakoś czas wykaraskasz.

Troll faktycznie mówi "bu", ale na pewno - jak to trolle - przyjacielsko. Najpierw "bu", dopiero potem w łeb :)
| 20:48 środa, 15 maja 2019 | linkuj Srogie te góry, te na horyzoncie to nawet po 500+ mają. ;)
Ale najważniejsze, że szczyty bez badyli. ;))
A wraki koparek - od razu swojsko się zrobiło. ;)
| 19:05 środa, 15 maja 2019 | linkuj Rakowowi Częstochowa pogratulowali awansu ;) Są obiektywni :-P

Do sów nie, to Troll robił "bu" i straszył jak się przyjrzysz heh. Za resztę dziękuję, dobrze że na rowerze nie jeżdżę i nie wykorzystuje transferu na głupoty :-D. No dobra, poważnie, ja chcę na rower!! xD
| 18:14 środa, 15 maja 2019 | linkuj Jakie toto (woda) czyste! Jakie toto (nie Polacy, z kluczykiem) niewinne! :)

"... ino te Trolle i Sowy xD" - masz coś do sów, tej? :))

Fajnie, znów zazdro widoczków i normalnych, cywilizowanych ludzkich klimatów.

ps. jak na oficjałkę klubu... słaby ten komunikat :)
| 17:05 środa, 15 maja 2019 | linkuj No tak samo pomyślałem ;) Pogoda w deche to trzeba było kości rozruszać ^_^
Łukasz | 16:24 środa, 15 maja 2019 | linkuj Heh, jak wstałem rano i zobaczyłem jaka pogoda za oknem to musiałem sprawdzić okolicę:D A tu taka miła niespodzianka jeszcze. Jak na luźny dzień, to sporo się działo, pogoda motywowała;)
| 11:08 środa, 15 maja 2019 | linkuj Bomba wręcz!! I to za jaka sympatyczną cenę hehe ;)

Mała jest baza - bo mają mało szczytów nazwanych. O tabliczkach nie wspomnę nawet.
| 10:58 środa, 15 maja 2019 | linkuj Aplikacja Polskie Góry mi w ogóle co innego pokazywała niż faktycznie widać było, badziew.

Tu przy mocy mapy zgadzało się. Szkoda, że mała baza szczytów jest/była w Norwegii.

Fakt z miejscem na nocleg i widokiem na miasto lepiej nie można było trafić.
| 10:41 środa, 15 maja 2019 | linkuj Filip myślę że czytelnicy Ci wybaczą te przesuniecie :). Polskie góry usunąłem właśnie przez te nakładanie się na siebie nazw szczytów - nieczytelne to było masakryczne!

Marzena - właśnie łydki bolały, więc trzeba było rozchodzić ;)))
Mazia | 10:31 środa, 15 maja 2019 | linkuj Mieliście za mało chodzenia w piątek to od rana Was swędziały stopy ;p
Miejscówkę tego domku mieliśmy ekstra!
| 10:20 środa, 15 maja 2019 | linkuj Zdjęcie nr.2 szczytów leciutko w prawo się przesunęło lecz co dziwne apka pokazuje poprawnie szczyty nie to co inne pseudo aplikacje do tego służące. A do tego oznacza te najbardziej wyraźne, a nie wszystkie na raz. Jedyny minus, że gdy szczyt w mgle lub słabo widoczny to wybiera szczyt obok, a ten pomija w opisie!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erwow