Zamek (Pilcza) Smoleń + jaskinie + skałki + ognisko i grill

Cóż, miało być sprzątane ... a było grillowane :D

Dobry jest!!! :P

=========
Następnego dnia, po ostatnim ognisku (z Marcinem i Agnieszką) był już samotny (czyli oczywiście dwuosobowy :P) grill na granicy katowickich dzielnic Piotrowice i Ochojec 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

Tak, to Ślepiotka ^⁠_⁠^

Tak, to nie są marchewki :PP

Dobre było, a o pewniej prośbie od "kolegi" (xD) który tam też przebywał nie wspomnę xD. O rozkopanej dolinie Ślepiotki również ಠ⁠﹏⁠ಠ

Wczorajszy dzień?  No cóż ¯⁠⁠\_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯ :P

Leżing i filming ... bo rano kierowanie => to powinno być zakazane w majówkę, ale choć pewnie kot był zadowolony z takiego obrotu sprawy heh :D

Do konsensusu. Plan na tą wycieczkę urodził się chyba ze trzy tygodnie temu, było ino czekać na pogodę. Wcześniejsze planowanie musiało się jednak odbyć, zwłaszcza że trzeba było zabrać osoby z docelowo ... pięciu domostw. Finalnie pogoda była niezła, a wykruszyło się ino jedno gospodarstwo :P. Gocha? Kwiatek pragnie przekazać że %^&%^%@@!^€€ i coś tam jeszcze, ale ma jakoś sama na Katowice przyjechać i szczegóły wyjaśnić :DDD. Nie wnikam, ale chyba była mowa o czymś na rozpędzenie :D

Ustawka pod zamkiem o 11:00 (trochę ponad godzina jazdy), pierwsze auto z Sosnowca, drugie z Katowic ʘ⁠‿⁠ʘ. Te drugie było mega zadowolone, bo wiedziało że wróci nim kobieta :D. Podziękowania jeszcze raz dla Marzeny za możliwość delikatnego chmielu przy ogniu (⁠✷⁠‿⁠✷⁠). I tam o czymś w drodze powrotnej w sumie też :DDD

Obie ekipy na miejscu meldują się z akademickim kwadransem obsuwy, i mogliśmy ruszyć na pierwszy cel wycieczki czyli zamek Pilcza w Smoleniu ʘ⁠‿⁠ʘ. Mega fajny - 12zł/os wejście (wg mnie uczciwa cena), dycha za magnes na lodówkę (też spoko), i ino stan kibli niszczył mega pozytywne wrażenie ಠ⁠ಗ⁠ಠ

Czyli o takie wrażenie (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠):

Cosik z baszty ʘ⁠‿⁠ʘ

Później już na poszukiwania miejsca na popas - jak widać ... głodomorów pełno :P

Tamten rejon wydawał się spoko ...

... no i był <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

Była ciemna jaskinia ...

... były skałki ...

... (tak, wiało :P) ...

... ale było też wręcz idealnie miejsce na ognisko więc nawrót (części ekipy) po auta, w których to zostały sprawy obiadowe :P

Szybki transport butny (+ samochodowy) na bliższy parking => autopauze widać na mapce (w górnej części, pośrodku) poniżej ...
... i jazda ze zbieraniem patyków i robienia ognia ◉⁠‿⁠◉

Ponownie było smaczne, i ino wspinacze obok nam troszkę przeszkadzali, ale ino troszkę ;)

Brakło ¯⁠\⁠(⁠◉⁠‿⁠◉⁠)⁠/⁠¯

Był też oczywiście czas wolny :P

A w czasie kiedy "robiły" się ziemniaki, miałem chwilę sam na sam z Magdą. Piękna wiosna na jurze krakowsko-częstochowskiej ʘ⁠‿⁠ʘ

Lilianka też jak widać doceniła 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

Na koniec nasz parking (tam byliśmy, tu siedzę :D) ...

... (my jednak musieliśmy :P) ...

... a dzięki uprzejmości Pani Kierownicy (:P) jeszcze została zahaczona Róża Wiatrów - odwiedzona całkiem niedawno rowerowo <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

I do baz (przy pięknym, lecz oślepiającym zachodzie słońca) się myć ... bo rano (u nas przynajmniej ja :D) do roboty ಠ⁠ω⁠ಠ

BTW: no ja też się nie myliłem :P

Dziś (choć pisząc to, to jutro) jeszcze pociąg, ale jutro (czyli finalnie pojutrze) celuje we wiadome ...

... moją ścieżką rowerową oczywiście ;)

Kategoria Z Buta

| 08:03 piątek, 5 maja 2023 | linkuj Z tym zachodem to szkoda że czas gonił, bo mógł być mega fotogeniczny :). Wykąpać i wyspać się jednak trzeba było :)))

Oj tak, kot ostatnio chce być fit, ale i tak wybierze kurczaka aniżeli marchewkę. Próbowałem niedawno z marchewką nawet :D
| 23:04 czwartek, 4 maja 2023 | linkuj Wynik Jury: to faktycznie nie są marchewki :) Ale wycieczka fajna :)

Zachód mniam, mniam, mniam :)

Kot zdecydowanie należy do zadowolonych beneficjentów takich wpisów :)
| 21:24 czwartek, 4 maja 2023 | linkuj To teraz rowerem tam ^⁠_⁠^. Możemy się umówić ... w kuchni hehehe :D

Mi na pewno się i podobało, i smakowało. Aż za bardzo :P. Dzisiejszy domowy obiad jednak był lepszy :DDDDD
Madzik | 21:09 czwartek, 4 maja 2023 | linkuj Wycieczka myślę że udana i napewno każdemu się podobało:) Piękne miejsce i widoki.Grill smaczny jak zawsze:)
| 19:01 czwartek, 4 maja 2023 | linkuj Teraz sezon się prosi o więcej, ale póki co, bez ognisk ... tak na dwa tygodnie chociaż :D

Dzięki też, a Kropka się poleca ;)
Mazia | 18:51 czwartek, 4 maja 2023 | linkuj Bo się Kropka obrazi :(
Dzięki wszystkim za towarzystwo :) Ognisko odpalone więc sezon wiosenny został oficjalnie otwarty :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mawia