Żelazko ... a i jeszcze pustynia i zamek 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

Sobota, 22 kwietnia 2023 | dodano: 22.04.2023

Oj sobota i człowiek by brał przykład z kota >>joł, joł<< :D. Umówiony jednak byłem, pobudka przed godziną 07:00 rano ...

... dłuższa chwila rozmowy z Magdą która to wróciła z nocnej zmiany, śniadanie, i poprzez zgarnięcie Łukasza na Brynowie jazda na pociąg na Załęże ᕙ⁠ ⁠(⁠°⁠ ⁠~⁠ ⁠°⁠ ⁠~⁠). Czas ponownie był delikatnie ograniczony, to zamiast jechać lub wracać na rowerach, wybraliśmy opcje leniwą za tam trochę ponad 30zł (w tym 2x 5zł za rower) w obie strony ^⁠_⁠^. Cenowo fajnie, godzina jazdy i ino trochę tłoczno było :PPPP

Na miejscu tylko szybka organizacja i rura na zaplanowaną przez kolegę pętlę 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。. Pierwsza część była paska, druga pagórkowata, ale finalnie i udało się zdążyć na założony pociąg o 15:20 i trochę liznąć jury krakowsko-częstochowskiej <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>. Były i mega spokojne wioski (ruch samochodowy praktycznie nie istniał), i trochę ruchliwych dróg krajowych, ale i grunty, kamienie, trochę błota i widoki (⁠☆⁠▽⁠☆⁠). Jak ktoś nie był w tych rejonach to polecam! My tam wracamy za półtorej tygodnia na misję ognisko, ale z rowerami też jeszcze bankowo odwiedzimy ;)

PO RAZ KOLEJNE PODZIĘKOWANIA DLA ŁUKASZA BO NIE DOŚĆ ŻE WYMYŚLIŁ TEN SZLAK, TO JESZCZE PROWADZIŁ (⁠✷⁠‿⁠✷⁠)

Trasa główna:

Trasa dojazdowa na PKP:

I FOTKI 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。
Dojazd i powrót sobie odpuszczę, a tu już początek wycieczki właściwej ^⁠_⁠^

Nudno ale szybko ...

... fajnie ... ale szybko :PPP

No nie spodziewaliśmy się takiego szlaku ʘ⁠‿⁠ʘ

Po ponad godzinie meldujemy się na pierwszym celu czyli Róży Wiatrów ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

Później jazda taka oto nową atrakcją (⁠☉⁠。⁠☉⁠)⁠!

Moje jedyne zdjęcie z Łukasza telefonu heh ;)

Drugi postój nawadniający (pierwszy był w lesie) w takich oto klimatach ◉⁠‿⁠◉

I dalej <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

Cel numer dwa => punkt widokowy Dąbrówka z dołu ...

... i po durnym (kamienistym) podjeździe z góry :P

Kąsek spokojnego asfaltu w trybie góra-dół ...

... i meldujemy się na miejscu tytułowym (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

Nic szczególnego, ale Łukaszowi się nazwa podobała :D

Jeszcze jakieś skałki ...

... miejsce ostatniego Pitt -Stopu ...

... i zamek Ogrodzieniec ʘ⁠‿⁠ʘ

Na koniec poezja ... mazana xD

I już pod domkiem ^⁠_⁠^

=============
Reszta dnia to już ino głupoty :P

A po zakupach ...

... :PPPPPP

| 11:11 środa, 26 kwietnia 2023 | linkuj Grigor => wiadomo :))

Marzena => jeszcze raz najlepszego :))
I tak, u nas w niedziele nawet mała bójka domowa była :P. Kot przegrał (ręka mi się goi xD) i za karę musiał suche przez całą noc jeść :PP.

Oczywiście przy każdej okazji będę przypominał o namiocie :DDDD. Wskórać nic nie wskóram ale pogadać se mogę :D
Pogoda faktycznie wybitna => aż przyjemniej się takie zdjęcia wrzuca ;]
Mazia | 10:20 środa, 26 kwietnia 2023 | linkuj Tak nasza z miłości też potrafi dziabnać :D
Pogoda Wam się udało, od razu przyjemniej patrzy się na zdjęcia :)
Co? Ktoś coś pisał o namiocie? A nie, zdawali mi się :p
grigor86
| 22:20 niedziela, 23 kwietnia 2023 | linkuj Nie no fajna wycieczka.
| 08:21 niedziela, 23 kwietnia 2023 | linkuj Może i kocha ale dziabnąć też lubi - tak ciut, ciut ;)

Też bym tam nie chciał być latem - sklepu nie mają xD
| 01:12 niedziela, 23 kwietnia 2023 | linkuj Fajna wycieczka :)

Żelazko faktycznie było dobrym pomysłem przy takich warunkach. Nie chciałbym tam jednak bywać latem, bo nazwa zapewne przypadkowa nie jest :)

Wierny pie... kot czeka. Znaczy kocha :)
| 22:28 sobota, 22 kwietnia 2023 | linkuj Wiedzieli na co się pisali heh :D
Oj tak, ma potencjał ;). Musimy pogadać z naszymi kobietami o tym noclegu pod namiotem tam 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。 :PP
Łukasz | 22:00 sobota, 22 kwietnia 2023 | linkuj Jeszcze jakby tego piachu było mniej, no ale cóż, w końcu pustynnie. A jurę rowerem zdecydowanie będzie trzeba powtórzyć, jest tam gdzie jeździć ◉⁠‿⁠◉

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa razpr