Szaflary 3/4 => Velo (w części) Tatry

Sobota, 8 października 2022 | dodano: 13.10.2022

Powyżej nasz przy-noclegowy (przyjazny) piesek, a poniżej ...

"Czy będąc tak blisko Zakopanego, nie musicie przypadkiem tam pojechać?"

Wypadałoby ;))

===================
Sen tym razem miałem na poziomie doskonałym ...

... więc wręcz obowiązkiem było odwiedzenie największej dziczy w naszym kraju => czyli stolicy Sławomira, oscypków i kiczu :P. Tatr oczywiście nie obrażam ;).

Martwił mnie ino trochę profil, ale kto nie próbuje ... ;)

Obudziłem się chwilę po godzinie siódmej, ale później była jeszcze mała drzemka, śniadanko w formie ...

... (tych z kapustą i pogryzionych) + nicnierobing (⁠◠⁠‿⁠・⁠) :PP. A tak w ogóle, to już dziś się nam zupełnie nie śpieszyło, bo Łukasz wytyczył trasę na około 65km (wyszło trochę więcej przez włóczenie się po Zakopanem), więc na spokojności mogliśmy wyjechać przed godziną dziesiątą ʘ⁠‿⁠ʘ.

Początek leniwy, i w sumie się trochę zdziwiłem, bo ani nie jechaliśmy wzdłuż "zakopianki" (często ją ino przecinaliśmy), ani nie było jakoś specjalnie pod górkę ^⁠_⁠^.

Na około szesnastym kilometrze (z jednym postojem) osiągamy dzisiejszy cel ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ. Tamże na początek dziwność xD. Jakaś laska na rowerze pierw sobie jakoś śmiesznie śpiewała, później nas wyprzedziła, i z zawrotną prędkością 14km/h zaczęła ... się kłócić ze swoim rowerem że za wolno jedzie xDDD.

A samo Zakopane? Hmmm => wyjechać, podjechać pod dworzec i skocznię, zjechać przez Krupówki ... i uciekać :D. Jedna akcja jednak mi utkwiła w pamięci. Przez owe (Krupówki) idą dwie emerytki => jedna patrzy na wystawy po lewej, druga po prawej. Zderzenie czołowe i pretensje xD. Odjechałem, i czekam na oficjalną datę walki MMA, bo obie były mocno zawzięte :DDDD

U nas natomiast kolejnym punktem był podjazd pod Kościelisko. Na końcu z lekkim fochem, ale na szczęście ino chwilowym heh ^⁠_⁠^. Zjazd, i jak ino odbiliśmy z głównej drogi, to uprzejmy rowerzysta uprzedził nas o remoncie drugi i braku możliwości przejazdu. Nazot więc na "główną" ... i w korek xD. Na całe szczęście ominęliśmy go chodnikiem (Łukasz ino dostał OPR, bo faktycznie tam ścieżki rowerowej nie było :D) i wjechaliśmy w mega przyjemnie widokowy odcinek, gdzie to postój był obowiązkowy ʘ⁠‿⁠ʘ.

Po nim zjazd do Czarnego Dunajca (sklep) i z niego DDR-ką do bazy. Końcówka to ino milion lat czekania na przejazd "zakopianką", Żabka, a na koniec (na domostwie) prysznic ...

... i (po dłuższej) chwili w pielesze 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

Początkowy odcinek ... i już widoczki ʘ⁠‿⁠ʘ

Atrakcja => mycie konia xD

Inteligentne zwierzę ... na nasz widok ... się o*rało heh xDDD

Nieplanowany (ale całkiem spoko) postój nawadniający => genialny patent mają z tymi grillami na Pitt-Stopach (⁠θ⁠‿⁠θ⁠)

Chwila jazdy ...

... i na celu :))

Zakopanego nie skomentuje :D. Ślad jednak odhaczony heh ;)

(BTW: ciekawe jak im pójdzie z tym dworcem z drugiego górnego zdjęcia? XD)

Lepiej ...

... i jeszcze lepiej ;]

A tutaj skończył się nam asfalt ...

... i wypych => drwalom dziękujemy palcem wiadomym ;/

Jesienna fotka z końca błotka :D

Nazot na szlaku:

A od tego miejsca, zaczynamy najlepszy odcinek dnia dzisiejszego ◉⁠‿⁠◉

A skoro rolnicy z nami tak ...

... to im po polu pojeździłem :PP

Zjeżdżamy z punktu widokowego ^_^

Okolice Czarnego Dunajca ...

... i DDR-ka :)

"Samoloty" również były obecne xD

Jeszcze chwilka ...

... i już w mieście bazowym ;]

Jeszcze jednen wpis - Łukasz czujesz presję? :DDDDD

=======
BTW=> tyle z nas pożytku :P

| 14:55 piątek, 21 października 2022 | linkuj W sumie też, a Zakopane ... to już w ogóle wolę z buta ... kopnąć :DD.

Dzięki, będąc tam wyjścia nie było i kręcić trzeba było :P
Gocha | 14:46 piątek, 21 października 2022 | linkuj Nie no szacun panowie....po górach to ja wolę z buta jednak :P
| 08:35 sobota, 15 października 2022 | linkuj Ale na memie nie widać że go połknął, może jedynie pozwolił mu sobie w pysku usiąść ^⁠_⁠^. Może ten pelikan nie jest kanibalem ;).

A może nawet jakiś muflon był koło nas, ino nie zwróciłem uwagi ;). Bankowo takie widzieliśmy w Bieszczadach w Zwierzyńcu

BTW: Zakopane zaorać, góry zostawić. Zresztą i tak wolę na Słowacji nocować :PP
| 21:38 piątek, 14 października 2022 | linkuj Wyjątkowo minusik za pelikanowego mema. Gołąbka szkoda :/

Za górki oczywiście plusik :)

Zakopiec to stan umysłu. MMA więc nie dziwi, ale też jestem ciekaw wyniku :)

Brawo za malownicze omijanie placków :) Życzę kiedyś muflona przy okazji, bo u mnie wygląda to podobnie, tylko bardziej płasko :)
| 18:59 piątek, 14 października 2022 | linkuj A to nie Panowie, ino ja :P. Łukasz większość cisnął po tym błocie :PP.
devilek
| 16:43 piątek, 14 października 2022 | linkuj Kończy się asfalt, zaczyna się normalna jazda :) Panowie proszę ;P
| 08:58 piątek, 14 października 2022 | linkuj Trzeba go było jakoś uwiecznić, choć pewnie na filmik się załapię :). Może nawet z kotem razem, bo się wspólnie bawiły ;]

W sumie na własne życzenie, bo mogliśmy je spokojnie ominąć :P.
Mazia | 08:08 piątek, 14 października 2022 | linkuj Ooo ADHD na powitałce :D Tak słyszałam, że był bardzo przyjacielski z resztą jak i kot który był bardzo dorodny :D
Już widzę Wasz zachwyt na twarzach po wjechaniu na Krupówki :D, ale że się w ogóle zdecydowaliście to szacun heh
| 21:55 czwartek, 13 października 2022 | linkuj Najlepsza Tatra (bezalkoholowa oczywiście) jaką piłem ^⁠_⁠^

Kościelisko dało po kościach, podjazd na widok też, ale i tak ciągle mam w głowie ten wiatr w plecy na powrocie heh :D

Błoto też było spoko - kręcić nie trzeba było :P
Łukasz | 21:40 czwartek, 13 października 2022 | linkuj Mimo, że nie była to główna atrakcja, to jednak taterki widokowo zrobiły swoje. Nawet na ten błotnisty odcinek mogę przez to przymknąć oko;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa neral