Ślęża po raz kolejny

Czwartek, 29 lipca 2021 | dodano: 04.08.2021

Widzę (po waszych wpisach) że nie tylko ja mam zaległości na BeeSie heh. Leniwce jak powyższy Felek (w sumie już) od rodziców Magdy :D. Nadrabiać jednak trzeba ;)))

===================
Po powrocie z Polańczyka (mega męczącym) nastąpiła ... kolejna gonitwa. W poniedziałek pierw ogarnąć pranie i sklep, później na chwilę do roboty coby zjeść ciastko urodzinowe od przełożonej (a przy okazji ponownie zabrać sobie darmowe czeresienki :P), później na obiad, i ponownie sklepy. We wtorek na Brynów (do moich rodziców na ogródek + wręczyć prezenty Łukaszowi i Marzenie "za kota" i tak ogólnie), a w środę do rodziny Magdy do Sosnowca ;]. O późniejszym wyjeździe (czyli chwilę po godzinie 8:00 rano) nie było więc mowy (musieliśmy wrócić pociągiem po 16:00), gdyż na czwartek rano zaplanowany był wyjazd na długo odwlekane Karkonosze ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ. Tym razem Państwo O. jechali z nami więc kluczami (i Majką) musiałem obdarować kolejno: sąsiadkę Kasie, Zientasów i Gochę, a tylko ta ostatnia ma do mnie (na stałe) klucze. Ufff - na całe szczęście wszystko udało się ogarnąć ... i nie paść przy okazji na ryjek heh.

Ustawka i wyjazd o 7:00 rano (z Piotro) i w sprawie dojazdu do przełęczy Tąpadła ... to chyba wszystko. Ostatnią rzeczą jaką pamiętam, to ulica Ligocka na Brynowie xD. Morfeusz rządzi :DDD.

Na miejscu niestety rządzić nie chciał mój żołądek, który to lekko mi dokuczał podczas wynalezionego przez Łukasza szlaku (niebieskiego) na szczyt. A był godny ^_^ => o taki:

I już na szczycie ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Okolic schroniska oczywiście również nie mogło zabraknąć :P

Pomarudzić można było tylko na fakt, że schron działał ino przez okienko. Nie zarobili więc na nas nic :P

A trasa w dół to już nudne szerokie zejście ...

... szlakiem żółtym.

Może nie było jakoś mega ambitnie ...

... ale za 14 zeta (parking) się opłacało zrobić przerwę w jeździe do celu :). Jeździe, którą to ponownie przespałem :DDD. Przebudziłem się już z widokiem na Karkonosze, następnie pojechaliśmy coś przekąsić do (nieogarniętego) McDonalda i poprzez korki meldujemy się na noclegu.

Ogarnięcie kluczy, rozpakowanie się, sklep i czas wolny ...

... plus grill :P. Grill, podczas którego zadzwoniła Kasia z potwierdzeniem że u kitku wsio oki (=^・ェ・^=). Juhu ^_^.

==========================
Przodkowie są dumni ...

:DDDDDDD

============================
BTW: teraz to Kasia wyjechała na urlop i ja mam małą osieroconą pierdołe pod opieką heheh :)

Ta raczej nie wie ... że do fotki na BeeSa trzeba się ustawić, a nie ruszać :P

BTW2: Może jeszcze dziś zdążę ze wpisem ze Śnieżki - ale to nie obiecuję ;). Szpilbera muszę jednak motywować hehehe :D

| 11:31 poniedziałek, 9 sierpnia 2021 | linkuj Opieka nad kitku jest spoko - tam masz kuwetę, tu miskę i idź stąd :D. Ewentualnie głasknij, chyba że akurat nie mam ochoty heh :DD.

Ano, coś tam popisałem, a Łukasz zmontował - ale to na samym końcu :)
| 21:42 niedziela, 8 sierpnia 2021 | linkuj O tych wspomnianych zaległościach niech świadczy fakt, że dopiero teraz dotarłem do tego wpisu. Obiecuję nadrobić wszystkie w najbliższym czasie, ten koment to jedynie info, że żyję :)

Kierunek słuszny, zdecydowanie, będzie co czytać, już wiem :)

Z tym memem kotowym coś jest na rzeczy. Od jakiegoś tygodnia teściowa zafundowała mi wspomnianą funkcję służby :)
| 07:59 czwartek, 5 sierpnia 2021 | linkuj Nocleg był jednak spoko - i było słychać pociągi ... czyli prawie jak w domu :DDD

Tak, miała spokój. Taki aż za bardzo :D. Teraz akurat się nam tak zmiany ustawiły (ja mam wyjątkowo na rano), że sama jest tam ino trochę ponad 3h => nadrabiamy więc :)). Jestem tylko ciekaw kto ją miauczeć nauczył? :D

Nie ma za co :)
Mazia | 07:54 czwartek, 5 sierpnia 2021 | linkuj Jeszcze raz dziękujemy za prezenty :)
Dla Majki Wasz urlop to nie był łatwy czas i na pewno bardzo się cieszy, że w końcu wróciliście do pracy :D
Nocleg spoko, chociaż były przez chwilę obawy, że będziemy spać w warsztacie ;)
| 18:22 środa, 4 sierpnia 2021 | linkuj Oby to nie z tym do skrzynki :D

Polecam - szybkie to, a widoki godne ^_^
| 18:07 środa, 4 sierpnia 2021 | linkuj Na Ślęży nie bylem choć ją wielokrotnie widziałem to uwielbiam tę górę.
Brawo memy mam podobnie.z moją żoną :):);););)

Pozdrawiam Całą ekipę

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ynieo