Śnieżką w tłumy xD

Piątek, 30 lipca 2021 | dodano: 05.08.2021

Wczorajszy maszketnik do kiełbasy ze smutnymi oczkami ...

... ale swoją porcje oczywiście dostał/a :D

=======================
Drugi dzień wyjazdu był od samego początku zaplanowany => Śnieżka ^_^. Ja z Łukaszem nie byliśmy tam jeszcze latem, a dziewczyny w ogóle. Wyjścia (czy tam wejścia :D) więc nie było ¯\_(ツ)_/¯ heh :P.

Noc słynęła szybko, ale dzięki wczorajszym negocjacjom z Łukaszem mogliśmy trochę dłużej poskrzypieć znaczy pospać => łóżka i drzwi z kibla na kwaterze reagowały na każdy nawet najmniejszy ruch xD. Dodatkowo, udało się nawet zobaczyć cały mecz polskich siatkarzy z japończykami ʘ‿ʘ. W dobrych humorach (3-0) ruszyliśmy więc w pół godzinną drogę autem do Karpacza.

(BTW: pisze to dwa dni po ćwierćfinale, którego ... no szkoda ⊙﹏⊙)

Na miejscu niestety trzy zgrzyty. Pierwszy to cena za parking (30zł ಠ_ಠ), trzeci to cena za wejście do lasu (8zł - Tatry są nawet tańsze xDD), a drugi to Karyna przy parkingu, która to beształa swoje może dwuletnie dziecko za to że nie chce iść. W domu pewno też wesoło ma:

Szacun dla Marzeny że nie poszła do niej i nie powiedziała tego co myślała ...

... xD

Co do samego szlaku, to na początku bardzo beskidzki, a później (za nieczynnym schroniskiem) się zaczęło fajne (•‿•). Takie tam spokojnie wspinanie się z ciągłym widokiem na nasz cel <( ̄︶ ̄)>. Słonko super grzało (3/4 wycieczki wysmarowane kremikiem do opalania bo jeden nie potrzebuję :P), szło się leniwie, i tak aż do Domu Śląskiego. Nazwa niby fajna, no ale było niefajnie xD. Ludzi kupa (już nie raz pisałem że gardzę wyciągami), kolejki do WC masakra, ceny w schronie też i ... wiatr. W tym miejscu już wiedziałem gdzie najgorzej wieje:
1) okolice Poznania :DDDDDD
2) Śnieżka

3) na wczorajszej Ślęży
4) środek tornada
5) miejsce u Gochy w pracy koło wiatraczka :P

Dobrze że choć moi kompanii mnie posłuchali i każdy zabrał coś dodatkowego do okrycia ;). A poza tym ... to tłumy heh.

(choć w sumie, to aż tak źle nie było :D)

Zdobyć szczyt (z jednym opierczem od Magdy do mnie) się jednak udało, i mogliśmy znaleźć kąsek wolnego miejsca na popas ←_←.

Pojedli, piwo (kto mógł, to mógł) wypili, i mogli zacząć wracać szlakiem okrężnym - takim jednokierunkowym. Niby oczywiste, ale oczywiście (:P) niekoniecznie => Janusze i Grażyny przecież wiedzą swoje xD. Miejsca do wyprzedzania było jednak sporo, więc bez problemu meldujemy się ponownie pod schroniskiem i mogliśmy zacząć dublować odcinek z pierwszej części dzisiejszej wycieczki.

Doszliśmy ponownie do nieczynnego schroniska nad Łomniczką, i stamtąd wyruszyliśmy kombinacją szlaków (no plus jeden niegroźny przestrzał) żółtego i zielonego. Tu już na spokojnie doszliśmy do Leona i mogliśmy (przez wodopój, lodziarnie i sklep z magnesami na lodówkę) wrócić do domostwa, zostawić auto, i udać się na zasłużoną pizzę ◉‿◉.

Dziewczyny wykończone, a w lokalu informacja że ze względu na panujące wiadomo co, jedzenie dają tylko na wynos xD. No to ładniejsze na nocleg, a brzydsze do sklepu którego nazwa kojarzy się z prehistorią, po urozmaiczacze (jest takie słowo? hmmm?) ... wieczorne heh. Reszta to już relaks (◍•ᴗ•◍).

Dobra, do szlaku ...

... i fotek ᕙ( • ‿ • )ᕗ
Cel widoczny z drogi dojazdowej
Już na ścieżce

Coraz fajniej :)))

A z takim widokiem szliśmy praktycznie do końca ;]

Jakieś tam po drodze :P
Odpoczynek :P

Okolice schroniska "Dom Śląski" z dołu ...

... i ze szlaku xD

A tu już na szczycie ;]

Ekipa - nie, nie ta od lodów :P

I nazot

Fotka bez tłumów (・o・) heh

A tu widać nasz szlak ...

... który to dublujemy ...

... i tak aż do najdłuższego znaku jaki widziałem :D

Końcówka już leśno - miejska ...

... gdzie jak widać przed parkingiem ...

... wszyscy zadowoleni :DDDD

=====================
Pewno dziewczyny zabrały za mało słodyczy - my z Łukaszem zabezpieczeni. Tak, Marzena prowadziła w drodze powrotnej

:DDDDD

| 09:50 czwartek, 12 sierpnia 2021 | linkuj Walcz :D. Sam mam kłopoty jak mi się zaległości porobią, ale ilu ja mam znajomych co piszą? Czterech - pięciu :D

Polecam zimą przy -20*C puściutko jest :))) => http://lapec.bikestats.pl/1546159,Cel-glowny-Sniezka-1602m-npm.html

Godnie było, bo inaczej niż w Beskidach :). A dziewczyny wykończone (będzie widać w kolejnym wpisie, na filmiku) ale zadowolone :)
| 21:19 środa, 11 sierpnia 2021 | linkuj Powoli nadrabiam. Robię co mogę :)

Kurde, masakra z tymi ludźmi. Ja przestałem wchodzić na Śnieżkę gdzieś w liceum, bo mi tam było za tłoczno. Pewnie kolejny raz wybiorę się tam dzień po końcu świata :)

Super, że dziewczyny dały radę. Mam nadzieję, że się kiedyś moja codzienność widziana z bliska podobała :)
| 08:24 niedziela, 8 sierpnia 2021 | linkuj Piątka na miarę geniuszu ;)
Fajnie się też szło, że dodam ^_^
| 21:01 sobota, 7 sierpnia 2021 | linkuj Piekne wodoki i pogoda jak ta 5tka :D
Fajnie.sie.czytalo i. Oglądało
| 13:19 piątek, 6 sierpnia 2021 | linkuj Gocha => proszę, edytowałem - Twoje miejsce koło wiatraczka zostało numerem 5 :D. Tyle w Tobie luzu :D.

I nie, nie wszyscy => Łukasz nie miał czasu na uśmiechy, bo biegał dookoła nas z kamerą :D. A słodycze być muszą hehe :P.

Marzena => ale przecież mówiłem że drugi raz bym już rady nie dał ;))))
Mazia | 12:36 piątek, 6 sierpnia 2021 | linkuj Ludzi było sporo, ale w porównaniu do szlaku na Morskie Oko to pikuś :)
Tak ostatnie zdjęcie idealnie oddaje to co czułyśmy :) Panowie jak zwykle niezmordowani :p
Gocha | 12:20 piątek, 6 sierpnia 2021 | linkuj Nie no umarłam xD bez słodyczy ani rusz....Nooo ale widać że wszyscy usmiechnięci aż mi sie przypomina zejscie z Rysów xD (pozdro Marzena )
I o chuj ile ludzi....pewnie też są zdania że wiatr rozwiewa troski...dlatego ja codziennie w robocie siedze przy wiatraku i patrz jaka jestem wyluzowana &^%^%#$@&7 xD
| 15:01 czwartek, 5 sierpnia 2021 | linkuj Dają siłę ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ hehehe ;)
Kuzyn | 14:41 czwartek, 5 sierpnia 2021 | linkuj Hehehe. Lubimy słodycze :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tapra