Konar zapłonął :P

Niedziela, 8 kwietnia 2018 | dodano: 09.04.2018

Od razu na wstępie wyjaśnię że choć to ja rozpaliłem ognisko to jednak zapłonął konar Łukasza, no dobra dokładnie gałąź ale kto by się czepiał szczegółów :D Mniejsza o to, o ognisku będzie na końcu - pierw geneza.
Udało się nam odpalić ten wyjazd dosłownie i w przenośni :) Tym razem ani przez chwilę nie można mówić o spontanie gdyż wyjazd był planowany od poniedziałku.
=======================================

Po wczorajszym rowerze, nocna regeneracja i trochę po 10:00 wraz z Marzeną i Łukaszem mogliśmy udać się w kierunku Ochojca skąd mieliśmy odebrać ostatnią uczestniczkę wycieczki czyli moją Siostrę ;] Spóźniła się, no ale co tam (mnie już ten fakt nie dziwi :P) i mogliśmy ruszać :) Tym razem droga nie była długa bo do naszego obranego celu była raptem godzina drogi autem.

Bez większych problemów (jak i bez postoju na wyciągnięcie piwa dla mnie - drugiego oczywiście :P) wylądowaliśmy po godzinie 11:00 w mieścinie o nazwie Zdów. Fajnie i szybko udało się zaparkować i mogliśmy uderzać na szlak żółty który doprowadzić nas miał na cel czyli Górę Zborów. Parę słów o szlaku. No cóż, na pewno nie mogę napisać że był techniczny (choćbym muszę zaznaczyć że oznakowanie było technicznie ... do kitu - przynajmniej w początkowych fazie), był bardzo spokojny. Szło się sympatycznie, można było odpalić opowieści dziwnej treści, powspominać stare rowerowe czasy (ten młody z Sosnowca to był Smyk heh) i tym podobne :)

Doszliśmy na szczyt który już znaliśmy z naszej wycieczki prawie dokładnie rok temu => http://lapec.bikestats.pl/1564899,Gora-Zborow-462m...

Na szczycie wiadomo - czas wolny. Każdy co chciał to robił: jedni se poskakali po skałkach, inni się poopalali, porobiliśmy jakieś fotki i mogliśmy schodzić :) Fajnie nawet bo wiatr jak wiał wczoraj to dziś nas również nie opuszczał - dobrze że opaskę miałem, zimno może nie było ale po uszach dawało chwilami ;] Schodząc oczywiście próbowaliśmy odpalić pętlę więc padło na szlak zielony. Tu było trochę smutniej, zwłaszcza przy końcu. Myślę że w sezonie letnim (zielonym) wiele ten odcinek zyskuje na uroku. Wyszliśmy z lasu, poszliśmy nad jeziorko czy tam zalew (całkiem przyjemny), później chwilę twardej drogi i Łukasz odnalazł jakąś alternatywną opcję żeby wrócić na szlak, a nie ino maszerować asfaltem do auta ... bez sensu zupełnie heh. Po drodze jeszcze pooglądaliśmy barwinki, krokusy czyli uroczo i zaskrońca czyli ... mniej uroczo :)

Doszliśmy do parkingu (co poniektórzy bez butów) i oczywiście brawo dla Marzeny za upór :) Miało być dziesięć kilometrów - wyszło kapkę więcej heh. Kolejna sprawa - trzeba sklep ogarnąć bo zapasy były zrobione ino minimalistycznie. Jakież było zdziwienie że chyba wszystkie sklepy w okolicy pomimo niedzieli niehandlowej były otwarte :P No patrz, a wszyscy myśleli że ludzie z kościoła nie będą wychodzić hehe. No nic, zakupy i myk do auta coby w towarzystwie Żubra udać się na Okiennik (oddalony o 15 kilometrów) gdzie miał nastąpić popas :)

Jazda minęła bardzo szybko i mogliśmy podzielić się na grupy czyli cześć kobieca przygotowuje wuszty, a męska część szuka patyków - uczciwie, normalnie, a nie tam jakieś równouprawnienia :D Ognisko bardzo fajnie udało się rozpalić, na szybko po jakieś kiełbasce i można było znowu polatać po skałkach :) Po cichu myślałem że uda się wejść na górę Okiennika no ale tak jak w przypadku jednej skałki przed Zborowem jednak wygrał rozsądek. W jednym i drugim przypadku było opcja wejścia ale bardziej średnio wyglądała opcja zejścia - a to już mi wystarczyło żeby odpuścić próbę ;)

Znów kilka fotek, uroczy zachód i był czas na kartofle ;] A jak ktoś uważa że około 5 kilogramów ziemniaków to za dużo na dwóch facetów i dwie laski ... no to jest w błędzie :D Pojedli i już po zmroku mogliśmy udać się w podróż powrotną. Co by tu powiedzieć o drodze? W sumie nic, nawet nie wiem czy na pożegnanie pomachałem Okiennikowi bo Morfeusz zaatakował dość szybko - chyba byłem zmęczony "iściem". Oczywiście że nim!!, no bo przecież czym innym :D

Na całe szczęście dziś udało się mega fajnie wstać, nie każdy niedzielny wypad kończy się tak miłym porankiem :)

Weekend można byłoby uznać za wzorcowy gdyby jednak nie sprawa z Łukasza autem które ktoś postanowił pozbawić tablic rejestracyjnych (sic!!), no i trochę mniejsza sprawa czyli moje dziury  w pomarańczowej koszulce. Dzięki wiatr, jak zawsze stanąłeś na wysokości zadania - koszulka była dobre parę metrów od ogniska a i tak jakieś "komety" się przedostały xD
=========================
Trasa => https://www.relive.cc/view/e1096486303

To ino główny odcinek, opaska wskazała mi takie coś na koniec dnia :)

Początek szlaku żółtego, a w dole nasza startowa miejscówka czyli Zdów

Szlak żółty i ładniejsza część tripu

To już na szczycie - góra Zborów zdobyta :)

Takie tam z sąsiadką :)

Opalanie też dobre

Zdjęcie buta musiało być, dzięki Łukasz za przypomnienie - zapomniałbym heh

A teraz dwie fotki hasacza, choć faktycznie noga trochę drżała - po raz kolejny dzięki wiatr i ... trochę Żubr ;)

Artystyczne serduszko :P

Z tej oto skałki :)

Ponownie w lesie

Przylaszczki ;]

Jeziorko, prawda że sympatyczne? :)

A to nasz kolega "WONSZ" i ...

... i krokusy

Aaaa jeszcze przed kwiatkami był Cejrowski heh
Przeprawa z typu tych ciężkich :D

Cześć relaksacyjna czyli fotki z Okiennika

Ekipa wyjazdowa - sorki BeeS się obraził i nie chce obrócić xD
Morticia Addams "Rąsie" zabrała :P

Okiennik i rozkminianie - nieudane jak już pisałem

Ognisko z góry

Po kartoflu i ...

... na zachód. Tu już słowa nie wystarczą - drugi raz przecudnie

A tu dobra akcja => zdjęcie Łukasza który robił zdjęcie zachodu :D

O, takiego

Tu na innym ustawieniu :)

Można napisać nawet koszulka się delikatnie uśmiecha po tym tripie xD

===========================================
Oki, bo mnie zmęczył ten wpis. Pozdro i do następnego ;]

:P

Kategoria Z Buta

Kuzyn | 19:23 sobota, 14 kwietnia 2018 | linkuj Potwierdzam, Rysy o tej porze roku przecudnie wyglądały. Widoczność na 20m i generalnie to białość widziałem
| 05:22 wtorek, 10 kwietnia 2018 | linkuj Gocha a no bo to ten urok, kiełbe se w domu z patelni możesz zrobić a smak kartofla z ogniska z odrobiną węgla i umorusanym ryjkiem jest nie do podrobienia heh.
Serduszko wyszło spontanicznie od Łukasza, trochę dziwnie bo laski były z drugiej strony :P Powiedzmy że w tym akurat przypadku daliśmy wiośnie jasny przekaz ;)
Następne będą bankowo - ponoć Rysy ładnie się prezentują o tej porze roku :D Kuzyn coś o tym wie :)
Dobra, nie popadajmy w paranoję - warzywa lubię ale nie aż tak, chyba że zamiast wusztów weźmiemy parówki i wtedy być może wyjdzie wege hehe :D
Łukasz | 22:49 poniedziałek, 9 kwietnia 2018 | linkuj Takiego właśnie tripu było mi trzeba;) Z tymi ziemniakami to na prawdę myślałem, że nie wszystko pójdzie, a tu się okazało, że wurszty zostały:D Następnym razem to jakieś wege ognisko chyba wyjdzie. Skoro przedmówczyni skałki się spodobały, to za tydzień Tatry:P A co do auta no to co zrobić, nowe blachy już założone i można śmigać dalej;)
Mazia | 22:33 poniedziałek, 9 kwietnia 2018 | linkuj Co do serduszka to zgadzam się z przedmówcą :D ah jakież to romantyczne hehe
To, że wyszło troszkę więcej km mnie nie dziwi, spodziewałam się :p
Dzięki za wyjazd i liczę na następne :D
| 21:58 poniedziałek, 9 kwietnia 2018 | linkuj Serduszko mnie szczególnie urzekło :)
Gocha | 21:40 poniedziałek, 9 kwietnia 2018 | linkuj No normalnie artistico.....a swoją droga jak mozna zjesc 5 kg kartofli z ogniska xD

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ncich