Spokojny Starganiec

Niedziela, 19 marca 2017 | dodano: 19.03.2017

:P
Pierwszy od czasów orzeszków wyjazd z Siostrą => cóż to ino 172 dni przerwy :D
Piątek rodzinnie, sobota spacerowo - imprezowa (zobaczymy ile Adam z nami pojeździ) to niedziela musiała być choć trochę rowerowa, zwłaszcza że znów pogoda pozwoliła ;] Znaczy umówmy się: piździło ale choć deszcz nie padał :) I tak po ogromnej niechęci zwlekam się ok godz 13.00 z wyra i przed 15.00 udaje się ruszyć z Ziołowej na małą leniwą przejażdżkę. Leniwą no ale to na plus, nie zawsze trzeba zaiwaniać ;) przynajmniej pogadaliśmy spokojnie heh.
Z Ochojca na Kostuchnę (lasami) w celu popaczenia na mniejsza kogo a później przez Zarzecze (asfalt) na mikołowski Starganiec. Tam chwila przy izotoniku i misja baza bo już zimno było a i browar na garażu samotny ;]
===============
PS: wyjazd opóźniony bo ....jak rany komuś się odkurzać zachciało :D

Licho bo się nie chciało fona wyciągać :P

Niby przy końcu się naprawiło ale martwi mnie te coś w napędzie/pedale czy co to tam loto i mnie wkurza ;/ Chyba doktora Devila mi trzeba bo kiedyś zostanę w lesie z pedałem w ręku heh