Mała Panew - kajakowo dla odmiany ;]

• Aktywność Wioślarstwo
Niedziela, 5 lipca 2015 | dodano: 06.07.2015

Witam, mój maraton weekendowy trzeba zacząć od piątku i faktycznie jak Zientas gadał tak było :D
Po praktycznie roku (no bez dwóch dni) znowu hałda i znowu słonko z tym że: inna hałda, spacerkiem i tym razem zachód a nie wschód :) za rok Panewniki? i co? :D

Sobota zgonie z planem spożytkowana na konserwacje i mycie dwóch kółek oraz miting(i) ze znajomymi :)
Poranek niedzielny słoneczny i ciepły co było zgodne z planem ale już cel przez siostry prace został zmieniony. Miały być góry (udało się dziś) a były kajaki :) Więc lekka powtórka z lipca 2014 - lekka bo tym razem istny relaks a nie ... no mniejsza o to, link poniżej :D
I co by tu napisać :) Godzina 12 Zientas zjeżdża na Brynów, Daga z Janiolem w gotowości i spośród opcji: spływ Pilicą a Małą Panewią wybieramy opcje nr 2 i jedziemy do miejscowości Kolonowskie Janikowozem :D Na miejscu oczekiwanie na kajaki - pogoda sprzyjała więc ludzie nie za bardzo się śpieszyli na rzece. No nic izo umiliło ten czas :D
Sam ponad cztero-godzinny spływ mogę polecić każdemu, bez większych niespodzianek technicznych a i cena dobra :) Słońce nam ino psikusa zrobiło, każdy nasmarowany a tu se zachodziło co chwile heh.

Reszty nie ma co opowiadać bo standard :) Fotek ino kilka umieszczę ;]

Pieseł na kajaku rządził :D

Mój partner do "gondoli" mi spływa ... :D

Zielona strzała :)

Zaś mi "tył kajaku" uciekł ... bo przecież normalne :)

Janiol na celowniku a Daga chyba nieprzejęta :D

W końcu komplet :)

http://www.dzikachata.pl/trasy-splywu => jak by ktoś miał ochotę
Było super w dechę, powtórka będzie na bank ;]

PS: jedzenie raczej z domu bierzcie :DD
PS2: BeeS z gór jutro yyy dziś o ile plecy dadzą odpocząć :D
----------------
Tak ino dla przypomnienia ;)