Zimowa (2/4) Blatnica => Ostra (1264m. n.p.m.)

Niedziela, 29 stycznia 2023 | dodano: 02.02.2023

Jak widać już z powrotem w Katowicach (⁠^⁠.⁠_⁠.⁠^⁠)⁠ノ. Zalatanie mam jednak konkretne, więc wpisy będą się pojawiać ... nie wiem co ile :P. A wasze się może uda jutro nadgonić, choć staram się je czytać na bieżąco ʘ⁠‿⁠ʘ

Mi jeszcze zostały do opisania trzy (a w zasadzie już dwie) wycieczki, a Łukaszowi pewnie cały filmik do zmontowania :D. Chyba mam lepiej :DDD.

Dobra, do dnia numer dwa na słowackiej ziemi ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ. Pobudka (moja) nastąpiła chwilę przed godziną szóstą rano, a że po toalecie już mi się spać nie chciało, to zacząłem kombinować ze szlakiem na nasz dzisiejszy (założony wczoraj) cel. Wiedzieliśmy że będzie Ostra, ale jak dojść, coby jak najmniej dublować? Tutaj z pomocą przyszła Strava i wyszło że skopiujemy tylko odcinek miejski. Jupi! Dumny z siebie jak paw ᕦ⁠(⁠ò⁠_⁠ó⁠ˇ⁠)⁠ᕤ musiałem tylko poczekać aż reszta wstanie ... i mnie pochwali 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Wstał Łukasz ... i pokazał mi dokładnie to samo co ja obmyśliłem :D. Przynajmniej byliśmy zgodni :DD.

Czas nas nie gonił (szlak spod domostwa), śniadanie, chmiel, kawa (choć to ino Zientas) i ruszyliśmy dopiero chwilę przed godziną 11:30. A co? Urlop :PPP

Tym razem (niedziela) bez sklepu (dzięki Michał za użyczenie chmielu ʘ⁠‿⁠ʘ) i rura przez miasto w kierunku szlaku zielonego, biegnącego wzdłuż Blatnyckiego potoku. Fajnie się szło - tak (dziwnie) płasko heh.

Przy rozwidleniu (ponad 1/3 dzisiejszego dystansu xD) jednak się zaczęło :P. Klasyczna Wielka Fatra ... czyli podejścia ;). Jeden dłuższy postój nawadniający (gdzie zepsuła mi się zapalniczka - sztrachecle znalezione szczęśliwie w wewnętrznej kieszonce rulez :D) i ku górze. W grupach oczywiście, ale finalnie wyszło najlepiej jak mogło ᕙ⁠(⁠ ⁠¤⁠ ⁠〰⁠ ⁠¤⁠ ⁠)⁠ᕗ. Im bliżej szczytu, tym bardziej wiedziałem że idziemy na zachód słońca. A niebo nad nami na wypasie 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。. Dodatkowo Łukasz stwierdził, że nosi o jednen chmiel za dużo, to już w ogóle była rura :D.

Na szczycie (oprócz nas) dwie osoby, ale klimat mega godny => polecam fotki ^⁠_⁠^.

Zostało ino zejść tym szlakiem ze Stravy ... ale oczywiście w dwóch grupach ... i po ćmoku :D. Obyło się bez kontuzji, a i na miejscu nasza różnica czasowa wynosiła może z pięć minut. Obiadokolacja w barze (zazdro za ceny na Słowacji, choć pewnie w TVP i tak powiedzą że u nas jest lepiej xD) i na nocleg. Dziś już trochę mniej narzekałem na tą część Fatry :P.

PS: dzięki Łukasz za wspólne zejście ;)

Miejsko ;⁠)

...

... bliżej ...

(klasyka :P)

... cel jeszcze bliżej ...

(utrudnienia xD)

... i jesteśmy 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

Zdjęcie z pozą więc ...

... w końcu się udało :D

Coś wspólnego ...

... i w dół ^⁠_⁠^

A na dole w pobliżu miejsca noclegu - nagroda 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

Obiad też był => smaczny ...

... i w mega dobrej cenie (⁠⊙⁠_⁠◎⁠).

BTW: ...

... i BTW 2: ...

... które wygrywa :D

Na koniec jeszcze trasa:

I pozytyw po wysiłku

:DDDDDDDD

| 22:58 piątek, 3 lutego 2023 | linkuj A dodałem, bo faktycznie ładny ;))
MJ | 22:06 piątek, 3 lutego 2023 | linkuj Jaki ładny wpis w książce :-)
| 07:38 piątek, 3 lutego 2023 | linkuj BTW: kij z językami w sumie. W tych czasach, to się trzeba zębami chwalić ... bo to drogi interes :DDDD
| 07:33 piątek, 3 lutego 2023 | linkuj To się cieszę :)

Z językami to nawet umawiania nie było - spontaniczność. W życiu wolimy rutynę :P

Narobili mi smaka dzień wcześniej, bo to moi kompani to pierw jedli :). Ja musiałem dojeść coś z domu :).
Mega dobre to było, a i cena mega uczciwa. Tam trochę ponad 20zł wyszło jakoś - chyba że piwko było w cenie. Szanuje i tak :)
| 23:13 czwartek, 2 lutego 2023 | linkuj Aaaaale słoneczne fotki! Warto było czytać :) Resztę Wam zostawiłem :)

Tę języki trochę niepokoją, ale spoko, nikt o nic nie oskarża, hehe :)

Obiad genialny! Najlepszy! Super! Brakuje mi słów :) W sumie to pamiętam taki z czasów studiów, gdy można było zjeść w Czechach coś podobnego, popić piwkiem i zapłacić... 8 zeta w przeliczeniu na PLN. To był raj :)
| 21:22 czwartek, 2 lutego 2023 | linkuj Czyli jesteśmy w połowie - ja wpisów, a Ty roboty. Zgrane już są :DD.

Warunki faktycznie mega spoko i dobrze że nie goniliśmy heh ;).

Oj ಠ⁠﹏⁠ಠ
Łukasz | 21:05 czwartek, 2 lutego 2023 | linkuj A w Wysokich Tatrach już lawinowa czwórka.
Łukasz | 21:04 czwartek, 2 lutego 2023 | linkuj Oczywiście, że filmik nie ruszony. Dziś dopiero materiały zgrałem i zdjęcia z grubsza przejrzałem. No trzeba przyznać, że tego dnia warunki rozpieszczały ( ˘ᴗ˘ ). Również dzięki ;)
| 20:44 czwartek, 2 lutego 2023 | linkuj Kitku się nie śmieje, ino go akceptuję :D /⁠ᐠ⁠。⁠ꞈ⁠。⁠ᐟ⁠\ :DDD

Tak, tam się nie doszukałem niczego złego :P

Dzięki (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

Mazia | 20:32 czwartek, 2 lutego 2023 | linkuj No zachodził ładny Wam się trafił i w ogóle chyba cały dzień bardzo na plus :) Bardzo ładne zdjęcia
Ooo mem z bebzolem, pamiętam jak pierwszy raz go zobaczyłam to nie umiałam przestać się śmiać :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziech