Halicz (1333m.n.p.m.) + Tarnica (1346m.n.p.m.)

• Kalorie 2045kcal
Środa, 7 września 2022 | dodano: 10.09.2022

Zaległości się robią, a chęci do pisania tak na piątkę - oczywiście w skali od jeden do miliona xD.

Po sobotnim wyjeździe na żelazny szlak rowerowy, leniwej niedzieli, nastał poniedziałek gdzie to Magda musiała załatwić sobie zdolność do pracy na kolejny rok. I we wtorek około dziesiątej wyjazd w góry ᕙ⁠(⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)⁠ᕗ. Taaa ... brakło ino jednego lekarza od płuc xD. Na całe szczęście w dniu wyjazdu (byliśmy już spakowani), wyniki udało się odebrać, i ruszyć chwilę przed godziną 13:00 w kierunku Cisnej :]. Miał być Dolny Śląsk, ale w Bieszczadach było taniej i lepiej :PP.

Droga, jak to droga => jak każdy już wie, średnio lubię prowadzić, ale busem byłyby bez sensu heh.

BTW: no tak

xDDDDDDDD

Na domostwie meldujemy się (po zakupach w Biedronce i paru postojach) przed godziną 20:00, i ino piwo i nyny :P. Z powitałką wiadomo kto został:

Łukasz jednak nie jest uj :DDD. Dzięki (Tobie i Marzenie) jeszcze raz (⁠•⁠‿⁠•⁠)

Dnia następnego => poranek, śniadanko, kawka, i mogliśmy ponownie odpalić Kropkę ʘ⁠‿⁠ʘ. Niecała godzina jazdy od domku, i meldujemy się na parkingu za 20 zł :). I w drogę ...

... na taki oto szlak:

Jak widać, założyłem że zrobimy pętlę, ino musieliśmy ustalić od której strony ją zacząć. Na końcu Magda jak sama stwierdziła - ta (nasza) opcja była lepsza <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>. Pierw więc płasko, gdzie minęliśmy może z piętnaście osób => no i dwa konie z gburami ze straży granicznej na nich xD

A później już coraz ładniej 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

Nawet eM doceniło widoki na Ukrainę heh :D

A tu już zaczęło być mega uroczo 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

I poza obowiązkowa :P
Tam idziemy ...

... ale pierw Halicz <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

Teraz czas na grań, ale prócz tego że mega wiało, to jeszcze niebo zaczynało się nam psuć ಠ⁠﹏⁠ಠ

Na całe szczęście tylko nas cztery razy pokropiło :D. Na farcie heh.

To idziemy dalej ^⁠_⁠^

I końcówka do szczytu, należącego do Korony Gór Polskich ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

I jest Ci on (⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠) ...

... nie zabawiliśmy na nim jednak za długo ... bo była msza xD.

I w dół ←⁠_⁠←

Po około godziny meldujemy się na dole, gdzie to jak się okazało, dość mocno padało heh. Nas ominęło :D

I cóż => tam byliśmy ┏⁠(⁠^⁠0⁠^⁠)⁠┛

xDDDDDDDD => no tak :D

Po kolejnej niecałej godzinie jazdy, meldujemy się w bazie, gdzie relaks (⁠✷⁠‿⁠✷⁠).

Coś w tym jest :D

| 21:36 niedziela, 11 września 2022 | linkuj A "ić" => po urlopie to nawet na witam nie będę miał transferu <lol2> :D
| 21:22 niedziela, 11 września 2022 | linkuj Nie ma za co, tryb szerokokątny ma dodatkowy plus w przypadku BS-a - mniej transferu się zużywa :)
| 06:53 niedziela, 11 września 2022 | linkuj Też im tego życzę => i dziękuję za pięć setów ^⁠_⁠^. Pchła miała dłuższe towarzysko, bo opiekunowie mecz oglądali na Piotro 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Ludzi faktycznie znośnie, ale na grani ich już trochę było ƪ⁠(⁠˘⁠⌣⁠˘⁠)⁠ʃ.

Polecam tę góry, i dzięki za nauczenie trybu 0.5 ;).
| 21:26 sobota, 10 września 2022 | linkuj Pięęęęknie tam. Nawet po ukraińskiej stronie :) Również doceniam :)

To jedyne góry (polskie), w których nie byłem. Wciąż nie ma tłumów na zdjęciach, co zachęca mega :)

Szeroki widok rządzi! :)

Meczyk oglądałem w pracy. Fajny był. Brazylii za poziom życzę brązu w ciemno.
| 15:42 sobota, 10 września 2022 | linkuj Marzena => za dobrze ma, to bez obaw :D.

Gocha => no tak, grunt żeby nie była wcześniej otwierana. Im świeższe, tym lepsze :D
Gocha | 15:24 sobota, 10 września 2022 | linkuj Łukasz szyneczką mówisz? Taką krakowską z długą datą ważnosci ? ;D Taaak kotki lubią szyneczki, szczególnie nie te co trzeba xD
Mazia | 14:48 sobota, 10 września 2022 | linkuj Haha no byłoby miło :D
| 13:07 sobota, 10 września 2022 | linkuj No tak, wszystko co dla ludzi ... to najlepsze :D. Cebulą ino jakaś gardzi :D.

Żony ino nie rzucaj <hahaha> :D
Łukasz | 12:52 sobota, 10 września 2022 | linkuj No ładnie, aż chce się rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady :P

Kitku chyba szczęśliwie, szczególnie jak się karmi szyneczką :D
| 12:26 sobota, 10 września 2022 | linkuj Przedtem padało, a chłop faktycznie był upierdliwy :D. Mhmmm i ten ostatni szczyt do KGP ... oblany ... wodą mineralną xD.

Z kotami chyba wolno, więc spoko :D
Gocha | 12:12 sobota, 10 września 2022 | linkuj Aaaa Tarnica pamiętam że wiało potem trochę padało a na końcu koleś który nam dupe zawracał xD
A tak w ogóle to z pieskami nie wolno fuuu :D
Fajne widoczki :) wypoczywajcie...
| 11:40 sobota, 10 września 2022 | linkuj Marzena => to trzeba narobić - tu jest co łazić, to się chętnie podłączymy. Ja zajmuję miejce z tyłu auta :D.
Mszy podziękowaliśmy, ale i tak był najlepszy koleś, co klnął jak szewc podczas śpiewów :DDD. Bo poganiał towarzyszy :D.

Magda => najważniejsze ◉⁠‿⁠◉. W sumie i tak się spodziewałem, że będziemy to dłużej ogarniać (⁠◠⁠‿⁠◕⁠). Miła niespodzianka heh. No ja mam tu jakiś 5 sekund zanim usnę => zresztą sama dobrze wiesz :D.
Mazia | 11:21 sobota, 10 września 2022 | linkuj No ładne te Bieszczady, hmm... a tam mnie jeszcze nie było... :)
Haha nie chcielismie iść grzecznie na mszę to msza przyszła do Was :D
Bawcie się dobrze łaziki :)
Madzik | 11:12 sobota, 10 września 2022 | linkuj Na całe szczęście wszystko udało się ogarnąć przed wyjazdem ale fakt bajzello bum bum mają w przychodniach:( . Po przyjeździe morfeusz szybko przyszedł to prawda. Wycieczka I szlak bardzo ładny widokowo:) ale troszkę męczący ;) oprócz wiatru to naprawdę było godnie

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dlszy