2/4 ZT Wałbrzych => Borowa 853m n.p.m.

Sobota, 22 stycznia 2022 | dodano: 28.01.2022

Drugi dzień zimowego wyjazdu zaczął się od delikatnego bólu pleców => szesnaście godzin snu zrobiło jednak swoje :D. Na całe szczęście mieliśmy już opracowany plan na ten dzień (Janiol dodatkowo ogarnął komunikację miejską), więc pozostało tylko zjeść śniadanie i się zebrać. A no i oczywiście zahaczyć o sklep z płazem w logo :P. Autobus z przesiadką na kolejny autobus i meldujemy się na obrzeżach Wałbrzycha ᕙ( • ‿ • )ᕗ.

Tam już kiedyś byłem z Kuzynostre, ale wtedy i pogoda nam nie dopasowała, i nie istniała jeszcze wieża widokowa ʘ‿ʘ. Czyli w sumie wszyscy szli nie wiedząc co ich czeka na górze heh. Na szczycie meldujemy się ponownie dwóch grupach => pierw ja, a potem ludzie w rakach :P. Dodam ino że długo na kompanów nie czekałem
<( ̄︶ ̄)>.

Na szczycie klasyczna chwila dla fotoreporterów i powrót. Pierw ... najgorszym zejściem tego wyjazdu xD. No był armageddon, ale na całe szczęście skończyło się bez kontuzji ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ. Później już na spokojnie, z fajnymi widokami odwiedzamy platformę widokową, i ruszamy dalej w kierunku malutkich szczytów - Niedźwiadków ^_^

Na nich kolejna chwila przerwy i już ze sztucznym światłem w ręku (i na czole) mogliśmy ruszyć w kierunku naszego bezpośredniego autobusu miejskiego do domostwa :-). Żeby jednak nie było tak prosto, to pierw zobaczyliśmy wałbrzyski rynek, a później uzupełniliśmy kalorie popularnym włoskim plackiem z mięsem i jalapeno. A później do już domku ... na integrację => a jak! 〜(꒪꒳꒪)〜.

Fajny to był dzionek, ale jak było widać po powitałce, w moim uznaniu chyba najzimniejszy ;)

XDDDDDDDDD

Początek szlaku ;]

I pierwsze podejście ...

... a chwilę po tym momencie ... opuściłem ekipie "alpinistów" :P

Samotnie (nikt nie pomógł :D) ...

... ale za to mega klimatycznie 〜(꒪꒳꒪)〜

Przed fotkami ze szczytu, Kuzynostre przypomni jak tam wyglądało 9 lat temu O_o

No nie było niczego :D

A teraz :)))))

Ogólnie to mega polecam!!

Nie polecam za to zejścia ze szczytu zimą :D

Oczywiście fotka wypłaszczona, ale było mega ślisko :P

Już po najgorszym zejściu ...

... i na spokojnie :)

BTW: dokładnie :P

Jeszcze widok z platformy widokowej na Wałbrzych ...

... na chwilę do miasta ...

... i na nocne Niedźwiadki :]

Ostatnie foto to miasto, więc nie mogło się skończyć inaczej :D

Pozdro Zientas :DDDDD

=======================
A to ma sens :DDDD

| 21:18 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj Jeszcze kilkaset na różne okazje mam (´⊙ω⊙`) :D
| 17:55 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj Hueahueabue Dzis ewidentnie memy rozjebaly mnie i system :):):):):):):)
| 11:58 sobota, 29 stycznia 2022 | linkuj Oj tam, nie dałaby się od razu - się pożyje, się zobaczy :D.

Trzeba, trzeba - ponoć wodne znaki się lubią ;)
Gocha | 11:51 sobota, 29 stycznia 2022 | linkuj Podejrzewam że eM nie dałaby sobą szurac po śniegu i lodzie XDDDDD Ale popieram raki trzeba zabierac te zodiakalne też ;]
| 23:45 piątek, 28 stycznia 2022 | linkuj Coś jak Luboń :-)

Tak widać, wszystko dostępne - Szewce, Lombardy i niemieckie chemię - motywuje do iścia w góry, nie powiem ;). Polecam się do zwiedzania heh

Dziękuję, Magda jest Rakiem ;)
| 23:14 piątek, 28 stycznia 2022 | linkuj Wałbrzych jest naprawdę piękny. Pod jednym warunkiem - żeby w środku nie było Wałbrzycha :)

Fajna relacja. Przyznaję - dla mnie nowość, że tam cokolwiek widać spod/znad smogu :)

Cztery litery nie ucierpiały za bardzo, na szczęście, z tego co czytam. Dupny Śląsk poleca raki na przyszłość :)
| 17:45 piątek, 28 stycznia 2022 | linkuj Gocha => widoki się polecają, tak samo jak memy :P

No właśnie, a ja na butach i na tyłku zjeżdżałem. Nie polecam ino takich zjazdów bez rękawiczek :D. Kolejnego dnia byłem mądrzejszy i je spakowałem :DDD.
| 17:42 piątek, 28 stycznia 2022 | linkuj Mazia => memy polecają się na paczenie 。◕‿◕。
Jak my same niedźwiedzie więc swój, swojego nie rusza :P. A alko nie było dużo - nikt nie zionął hahaha :D

Łukasz => możesz stworzyć związek Pana brokuła z Panem chilli :D. Może być niezły Meksyk :DD.

I w sumie ino na tą liczyłem :D
Gocha | 17:41 piątek, 28 stycznia 2022 | linkuj Łooooo ładne widoki .Ale fakt schodzenia że szlaku bez raków nie polecam...wchodzenia zresztą też nie...w ogóle bez raków nie polecam w góry jechać...zimą oczywiście :]
Wcale nie marudzę Ino ostatnio tyłek mnie trochę bardzo bolał xD
Łukasz | 17:31 piątek, 28 stycznia 2022 | linkuj No ja to po 2 miesiącach obżerania się (maraton urodzin, święta, urlopy) będę musiał się jednak z panem brokułem zaprzyjaźnić :O

A wieża milusia, jedyna czynna na całym wyjeździe:D
Mazia | 17:18 piątek, 28 stycznia 2022 | linkuj No memy mnie mega ubarwiły :D
"Niedźwiadki" przeurocza nazwa szczytu :) dobrze, że na takie prawdziwe nie trafiliście, choć... nie wiem kto by miał gorzej, bo jakbyście chuchneli ;D;D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa potoa