WG - Prusów (1010m n.p.m.) - Boracza - Golce :P

Niedziela, 7 listopada 2021 | dodano: 08.11.2021

BTW:

xDDD

Wczoraj był plan na mycie okien - nie wyszedł xD. Był też plan na dojazd rowerem do Katowic po bilet miesięczny - no też nie wyszedł xDD. Wyszedł za to plan odbioru odkurzacza do zamiatania po kitku. No to się udało, ze skutkiem oczywistym ...

... oj, Xiaomi będzie miało trochę roboty w domu :D. OJJJJJ, będzie miauo /ᐠ。ꞈ。ᐟ\ :DDD

Plan na dziś również się udał => wstaliśmy, ogarneliśmy się (i kota oczywiście heh) i mogliśmy ruszyć w poszukiwaniu resztek jesieni w Beskidzie Żywieckim ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ. W sumie to jak mamy gadać cały dzień w kuchni, to lepiej zapłacić te niecałe 40zł i pojechać sobie w górki pogadać :PP.

Ruszyliśmy pociągiem chwilę przed godziną 9:00 rano, i o 10:32 zameldowaliśmy się w Węgierskiej Dziurce Górce ^_^. Trasa wiedziałem że będzie na plus minus 20km, ostatni rozsądny pociąg odjeżdżał o 18:33, więc czasu na obijanie się nie było heh ;). Szybki hot dog w sklepie z płazem w logo i rura ... w wiatr:

To co w nas w Poznaniu oszczędziło, tu oddało z mega zdwojoną siłą xD. Trudno, iść trzeba było ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ.

Pierwszy odcinek to nudny asfalt, ale do rozwidlenia trzeba było go pokonać. Jeszcze przed samym odbiciem na szlak niebieski, pojawił mi się w głowie plan iścia na Rysiankę bo przy takim wietrze bankowo by się nam Tatry odsłoniły ^_^. Plusy: widoki, minusy: jednak plus około 8km dreptania (a zapomniałem zabrać latarki), i pewne tłumy. Innym razem więc ;).

Na spokojnie więc zaczęliśmy podejście, a z każdym krokiem zaczęły nam się pojawiać coraz ładniejsze widoki. Polecam galerie ←_← :-). Prócz tego że szlak na Prusów jest ogólnie genialny, to najważniejsze że jest mało uczęszczany ʘ‿ʘ. Ludzi może około 20-30 + dwa psy, które to się nie polubiły xD.

Mega spokojnie (choć w niezłym tempie) docieramy do schroniska na Hali Boraczej, gdzie mieliśmy ustalić czy idziemy na Rajczę czy do Milówki, a do tego, zjeść sobie obiad ʘ‿ʘ. No niestety - obłożenie 100% a na hali to już ogólnie pizgało złem heh.

Szybka decyzja i schodzimy najkrócej jak się da, a więc do rodzinnego miasta braci Pierdolec :P. Pierw spokojnie lasem, później ponownie asfaltem, a na samym końcu .... już mnie mega zamuliło ಠ_ʖಠ. Wstawanie w sobotę chwilę po godzinie 7:00 rano nie było jednak dobrym pomysłem ತ_ತ. Trzymała mnie jednak myśl, że w Milówce jest bardzo dobra pizzeria. No to już nie ma ¯\_ಠ_ಠ_/¯. W Węgierskiej plajta, tu też. Ehhhh, ino Rajcza została i się jakoś trzyma ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ. Kolejny hot dog więc i na dworzec.

Mieliśmy dłuższą chwilę czekania, ale finalnie spokojnie udało się wyrobić na pociąg po 16:00. I to w jakich warunkach ◉‿◉
Ja ponownie zapraszam do galerii (ostanie dwie fotki), a drogi powrotnej wam nie opiszę, bo Morfeusz utulił mnie do Tychów :DDD.

Fajny to był dzionek, a Magda oczywiście bez zmęczenia wróciła xD. Zaczynam się bać że nawet we własnym domu po górach najlepiej nie chodzę :D. Dobrze że kot nie chce z nami jeździć :DDD.

BTW: w nosie mam wasze góry :P

Początkowy odcinek - na takie, najlepszy słonecznik <( ̄︶ ̄)> heh

Już milutko ʘ‿ʘ

Podejście z dołu ...

... i z góry ^_^

Trzeba było się na chwilę zatrzymać ;)

No nie ma za co hehehe :DDD

Wrzosy (✷‿✷).
Jeden taki (sklepowy) w domu nam rośnie ^_^

Mega niedoceniany szlak - i w sumie dobrze :P

Odpoczynek na ławeczce 〜(꒪꒳꒪)〜

Dalej szlakiem ...

... poza (trochę inna heh) ...

... i Magda z Żubrem :D

No dobra, to mój heh :D

Dalej niebieskim ...... i już na celu głównym
Dalej wiało ಠ﹏ಠ

Schodzimy

Końcówka ponownie asfaltowa, w towarzystwie żelków i Żubra ;)

A na koniec ... obiecany bonusik z dworca w Milówce ◉‿◉

I do następnego ←_←
W domu wanna, ale w sumie, to komu to potrzebne? ¯\_(ツ)_/¯

| 19:55 wtorek, 9 listopada 2021 | linkuj Heheheheheh :)
| 07:22 wtorek, 9 listopada 2021 | linkuj Roadrunner => Mi Robot Vacuum Mop 1C. Na dwa pokoje w zupełności wystarczy, a do tego model jest sprawdzony przez brata Magdy ;].
Schnięcia nie zazdroszczę, ale jak się go dobrze umyje to i podłogi na chacie ogarnie <lol2>

Dzięki, i dzięki :). Rowerem pewno też na spokojnie by się dało :)))

Magda => Wiało, ale widoczki godne ;]. Pomysł dobry, wykonanie też, a nogi się zregenerują ... do kolejnej wycieczki :D
W mieszkaniu porządek, ale sierści to byśmy tyle przez pół dnia nie wydrapali z dywanu :D

Filip => można długo wymieniać, ale Prusów na bank jest w czołówce :)))
| 06:03 wtorek, 9 listopada 2021 | linkuj Prusów, Kiczera i Ochodzita - The best widoki
Madzik | 05:58 wtorek, 9 listopada 2021 | linkuj To był dobry pomysł z niedzielnym spacerkiem mi się podobało :) Szkoda tylko że wiało:( Ojj byłam zmęczona trasa swoje zrobiła nogi w pracy nie chciały chodzić ;) Co do Bobika to odwalą kawał dobrej roboty :)
| 00:24 wtorek, 9 listopada 2021 | linkuj Memy jak zwykle mnie roz....ły hahahha
Podeslij mi info o odkurzaczu może u mnie sie przyda.
Co do psów z mema to za gowniarza koleś na osiedlu mial takiego i mówił że jak go "prał to sechł 2 tygodnie
Co do kurkumy czy curry to dobre fajne zdrowe ale mordę mialem zawsze tak uwaloną że nie mogłem sie domyc hahaha.
Foty tak piękne że chcialbym wam towarzyszyć ale na rowerze :):):)
| 22:58 poniedziałek, 8 listopada 2021 | linkuj A powinniście po prostu częściej zapraszać ;)
| 22:52 poniedziałek, 8 listopada 2021 | linkuj Za to nie zamierzamy :)
| 22:45 poniedziałek, 8 listopada 2021 | linkuj Raczej pieką heh. Ale ludzie na Beskidzomaniakach nawet lepsze zdjęcia wrzucali ;)

To tak jak u mnie teraz za oknem - a ja na DPD spakowany xD. Zabrał słońce, oddał wiatr - nie musicie dziękować :D
| 22:30 poniedziałek, 8 listopada 2021 | linkuj Bonusik taki, że aż oczy bolą :) Zacny.

Piękną pogodę trafiliście, widoczki tym bardziej smakują. Szczególnie gdy podczas oglądania deszcz wali o parapet w Poznaniu. I wieje :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiek