Mosze mosze? Vol 4 => Prawie jądrowe klimaty

Poniedziałek, 16 października 2017 | dodano: 20.10.2017

I tak to nad tym morzem bywa że najlepszy wyjazd odbywa się na koniec :)
No ale od początku => trip mogliśmy zrobić w sumie ino w jedynym "jeszcze otwartym" kierunku czyli na zachód. I tak z głupa jadąc sobie grzecznie trafiamy na mega zajebistą śmieszkę wróć ścieżkę rowerową którą w przeciwnym kierunku poznaliśmy w sobotę. Mieliśmy przygotowaną trasę asfaltową (cel: objazd jeziora Żarnowskiego) i nagle na zjeździe widzę most którego nośność no na pierwszy rzut oka nie dopuszcza możliwości przejechania nawet samej lokomotywy. Most dołem przejechany i po lewej stronie pojawił się nam znak C-13 więc grzecznie zjeżdżamy na "DDR-kę" a później przy ćmiku zobaczyliśmy tablicę opisującą trasę rowerową śladem dawnej kolei. I to jeszcze biegnącą w naszą zaplanowaną stronę => wypas!!

Polecam każdemu - niby ino 14 kilometrów a taka radość => to nic ze wiatr znów wiał pod nos, to nic ze było pod górkę i tak było super :)

Na trasie pominąłem miły pitt stop i ponoć jeszcze parę innych ale co zrobić skoro jechało się jak w bajce :-) Łukasz ino był trochę zły ale później się odegrał pakując nas w błoto :-) ot taki złośliwy kolega :-D W sumie to odróżniając morze teraz a rok temu wkurwy były na godnym poziomie - po co się kłócić skoro się można nie odzywać a złość na pedałach wyładowałać? ;-)

Do Krokowa jedziemy przy wmordewindzie, później w/w błoto, durny podjazd i zjazd gdzie w końcu się udało ponad 50km/h pojechać i wpadamy w okolice prawie atomówki :-) Plan wyszedł spontanicznie więc nie sprawdziłem że koło tego będziemy (xD) także ruiny ... ominęliśmy (podobnie jak Łukasza Amerykę :P) i ruszyliśmy w stronę normalnej elektrowni wodnej po drodze szukając sklepu.

To ominęliśmy, trochę szkoda xD => https://pl.wikipedia.org/wiki/Elektrownia_Jąd...

Sklep się znalazł więc odpoczynek przy jeziorze i możemy się kierować w stronę naszego kolejnego celu czyli Białogóry. Po małych problemach że znalezieniem właściwej ścieżki wpadamy po lasach, duktach, dziurach do ... CYWILIZACJI. Sympatycznie schowana mieścina. Później pitt stop na plaży gdzie spotkamy jedna osobę i rura w kierunku Dębek bo czas już zaczął gonić.

No ale była R10(tka) którą roku temu nie jechaliśmy a była przednia. Dość nieźle tempo odpalone i poprzez Karwieńskie Błoto Pierwsze czy tam Drugie (zawsze mnie śmieszną te nazwy :-D) do sklepu po nawodnienie. Później po przewie w okolicach Ostrowa poprzez lasy i błota do domku na obiad, wannę i ogrzanie się bo w pokoju ponownie piekło termiczne. Marcin później naprawił temperaturę wychodząc co chwile na balkon :-P
A z rzeczy istotnych to:
Trasa i Relive => https://www.relive.cc/view/e1018630518
i Fotki:
Ruszamy w jesiennych klimatach :)

Przesympatyczna ścieżka

"Zemsta" kolegi

I na celu:

Ma ktoś numer do Archiwum X => kwestia nogi w lewym dolnym rogu co najmniej zagadkowa :DDD

R10 w Białogórze ...

... i w krzokach

Następnie przeludniona (wcale nie pisałem po piachu jak dziecko) plaża ...

... przeludnione Dębki .....

i do bazy ;]

====================================
A tam plan na ostatnią noc jeden i jedyny :P