DPD 31/2024

Wtorek, 17 września 2024 | dodano: 17.09.2024

Dwa tygodnie bez kręcenia xD. Czas niestety goni, a teren służbowy sam się nie przejdzie xDD. Czasem jednak udawało się trafić w bardziej fajne miejsca aniżeli ulica Jankego, Centrum, czy inne badziewia ಠಿ⁠_⁠ಠ. Tu na przykład stary dworzec kolejowy na Jaronia ;]. Lubię takie klimaty (⁠✷⁠‿⁠✷⁠)

A tu jeszcze obecny stadion GieKSy na Bukowej. Mega sentymentalny, ale czekamy na wiosnę i otwarcie tego nowego na Załęskiej Hałdzie :)

Magnesik na lodówkę kupiony ...

... a mecz (pfff po jednaj z ostatnich akcji) niestety zremisowany ;/. Szkoda, ale fajnie było ;)

Jak lało podczas kibicowania (w piątek wieczorem) to nie przestawało. Nowości pewnie nie odkryłem ;)

( BTW: dziki mostek na Ślepiotce jakimś cudem nie odpłynął do Kłodnicy, a później do Odry - miło, bo czasem go używam ;] )

Udało się natomiast dwukrotnie (piątek i sobota) zaliczyć spotkania towarzyskie na Brynowie, a w niedziele (przy okazji spacerku) spotkać się z Gochą i z powitałką na Ochojcu :). Było tuptane (⁠=⁠`⁠ェ⁠´⁠=⁠)

(⁠ ̄⁠(⁠エ⁠)⁠ ̄⁠)⁠ノ :PPPPP

===============
W poniedziałki się nie jeździ, jutro (ehhh) w teren na Armii Krajowej, to dziś do pracy autem ...

... żart, rowerem oczywiście :P

Poranek niby miał być chłodny ale nie było najgorzej ◉⁠‿⁠◉

Jechało się bardzo dobrze, jakoś tak lekko i w ogóle dziwnie ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯. Fajnie - wyczyściłem (tam w zeszłym tygodniu) i nasmarowałem napęd, ogarnąłem amory to pewnie przez to (⁠ㆁ⁠ω⁠ㆁ⁠). Eeee, po około 3km się kapłem że kask został w domu :D. Więcej wypadków w tym roku nie planuje to ino fotki mega fajnych chmurek (⁠✿⁠^⁠‿⁠^⁠) ...

... i podsumowanie zakupów z AliExpress. Tak => rękawiczki za 25zł są dobre, uchwyty za 17zł też. Zobaczymy na jak długo wytrzymają heh ;))

Trasa powrotna ułożyła się sama (około godziny 12:00) bo musiałem coś służbowo zobaczyć na końcówce doliny ;]

To przez Upadowy ...

... a następnie przez nowy asfalt wjechałem ... w korek xD. Trochę postałem i przez ulicę Gospodarczą na D3S. Tamże (tu jeszcze prywatnie) Ziobro zaskoczenia heh :P

To na rolkostradę, wyjazd na Francuską i miało być klasycznie porannym śladem. To sobie urozmaiciłem przez korek przy OBI na Brynowskiej :D. Reszta to już bez przygód na bazę 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

=============
W domu też normalnie ...

... to na obiad pieczonki mniam 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

Jutro w teren, a co do końcówki tygodnia to zobaczymy. Miał być urlop od poniedziałku a wychodzą deszcze niespokojne w przyszłym tygodniu. Się okaże co będzie ;). Trochę "odpocząłem" w tym roku to do października też wytrzymam heh ;)))))