DPD 30/2024 + Bogucice

Wtorek, 3 września 2024 | dodano: 03.09.2024

Waga piórkowa Abikowa ponownie na powitałce heh ◖⁠⚆⁠ᴥ⁠⚆⁠◗

Wczoraj pociąg, jutro teren służbowy to dzisiaj lofelek ;]. W czasie dnia okazało się że to była najlepsza z możliwych decyzji! Nowego rozkładu Kolei Śląskich nawet nie skomentuje, a dziś doszły jeszcze dwa wykolejenia pociągów towarowych (Częstochowa Raków i Katowice Ligota) + akcja protestacyjna kolejarzy na odcinku Katowice - Katowice Zawodzie. Dziś to jednak miałem gdzieś :P

Rano nawet przyjemnie, aczkolwiek rześko - pewnie coś koło 16-17°C. Ujdzie :P. Czas? W sumie taki pośredni bo widoczny poniżej autobus linii "46" zawsze wyznacza mi co mogę, a czego nie ^⁠_⁠^. Startuje on bowiem w trasę z Zadola i jak stoi i czeka to jest ok, a jak go już nie ma, to trzeba gonić :P. Dziś jak widać było yyy pośrednio ;]

To dla odmiany przez Górny Muchowiec bo dawno tamtędy nie jechałem :). Fajne zaskoczenie bo nawet nie wiem kiedy dokończyli DDR-kę aż do ul. Francuskiej :))

Z atrakcji to ino "Baśka" która też się gdzieś śpieszyła ...

... a ja do roboty dotarłem przez Zawodzie ʘ⁠‿⁠ʘ

W pracy (może widać) melduje się chwile przed godziną siódmą - czyli w dechę. Nie w dechę jednak (jak na bank widać) są już gripy ;/.

W pracy nie wytrzymałem i zamówiłem sobie nowe => oczywiście czerwone :P. W pakiecie z czarnymi rękawiczkami krótkopalczastymi (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠). Teraz ino poczekam siebie półtorej tygodnia bo na Alledrogo drogo, a na Alieniedrogo ... niedrogo :PP

Przed końcem pracy kolejna niespodzianka. Teraz już nie wiem czy mnie wykorzystują czy po prostu tak wpada heh. Tym razem trzeba było pilnie pojechać na ul. Żogały i to tak sprytnie, żeby jeszcze zdążyć zaraportować do centrali co i jak ಠ⁠◡⁠ಠ

No to dubel poranny, zjazd na Bogucicką, szybka przerwa na fotki murali pod mostem ...

... robota służbowa i tym razem bez powrotu do biura do domku ◉⁠‿⁠◉

Ogólnie to średnio lubię te okolice ...

... to na szybkości przez D3S i Ligotę na to co lubię => czyli piotrowicką Ślepiotkę ʘ⁠‿⁠ʘ

A jutro uważać na Giszowcu bo będę tam tuptał ^⁠_⁠^

==================
Sierpień zamknięty wynikiem minimalnie ponad 250km => w sumie chyba spoko jak na to, jak jest ;)

I tak, trzeba uważać ;))))

| 09:01 sobota, 7 września 2024 | linkuj Do roboty bym mógł jeździć bo Szopienice są niebieskie heh ;). A Heksa wizualnie mi odpowiada :))

A tego to w ogóle nie słucham :P
| 00:31 sobota, 7 września 2024 | linkuj Dobra powitałka i rowerowa dobra zmiana :)

Czerwony jest taki se... Niebieski lepszy, do Chorzowa byś mógł spokojnie jeździć... :) A na poważnie - właśnie wpadłem na to, że powinieneś kupić sobie moją (to znaczy nie moją, ale ten sam model) Heksę - barwy idealne pod GieKSę :)

Jako od późnej podstawówki punkowiec i miłośnik metalu... doceniam Magika :) Szkoda chłopaka, gdyby wciąż hip hop miał jego twarz, może nie byłby (z wyjątkami) tak żałosny. PS. Urodził się w Jeleniej Górze :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dasok