DPD 28/2024

Piątek, 23 sierpnia 2024 | dodano: 23.08.2024

W środę w terenie ino mnie zmoczyło. Ulewę czy tam cztery (xD) przeczekałem już w domu ʘ⁠‿⁠ʘ. Było stresująco, ale jeszcze nie tak bardzo jak wczoraj ;). Na całe szczęście wszystko finalnie też wyszło dobrze i moje ulubione (zeswatane) "dzieci" mają ... dziecko (⁠✷⁠‿⁠✷⁠). Gratulacje dla Marzeny, Łukasza i (k)ciotki Krajki jeszcze raz /⁠ᐠ⁠。⁠ꞈ⁠。⁠ᐟ⁠\. Zobaczymy jak zareaguje na Michałka(?) hehehe

No nie da (jeszcze) saszety (⁠༎ຶ⁠ ⁠෴⁠ ⁠༎ຶ⁠) :DDDDDDDD

Dobra, wracamy do mojej normalności. Od trzymania kciuków palce mi podrętwiały więc trzeba było przed pracą je trochę rozprostować :D. Oczywiście po czynnościach porannych 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

Nie ma takiego podglądania :P

Czynności ogarnięte i można było ruszać na krótko bo miało być 18°C i słoneczko. Słoneczko było ...

... ale dopiero na Velostradzie ヽ⁠(⁠(⁠◎⁠д⁠◎⁠)⁠)⁠ゝ. Przedtem zdążyłem ze trzy razy zamrozić sobie mózg. Sierpień!! Co to na być kurde Panie Boczek? Rzeź!!

Aż włosy dęba stawały ಠ⁠﹏⁠ಠ

Dokręciłem aż do Nikiszowca i dopiero tam się pierwszy raz zatrzymałem. Fotka ...

... i tym razem przez ulicę Lwowską do roboty.

Tamże miły gest od koleżanki z biura która to ... odpaliła dla mnie kaloryfer na maxa żebym sobie trochę koło niego postał. W sierpniu!! ヽ⁠(⁠(⁠◎⁠д⁠◎⁠)⁠)⁠ゝ

Oki, piątek - koniec marudzenia, ponoć wracają upały. Tęskniłem 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Szkoda ino trochę że weekend podporządkowany imprezie na czterdziestkę (jp wczoraj robiliśmy trzydziestki przecież ಠಿ⁠_⁠ಠ) kolegi Zientasa 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。. Choć małego skorzystania ze słonka oczywiście nie wykluczam :))

To dopiero jednak jutro - pierw trzeba było wrócić do domku (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠). I to szybko, bo miałem misję na dworcu w Piotrowicach ^⁠_⁠^. Myślałem że te dziwne rybaki na Upadowym to będzie max zaskoczenia ...

... (szanuję rodzinę łabądków w kwadraciku bo przyszła z dziećmi :D) ale nie (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)

W końcu (przy okazji remontu na ul. Porcelanowej) wzięli się za odcinek na którym dętki pękają. Super!!

A jak się człowiek śpieszy ... to się korek cieszy xD

!!!!!!!!!!!!!

To ino berZa w Piotrowicach ...

... i do domku na szybkości ᕙ⁠ ⁠(⁠°⁠ ⁠~⁠ ⁠°⁠ ⁠~⁠)

Nic do dodania bo wiadomo ...

:DDDDDDDDDDDD

| 10:10 poniedziałek, 2 września 2024 | linkuj W mojej wytargowałem 24*C :). Choć polar w szafie mam. Tak w razie "W-u" :)
No nie ma lekko :P
| 00:46 niedziela, 1 września 2024 | linkuj Ooo, gratki Łukasz! Dobra robota :)

Tematu sierpniowego ogrzewania nie skomentuję, bo wystarczy mi, że od roku mam koleżankę w pracy, która uważa, że ustawienie klimy na 23 stopnie to chłodzenie, a nie dobijanie do pieca :) No nie ma lekko :)
| 12:32 piątek, 30 sierpnia 2024 | linkuj Ciekawe jak na nowych włoskach się odnajdzie (⁠=⁠`⁠ェ⁠´⁠=⁠) :PPP
Mazia | 07:20 piątek, 30 sierpnia 2024 | linkuj Dzięki wielkie :) Kitku póki co dzielnie znowu nowa rzeczywistość :)
| 09:54 niedziela, 25 sierpnia 2024 | linkuj Ino trzeba było troszkę przerobić 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜
Łukasz | 16:07 sobota, 24 sierpnia 2024 | linkuj Dzięki raz jeszcze. Kitku jeszcze nie wie, ale się dowie jutro. Heh, no i mem z whiskey się idealnie sprawdził(☞゚∀゚)☞

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kogod