DPD 26/2024

Wtorek, 13 sierpnia 2024 | dodano: 13.08.2024

Po górach nawet spoko w bliższej ziemi części ciała ;]. Dla rozruchu jeszcze przedreptaliśmy w niedzielę z Magdą 9,5km po lasach w okolicach katowickich Akademików 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Wczoraj już mniej fajnie, bo trzeba było ruszyć (pociągiem oczywiście) do pracy. A po niej nieudana(?) niestety misja ratunkowa przy Ślepiotce ತ⁠_⁠ʖ⁠ತ

Przegrzebałem większość znanych mi stronek z zaginionymi zwierzakami ale nikt nie zgłaszał że poszukuje w okolicy wystraszonego kitku. Oby nic mu się nie stało!! Do domu zabrać go nie mogłem - Pchła też wykonała swoje obliczenia z założeniem, że nie stać nas na drugiego kota oczywiście :)

===================
Na jednego oczywiście tak, to trzeba było go rano nakarmić ...

... i zamiast transportu samochodowego czy kolejowego wybrać ten rowerowy ;))

Już z samego rana dostałem info że jest yyy rześko. To długie dresy na nogi, opaska (:D) na uszy i rura ponownie przez Velostradę ;]. Tym razem byłem mądrzejszy aniżeli ostatnio i wygrzebałem bryle przeciwsłoneczne :P

(BTW: jedzie do roboty i jeszcze się cieszy heh. Później było gorzej xD)

Okulary się zdecydowanie przydały (⁠@⁠_⁠@⁠)

A ja dziś przekręciłem velo aż do końca ...

... i odwrotnym klasykiem (przez Nikisz) do Szopienic ;]

BTW: XDDDDDDD

Dobrze że to chyba na budowę a nie na przykład dla kierowcy :D

Męczący dzionek. Na całe szczęście rower grzecznie czekał przy oknie mego biura na użycie. To oczywiście skorzystałem ;)). Powrót praktycznie swoimi śladami bo mój kierownik (wychowany na Giszowcu) był ciekaw jak teraz wygląda staw (bez błędu) Małgorzaty. Kiedyś tam był ponoć ośrodek wypoczynkowy od kopalni z plażą, placem zabaw dla dzieci i całą infrastrukturą. Teraz jest ... lepiej :D

Dwie wariacje powrotne to próba nowego skrótu (wjechałem w ogródki działkowe heh - nie polecam) i przejazd przez okolicę galerii Libero ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

To jeszcze warunki pogodowe ...

... i wandalizm wojowników Facebooka :D

Jutro się okaże czym pojadę (no chyba że Morfeusz wygra :P), a w piątek ... DPD nie będzie :P. Za bardzo człowieka nosi żeby nie skorzystać z długiego weekendu :PPP

===================

Dobrze że w gipsie nie jeżdżę :DDDD

| 07:40 środa, 14 sierpnia 2024 | linkuj Moczykije pewnie nie pozwolą żeby tam się coś zmieniło :D

Ten to raczej będzie miał problem żeby ... podskoczyć heh ;). Na Ślepiotce kiedyś było dużo bezdomnych kotków, teraz jest o wiele mniej - małe kaczuszki to lubią :)
| 00:52 środa, 14 sierpnia 2024 | linkuj Oświecenie nagrodą za rowerowanie - brawo :)

Staw zdecydowanie na plus. Ja bym tylko już na zaś utopił w nim tych, którzy chcieliby wrócić do tematu tłumu w tym miejscu :)

A kotek? Znając życie sobie poradzi. Gorzej będą miały ptaki, które jeszcze może nie wiedzą, że domowe kiciu to śmiertelne zagrożenie, a człowiek powinien trzymać agresora (niewinnego, bo działa instynkt) w domku. Albo - co lepsze dla wszystkich - odpuścić sobie "opiekę" nad czworonogami :/

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nogei