DPD 25/2024

Wtorek, 6 sierpnia 2024 | dodano: 06.08.2024

Cześć wam!! :)

:PPPPPPPPPPP

W sumie to zaczęło się. W zeszły piątek debiutancki teren służbowy, jutro kolejny. Kolanko (choć ciągle pewnie działające na jakieś 75-80%) kula się dość płynnie, ale trzeba je wyćwiczyć ಠ⁠‿⁠ಠ. W niedziele z Gochą (i powitałką oczywiście) udało się nawet wydreptać prawie 10km ᕙ⁠ ⁠(⁠°⁠ ⁠~⁠ ⁠°⁠ ⁠~⁠) w takich oto klimatach ;]

A na końcu zlało nas deszczem => bywa :P

Dziś motywację na jazdę DPD miałem silną i konkretną. Bilet miesięczny mi się skończył xD. W pracy załatwiłem sobie "dofinansowanie" ...

... ale dojechać do niej trzeba było. Opcje oczywiście trzy - pociąg i 8zł za bilet (jak się okazało "mój zug" miał 25 minut spóźnienia i bym nie zdążył na 07:00 xD), auto i ?zł (nie wiem ile paliwa by poszło) i rower. Szkodnik był zdecydowanie najtańszy i najbardziej ekologiczny :)

Ponad trzy miesiące bez takowego dojazdu do roboty i od razu ... trochę zmarzłem xD. Poranne +13°C (na D3S pewnie mniej) dało trochę po rękach. Nogi cieplutkie bo dres wygrzebałem z szafy :P. Opaska na uszy się również przydała ;)))))

Trasa oczywiście klasyczna (ale już troszkę zapomniana) to korzystałem ze słonka ;]
Zadole, Ligota, ul. Kłodnicka, Brynowska ...

... i sobie zjechałem na chwilkę na Velostradę na pociągi ;]

W sumie to mogłem ją przejechać do końca bo dziś z wiadomych powodów ruszyłem troszkę wcześniej ◉⁠‿⁠◉. W nocy jednak padało, to nie chciałem się uwalić na Giszowcu.

Odbiłem na D3S (pozostałości po OFF Festiwalu obecne) ...

... Zawodzie i skoro był czas, to jeszcze przez Burowiec :)

Plan na trasę powrotną ...

... zaproponował mi Kierownik, który tydzień temu gadał że jakąś DDR-kę chyba kombinują na ulicy Porcelanowej. Sprawdzić to trzeba było => to przez Upadowy ;]

Chyba faktycznie będzie, ale po co? ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

Reszta to praktycznie dubel poranny ale już z długimi spodniami w plecaku ^_^

Podziękowania za wyłączone latarnię xD. Bez nich by było ciężko :D

Na koniec ino moje miejsce nad Ślepiotką i koniki ...

... o te 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

=========================
Co do podsumowania lipca to rowerowo miało wyjść równe zero. Udało się zrobić 92,5 km ;]. Dobre i tyle :)))

Butnie też było ćwiczone ^_^ :PP

=================
Jutro tak jak pisałem teren służbowy + trochę załatwiania więc pewnie w czwartek pociągiem do roboty. Nie ma się co przemęczać (znaczy nogi nie forsować) a do tego grają siatkarze ᕙ⁠ ⁠(⁠°⁠ ⁠~⁠ ⁠°⁠ ⁠~⁠)

To do następnego :P

| 08:17 czwartek, 8 sierpnia 2024 | linkuj Oj tam - samo szczęście ^_^
Łukasz | 23:36 środa, 7 sierpnia 2024 | linkuj Spokojnie, ostatnie podrygi przed dłuższą przerwą ⊙﹏⊙
| 22:21 środa, 7 sierpnia 2024 | linkuj Tylko że kolega dziś (w jeden dzień, w środku tygodnia!!!!) w walnął tyle na rowerze, co ja przeszedłem przez co najmniej 3 tygodnie ヽ⁠(⁠(⁠◎⁠д⁠◎⁠)⁠)⁠ゝ. Ale dziękuję za uznanie i kolejną motywację ^⁠_⁠^. Dziś ino 13k (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)
Łukasz | 21:38 środa, 7 sierpnia 2024 | linkuj Jak na kontuzjowaną jednak wciąż nogę, to średnia kroków ładna. U mnie tylko 6210 ( ͡° ʖ̯ ͡°)
| 10:02 środa, 7 sierpnia 2024 | linkuj Mam nadzieję że więcej takich nie będzie :P

Dzięki i oby bez kontuzji ;)
Cześć Tomek :D
| 23:29 wtorek, 6 sierpnia 2024 | linkuj Witam tak samo jako wujek (cześć Marshall), jak i kolega (cześć Marcin). Fajnie widzieć :)

Oby tak dalej! Niech się kręci i niech się drepcze.

Aha, BS traci bez wpisów z sierpnia o przydatności nauszników :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ocztw