Połglut pourazowy ←⁠(⁠*⁠꒪⁠ヮ⁠꒪⁠*)

Czwartek, 18 lipca 2024 | dodano: 18.07.2024

... po półtorej miesiąca heh. Ponad trzy kilo lżejszy (futro oczywiście wagowo bez zmian xD) ale już choć trochę ozłocony ;) ...

... i naprawiony ^⁠_⁠^

Ostatnie tygodnie to już ciut mniej wizyt lekarskich ... ale więcej nudnej i żmudnej rehabilitacji. Średnio polecam ಠ⁠﹏⁠ಠ. Dobrze że choć udało się urwać na trochę i poćwiczyć w innych okolicznościach przyrody aniżeli mieszkanie w Piotrowicach ◉⁠‿⁠◉. Pozdro Tatry ;))))

Do tego przygotowania do wesela i ble, ble, ble => nie będę zanudzał :P

Ogólnie to przez własną głupotę stracone dwa i pół miesiąca ಠ⁠ω⁠ಠ. Do tego zwierzaki się nawet mnie nie bały:

Fajnie, choć nie do końca ...

... bo takowych chwyciłem trzy ತ⁠_⁠ʖ⁠ತ. Chora noga i dwa na lewej ręce ¯⁠\⁠(⁠°⁠_⁠o⁠)⁠/⁠¯

Co jak co, to jest czwartkowy wieczór i tak se myślę ... że mi się nie chce już tego pisać naprawdę. Fotki z dziś:

Chora noga daje radę ᕙ⁠ ⁠(⁠°⁠ ⁠~⁠ ⁠°⁠ ⁠~⁠)

Miło było po 77 dniach wskoczyć na rower - minę na końcu miałem podobną do Pchły heh

Waszych wpisów nie nadrobię, bo już nawet sił nie miałem żeby patrzeć jak ludzie jeżdżą w takich przyjemnych upałach na rowerach (też po chodniku a tfuuuu) a więc proszę o zrozumienie (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)

I tyle. Śmiecha sobie odpuszczę.

Ze wpisami to zobaczymy. Ostatnio pisałam że to mój ostatni wpis w życiu ... tylko zapomniałem napisać ... że w kawalerskim ;). Odzwyczaiłem się od pisania ;)

| 18:42 sobota, 20 lipca 2024 | linkuj Marzena => jaka zachętą do pisania, dziękuję (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤
Oby, bo już mnie nosi aż za bardzo ;)

Łukasz => chętnie skorzystam <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>
Łukasz | 11:42 sobota, 20 lipca 2024 | linkuj No i w końcu ⊂(◉‿◉)つ. Polecam się jako towarzysz do rehabilitacji, póki jeszcze mam nadmiar wolnego czasu :D
Mazia | 11:37 sobota, 20 lipca 2024 | linkuj Nooo nareszcie :)
Trzeba przyznać, że przez te dwa i pół miesiąca sporo się wydarzyło :)
Dobrze, że już wracasz na stare tory, bo jak zawsze miło poczytać co tam naszkrobałeś :)
| 11:46 piątek, 19 lipca 2024 | linkuj Dzień ślubu był męczący i na tym poprzestanę :D. Dzięki ◉⁠‿⁠◉

Pentagram odpada - linie życia by popsuł <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>
| 00:28 piątek, 19 lipca 2024 | linkuj Hehe, to się nazywa suspens :) Niektórzy mówią, że dzień ślubu był ostatnim radosnym w życiu, ale nie ja, bo to by był mój ostatni dzień w życiu :) Gratulacje dla Was po raz kolejny! :)

No i fajnie, że znów na rowerze, było czekane!

Obrączki mega, choć ja bym jeszcze pentagram dołożył :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa degoa