Filmik + podsumowanie maja ಠ⁠ω⁠ಠ

Czwartek, 30 maja 2024 | dodano: 31.05.2024

Abika to jeszcze chyba nie dawałem na "WITAM" heh. Pies(ek) sąsiada doskonale jednak obrazuje moje ostatnie tygodnie ಠ⁠﹏⁠ಠ

Po prawie (xD) udanej wycieczce dookoła Tatr, Szkodnika ruszyłem tylko z sypialni do dużego pokoju w celu wyczyszczenia gripów. Znaczy to Magda czyściła :D

Jak ma stać i się kurzyć to niech choć ładnie wygląda :P. Dziesięć metrów do dystansu rocznego to zawsze coś heh.

Nawet bym tego nie pisał, ale nie wiem czy będzie mi się chciało dalej prowadzić BeeSa (o tym później) i może to być ostatnia okazja żeby przemycić produkcję Szpilberga ᕙ⁠ ⁠(⁠°⁠ ⁠~⁠ ⁠°⁠ ⁠~⁠). Nigdy tak łatwego podsumowania miesiąca chyba nie miałem. Proszę ^⁠_⁠^

Mój udział (rowerowy oczywiście) zakończył się po ośmiu i pół minutach filmiku, na takim oto śladzie ...

... ale to już przecież wiecie.

Maj butnie? Pierw na dwóch nogach ...

... potem trzech ...

... a docelowo na czterech ಠ⁠ ⁠೧⁠ ⁠ಠ

STATYSTYKI BYŁY NIEUBŁAGANE =>

=> czyli klasyczny kibel ¯⁠\⁠_⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠_⁠/⁠¯

Jazdy po lekarzach (dzięki Marzena jeszcze raz!!) ...

... grill na Brynowie, leżing, małocorobing, oglądanie awansu GieKSy do ekstraklasy, rehabilitacja w której to ...

... kotek próbował pomagać heh.

Co do kotka jeszcze to jak Pancio sobie wyleczył ostatniego ząbka ...

... to Pchła postanowiła sobie złamać kła. Maj idealny ಠ⁠ ⁠೧⁠ ⁠ಠ

Pęknięcie rzepki co prawda się zakleja ...

(BTW: pan doktor :D)

... ale (dopiero!!) w ostatni czwartek dowiedziałem się, że to nie jest największym problemem. Naderwał się przyczep mięśniowy co spowoduje kolejne L4 na długości od czterech do sześciu tygodni. Jak jest niefajnie dowiem się dopiero ...

... na wizycie w poniedziałek.

Mogę więc już podsumować rowerowy czerwiec => 0km.

Obojętne ile będzie trwało L4, rehabilitacja takiego czegoś to około 6 tygodni. Mogę więc już podsumować rowerowy lipiec => 0km.

Z plusów to na pewno fakt, że wątroba odpoczęła na antybiotykach. Z minusów cała reszta. Mega szkoda takiej pogody ಠ⁠﹏⁠ಠ. Nic się jednak nie zrobi, trzeba się wykurować!! A pisać to w sumie nie trzeba - BeeS i tak już dawno temu umarł. Dobrze poinformowani wiedzą że to i tak jest mój ostatni BeeS w życiu ...

Polecam filmik i wyjazdu nie żałuję, bo był super! To ja jestem ciamajda. xD

No tak będzie xDDD

Kategoria Inne

| 11:30 niedziela, 2 czerwca 2024 | linkuj Jakby nie mówić, to tęsknię za pracą xD. Nie wierzę że to napisałem heh ;)

Trzeba to powiedzieć (żeby nie nadwyrężać) lekarzom coby mnie nie gonili bo wszystkich tomografach, rentgenach i tych innych heh ;)

Po ojcu mamy pieprzyk w tym samym miejscu, to kolano też musiało być te same :DDD. Rodzinnie :P
Gocha | 08:49 niedziela, 2 czerwca 2024 | linkuj A cóż to za pesymizm braciszku,dasz rade.U nas to rodzinne xD Ty masz chociaz orteze a ja musiałam kwitnąć 6 tyg. w gipsie od tyłka po kostke bo 16 szwów i rzepka potrzaskana. Na pocieszenie powiem Ci że to to samo kolano ;]
Do wesela sie zagoi, bylebyś teraz nie nadwyrężał ....
| 20:55 sobota, 1 czerwca 2024 | linkuj Marzena => póki co nie wiem - skleroza :P.
Z planów to pewnie nawet pisiont DPD nie wyjdzie. Ale za górami tęsknię - jak się noga naprawi to je zadepcze :PPP

Łukasz => do hasioka i nazot :P. Albo się ogrzać ... bo w domu klasyczne 22°C xD

Łukasz | 16:27 sobota, 1 czerwca 2024 | linkuj Do wesela się zagoi, oby ツ. Średnia kroków jak na taką kontuzję i tak ci wysoka wyszła:P
Mazia | 12:33 sobota, 1 czerwca 2024 | linkuj Ej, jak już wrócisz do zdrowia to tam jest poważny plan na kręcenie więc oczekujemy wpisów.
Muszę mieć później trochę przyjemności i oderwania się od codzienności. Każdym rowerowym czy górskim wyjazdem będę się delektować czytając i oglądając zdjęcia tak że wiesz...
| 07:55 sobota, 1 czerwca 2024 | linkuj Gości nigdy za wiele ;)

Pchła to niech pomaga z drapaka bo tak się gnieździ w wyrze w nocy że obrócić się nie da xD

Dzięki za dobre słowa ^⁠_⁠^
| 23:54 piątek, 31 maja 2024 | linkuj Jak to będzie Twój ostatni BeeS w życiu, to osobiście tam podjadę i Ci drugą nóżkę załatwię :) Oczywiście żarcik, bo śmiesznie nie jest, więc tylko czarny humor może nas... dobić.

A na poważnie - no kurde, nie ma lekko, ale dacie radę, Pchła już zadba o rehabilitację. Zaproś Marshalla do domu i będzie full wypas nie za sześć, ale za trzy tygodnie! :)

Współczuję... Trzymaj się. Nie z takich ciamajdowych sytuacji ludzie wychodzili!

A filmik MEGA. Plusik poszedł. Szykuj się na na rolę rowerowego T-rexa za jakiś czas, w końcu Szpilberg zobowiązuje :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sukce