Łodygowickie grzybki + mega bonus :)

Niedziela, 20 sierpnia 2023 | dodano: 21.08.2023

Wpis na szybko, bo w sumie to nawet nie mam o czym pisać :P. W sobotę mieliśmy być na ślubie Młodego, ale ... pomyliliśmy soboty i jest on dopiero za tydzień xD. Gocha mnie już chyba nie czyta, bo nic nie krzyczała że daty mi (nam) się pomyliły xD

W sobotę więc zamiast jeść w restauracji, to pierw musiałem iść do mięsnego coby coś na obiad upolować xD. A później (jeszcze przed obiadem) na trochę ponad 6km poszliśmy do "naszego" lasu pod domem ʘ⁠‿⁠ʘ. Są grzyby?

Są ୧⁠(⁠^⁠ ⁠〰⁠ ⁠^⁠)⁠୨. To w niedzielę w góry na kolejne zbieranie ^⁠_⁠^. Do składu dołączyli jeszcze brat Magdy i ich kuzynka Justyna. Fajnie ʘ⁠‿⁠ʘ

================
Pociąg chwilę po godzinie 09:00, bilet weekendowy (30zł/os/tam i nazot), 75 minut jazdy i meldujemy się w Łodygowicach Górnych. Tamże leniwe, ale całkiem sympatyczne szukanie kapeluszy (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠). Takie coś wydeptaliśmy ←⁠(⁠*⁠꒪⁠ヮ⁠꒪⁠*⁠)

No takiego śladu to tam jeszcze nie miałem heh 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜 :D. Po zbiorach uważam że bilet się nam zwrócił, choć ja tam i tak grzybów nie jadam :P. Wolę kotlety heh :PPP

Jakieś fotki wrzucić trzeba ;)

Najlepsze zbiory to jednak były kurki. Dziś Magda miała na śniadanie z jajczownicą 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

A my w kierunku Skrzycznego dworca w Łodygowicach ...

... skąd po ponad 0.5h czekania na pociąg do domków ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ

Oczywiście przez Cipnik ...

... znaczy Lipnik :P ...

... i tyle z wyjazdu ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯. Fajny skwarek był :P

==================
BTW: Góry lepsze, ale koszulkę założyć i tak zawsze polecam ...

... :DDDDDDD

Na koniec bonusowe WOOOOW z dziś. Uczyłem się o tym, ale chyba pierwszy raz widziałem na żywo Cumulonimbusa (⁠⊙⁠_⁠◎⁠). Tu fotki (screeny z filmiku) z okolic Zadola i Piotrowic. Po prostu NIESAMOWICIE to wyglądało  (゚⁠ο゚⁠人⁠)⁠)

Burza od Istebnej po Nowy Targ z epicentrum w Wiśle i Brennej (⁠@⁠_⁠@⁠)

Dziś był pociąg, a jutro też będzie. Pogoda niepewna, a i do rodziców trzeba po pracy jechać ;). Pozdro więc wszystkim (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

| 09:53 czwartek, 31 sierpnia 2023 | linkuj JAK RANY, MOGLIBY TE POWIADOMIENIA NAPRAWIĆ PFFFF

Grigor => dzięki, ja tam nie rozumiem jak to można jeść :P. Zbierać jednak lubię :))

Gocha => Grzybki to się dopiero zaczną :). Będzie jeżdżone, no albo chodzone pod blokiem :DD
Gocha | 18:13 piątek, 25 sierpnia 2023 | linkuj Czyta ,czyta ino troche zaleglosci ma ...w końcu nie codziennie zostaje sie tesciową ;]
0jj tam,oj tam, ale nic mi nie mowiłeś, że wybierasz sie tydzień wczesniej ;D
Allle grzyby, nie wybacze ci ,znowu pojechałes beze mnie ....;P
grigor86
| 20:02 środa, 23 sierpnia 2023 | linkuj Takie grzyby to ja rozumiem.
| 17:49 wtorek, 22 sierpnia 2023 | linkuj Jak nasi promotorzy ustalą szczegóły, a stacje dogadają szczegóły transmisji telewizyjnej, to pozostanie już tylko ustalenie naszej gaży z pay per view. Damy znać ogólnie ;)
Mazia | 16:45 wtorek, 22 sierpnia 2023 | linkuj Nic się nie martw, ja będę pamiętać (⁠・⁠∀⁠・⁠)
To kiedy? :D
| 14:08 wtorek, 22 sierpnia 2023 | linkuj Chmurka dziękuje :)
Gorzej jak my dobrze przyjdziemy, a gościom źle powiemy :D. Albo wszyscy pomylą datę :DD
Mazia | 12:48 wtorek, 22 sierpnia 2023 | linkuj Cóż za szybkie witam :D
No chmurka ładna :)
Tak co by Ci się daty własnego nie pomyliły :p
| 07:19 wtorek, 22 sierpnia 2023 | linkuj Po naszym piątkowym spotkaniu to pewnie i tak bym na niego nie doszedł :D
Łukasz | 00:02 wtorek, 22 sierpnia 2023 | linkuj Dobrze, że ten ślub tydzień później, a nie tydzień wcześniej, bo byłby zgrzyt :P
| 23:52 poniedziałek, 21 sierpnia 2023 | linkuj Przez to skopiowałem nazwę :D. Ja zawsze na ten typ mówiłem kalwusy bo prościej :D. Reszta się zgadza ┌⁠(⁠・⁠。⁠・⁠)⁠┘⁠♪

Każda zmora znajdzie swojego muchomora. Albo nie ;). Myśmy parę ładnych też trafili ;). No i Piotrek wypatrzył też gwiazdę wycieczki - okrateka australijskiego czyli tzw. palce diabła. Tego jednak było trochę strach zbierać - kurki pewniejsze ;)
| 23:29 poniedziałek, 21 sierpnia 2023 | linkuj Cumulonimbusa tak samo łatwo spotkać, jak go napisać. Super :)

Z grzybów znam muchomory oraz kurki. Trafiłeś z moimi ulubionymi! :) Jak spróbuję drugich, dam znać. Albo nie ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa opnal