Wilkasy 3/8 => obiad po żydowsku :P

Piątek, 4 sierpnia 2023 | dodano: 04.08.2023

Po raz kolejne zdjęcie dzięki uprzejmości Marzeny (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠). Podziękowania kolejne też dla Łukasza, dzięki któremu wiemy, że kitku jest zdrowe ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ. Brawo Wy (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

=============
Plan na dzień dzisiejszy w stu procentach miała wymyślić Magda. I tak było! Magda chciała plażing i nicnierobing. No jednak ... nie do końca tak było :P. Plaża w Wilkasach jest daremna, ale przecież można gdzieś podjechać autem. Hahaha taaa => oczywiście można gdzieś podjechać rowerem :D

Wymyśliłem miejscowość Bogaczewo i tamtejszą plażę wiejską ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ. Tamże kibel ...

... ale ku mojemu zdziwieniu, narzeczona stwierdziła że ciśniemy dalej i coś znajdziemy (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠). No i się udało ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

Co prawda jak tylko pojechałem do sklepu po zaopatrzenie ...

.... (Krossiwem jak widać 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜), to jakieś gnojki bez pytania zacumowali przy nas ರ⁠_⁠ರ. Ani me, ani be, ino ... a zresztą nieważne. Popłynęli po nie wiem jakim czasie ¯⁠⁠\(⁠°⁠_⁠o⁠)⁠/⁠¯. Ci co przepłynęli, jak myśmy się już zbierali, byli już o niebo bardziej grzeczni, a do tego, kolega poratował mnie imbusem ... bo w Krossiwie praktycznie straciłem śrubkę w suporcie xD. Kross ciągle nie daje za wygraną i poleca się na wycieczki ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

Kolegom zostawiliśmy resztę ogniska żeby sobie też tam (sami chcieli) coś zrobili, a my pojedzeni nazot do domostwa 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

Na nim jeszcze sympatyczna rozmowa z parą emerytów, którzy ja się okazali ... są z Gliwic. Od razu swój swojego wyczuję heh

Taka oto trasa na obiad wyszła:

Reszta fotek to standard :P
Ruszamy (⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)

I na miejscu (⁠*⁠´⁠ω⁠`⁠*⁠)

I do domku ┌⁠(⁠・⁠。⁠・⁠)⁠┘⁠♪

=============
A os ... to mamy już dość xD

| 09:27 niedziela, 6 sierpnia 2023 | linkuj Łukasz => chciało mi się go mocno heh ◉⁠‿⁠◉. Teraz czas byłem głodny i zły :P.
Śmieszka była też następnego dnia użyta (⁠ʘ⁠ᴗ⁠ʘ⁠✿⁠)

Marzena => i płacą jak za zboże, ale kto biednemu zabroni :P.
Jeszcze dziś ładnie, a od jutra mrozy niespokojne. W sumie to jednak nie możemy narzekać ;))))
Mazia | 12:46 sobota, 5 sierpnia 2023 | linkuj Troll ma rację w zimie będzie łatwiej z mniejszą ilością ludzi. Niektórzy mają zimą plażę prywatną :p
Jeziorko bardzo ładne, pogoda póki co też całkiem całkiem :)
Łukasz | 09:35 sobota, 5 sierpnia 2023 | linkuj Jednak znalazła się jakaś porządną śmieszka. Polski hotdog zawsze spoko.
| 08:36 sobota, 5 sierpnia 2023 | linkuj Brzmi logiczne (⁠*⁠´⁠ω⁠`⁠*⁠). Zimą to jednak wolę górskie strumyki 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜
| 23:36 piątek, 4 sierpnia 2023 | linkuj Hehe, brawo za jedyną słuszną decyzję i wykonanie. Na przyszłość podpowiadam: zimą łatwiej o puste plaże :)
| 22:13 piątek, 4 sierpnia 2023 | linkuj Się cieszę (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤. Coraz bardziej też to Pani rowcio, bo się słuchać zaczyna (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠). Średnia do góry jak nic ◉⁠‿⁠◉

Janusz choć drewna trochę dał, Grażyna sikająca do wody ... to już apogeum bycia Grażyną xD
Madzik | 22:05 piątek, 4 sierpnia 2023 | linkuj Bardzo ładny i fajny dzionek taki to ja lubiee(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠) . Nie licząc Grażyn i Januszy:/ młodzi jednak byli bardziej grzeczni:) a Krossiwo ooo panie szalony sprzęt ¯⁠⁠\(⁠°⁠_⁠o⁠)⁠/⁠¯

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzepo