Słowacki Raj 2/2

Niedziela, 23 lipca 2023 | dodano: 26.07.2023

Nie mam transferu na "WITAM", ale skoro już piszę, to idziemy dalej za ciosem heh ;)

Znaczy ... w sumie to miałem iść za ciosem, ale przedwczoraj usnąłem, a wczoraj mi się nie chciało i ino zacząłem ten krótki wpis :P

Niedzielny poranek zaczął się dość boląco xD. Jak to narzeczona gadała "uważaj bo jest ślisko, ślisko jest, uważaj, przecież jest ślisko!!" No to bok ciała został trochę obity => faktycznie było ślisko ... po wyjściu spod prysznica xD. Gorzej że ucierpiało też coś innego, więc z rana spacerek po klej (po ichniejszemu lepidło xD) szybko-schnący xD

Aha, a tu spaliśmy 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

Widoki z domku godne ...

...  ale ruszyć się trzeba było ...

... oczywiście po niedzielnym rosołku (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠) :DD

Taką trasę wymyślił Łukasz na roztrenowanie ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

Szybko, łatwo i przyjemnie. A, właśnie xD. Cała masa Azjatów na szlaku, w tym jeden chyba bardziej kumaty, bo jak powiedziałem że ze zdjęciem poczekamy jak się "Ksiałomi" trochę przesunie to ponoć skumał xDDD. No i jedna wpada, bo po przerwie na WC (w krzakach na jedynkę) uciekliśmy z Piotrkiem reszcie grupy xD. Było czekane, były i też jakieś fotki 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

Pierw parking. Darmowy!! Oszaleli ... w Zakopanem pewnie pomyśleli heh ;)

No i to zdjęcie wrzuciłem (przez przypadek) w oryginalnej rozdzielczości i to by było na prawie tyle xD

Na całe szczęście coś jeszcze przedwczoraj (czyli w poniedziałek xD) wrzuciłem (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

Najwyższy punkt(?) wycieczki:

Ekipa na szlaku ...

... sam on (po kupieniu biletów => dość późno kasowali xD) ...

... ponowne ekipa ...

... i widok na najwyższy punkt wycieczki z dołu ◉⁠‿⁠◉

W przyszłym miesiącu dorzucę jeszcze dwie fotki, fotkę ...

... i filmik ... jak się oczywiście stworzy ;))))))))

>>> o tu będzie (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠) <<<
EDIT:

Pogoda się spierdol popsuła, zdjęć już nie mogę wrzucać, dziś leje, jutro cały dzień w terenie, w piątek pewnie też służbowo ale od 10:00, w sobotę mycie okien + porządki + raczej się szykuje podjazd na Brynów do rodziców. W niedzielę dokończenie sobotnich misji, a w poniedziałek pakowanie się i we wtorek wyjazd na urlop. Kolejny wpis wyczuwam więc dopiero w sierpniu ;)

A z samego wyjazdu suwenira (truskawkowa) oczywiście przywieziona ;). Pamiątki ważna rzecz ;)))

Podziękowanie dla wszystkich obecnych (⁠ ⁠˘⁠ ⁠³⁠˘⁠)⁠♥ i  dla Siostry oczywiście (⁠ ⁠˘⁠ ⁠³⁠˘⁠)♥♥♥

| 17:24 czwartek, 27 lipca 2023 | linkuj Jeszcze Trolling => Na Czechów to trzeba uważać XD. Wpisz proszę w tłumaczu "kancelaria odbytu" i przetłumacz na Polski. Ja bym się bał coś tam załatwiać :DDD
| 16:02 czwartek, 27 lipca 2023 | linkuj I (w moim przypadku) trochę meczu zobaczyć heh. Najważniejsze że jednak wszystko co zaplanowaliśmy, się udało ◉⁠‿⁠◉. Do tego męska część jeszcze trochę nadrobiła heh. Ja mniej, ale spało się dobrze :DDD
Mazia | 09:08 czwartek, 27 lipca 2023 | linkuj Punkcik widokowy był bardzo ładny :)
Najważniejsze, że udało się wrócić do domu na 20:00 ✧⁠◝⁠(⁠⁰⁠▿⁠⁰⁠)⁠◜⁠✧
| 07:21 czwartek, 27 lipca 2023 | linkuj Ciągle się przekonać nie umiem do PBS-a :P

Ja tam wolę Słowaków, bo lepiej się idzie z nimi dogadać ;)
| 23:17 środa, 26 lipca 2023 | linkuj No bo Słowacja to cywilizacja, to nie Polska :) Choć i tak wolę Czechów, bo bardziej ich znam :)

Szkoda, że akurat transferu na górki zabrakło, ale i tak fajnie. PBS-a wciąż polecam :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yciep