pogoda jest za dobra żeby siedzieć w domu ¯\⁠⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯. Ciocia Gosia jak zawsze okazała się niezawodna...">

Słowacki Raj 1/2

Sobota, 22 lipca 2023 | dodano: 24.07.2023

Trzeci weekend z rzędu, i trzeci weekend gdzie kotek "pilnuje" domu. No nic się nie zrobi => pogoda jest za dobra żeby siedzieć w domu ¯\⁠⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯. Ciocia Gosia jak zawsze okazała się niezawodna 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

=========
Plan na ten wyjazd był też dość długo odkładany, ale go chciałem, bo Słowacki Raj akurat lubię ^⁠_⁠^. Do pakietu ja + Magda dołączyli chętnie Marzena, Łukasz i Piotrek (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠). Czyli filmik kiedyś tam będzie :D. Z (ponoć) nastawieniem na kiedyś :D. W sumie to rozumiem :DDDDD

Jeszcze jeden pasażer się nam cisnął do Leona, ale coby wtedy robiła ciocia Gosia? ¯⁠⁠\_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

Pełna frustracja ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ XDDDDDDDD

=============
Wyjazd o godzinie (sobotnio) nieludzkiej xD. Siódma xDDD. Dobrze że po chwili rozmowy obudziłem się dopiero na Pitt Stopie przy Biedronce w Nowym Targu :D. Uwielbiam mojego Morfeusza :D. Nie uwielbiałem za to warunków xD. O takich xDDDDDDDD

Obyło się jednak bez prysznica (⁠•⁠‿⁠•⁠) ...

... a szlaczek ogólnie ... mega, MEGA fajny 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

O taki (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)

Były i pozy ...

... z kim się zadajesz, takim się stajesz hehehe :D

I Tatry (⁠ ⁠˘⁠ ⁠³⁠˘⁠)⁠♥

Było też wiele innych ujęć, ale kończy mi się transfer na BeeSie :P. Więc ino zejście :PP

No i kolacja połączona z meczem naszych najlepszych gladiatorów ヽ⁠(⁠*゚⁠ー゚⁠*⁠)⁠ノ

=============
My nie z tych ┌⁠(⁠・⁠。⁠・⁠)⁠┘⁠♪ :DDDDDDDD

A ogólnie to mega udany dzień to był 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Jeden mały ino zgrzyt na koniec, ale o tym już w kolejnym wpisie ಠ⁠‿⁠ಠ

| 16:28 wtorek, 25 lipca 2023 | linkuj Marzena => zgadza się wszystko, szkoda że to nie pies, i nie można jej zabrać, ale Ciocie i Wujka też lubi (⁠*⁠˘⁠︶⁠˘⁠*⁠)⁠.⁠。⁠*⁠♡. A my z nowymi siłami będziemy mogli biegać po powrocie po saszety (⁠✿⁠^⁠‿⁠^⁠)

Ser z grilla trochę średni, no i siniak na boku, ale reszta mi się mega podobała (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠). Do tego ta siatkówka (⁠ㆁ⁠ω⁠ㆁ⁠)

Łukasz => będę czekał, a co do zdjęć, to jeszcze nie wiem co dać (i też kiedy ją napiszę :D) na drugą część :DD. Tam już luchutko transferu zostało (⁠゜⁠o⁠゜⁠;

Trolling => :D. Padłem jak zobaczyłem :DD

To trzeba w góry jeszcze raz, chyba że w przyszły weekend nam ktoś zrobi ... jak nam będzie pomagał okna myć. Wszystkich chętnych bez problemu do domu wpuścimy :DDD

| 23:34 poniedziałek, 24 lipca 2023 | linkuj Hehe, wegeszpila fajna :)

Kociomotywy oczywiście również. No i górki, super :)

Czekam na wspólną fotę w jedynej słusznej pozie :)
Łukasz | 23:32 poniedziałek, 24 lipca 2023 | linkuj No oszczędnie z tymi zdjęciami:P No nic, reszta na filmiku, który kiedyś tam będzieᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ
Mazia | 23:28 poniedziałek, 24 lipca 2023 | linkuj Kitku wygląda na trochę niepocieszone kolejnym wyjazdem, a tu wkrótce następny i to taki długi :⁠-⁠O
Pogoda się udała, wyprawa też, komu było mało to jeszcze dodreptał, inni sie wyspali, grill z meczem idealny :) Dla każdego coś dobrego :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zdraz