Bieruń - Łysina

Sobota, 24 czerwca 2023 | dodano: 24.06.2023

Pchła klasycznie ćpa brudne skarpetki, a ja nie klasycznie ... kręcę drugą sobotę z rzędu ^⁠_⁠^. Musiałem jednak zostawić trochę ciszy w domu coby Magda odespała sobie tydzień nocek 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

Wczoraj też w sumie się dało jechać, bo luneło (konkretnie) dopiero po godzinie 07:30 :P

===============
Cel przełożony z poprzedniego weekendu czyli tytułowe jeziorko Łysina ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ. Dziś zimno (około 17°C) to po prostu nie spodziewałem się tam tłumów :)

Pierw jednak nieudane próby wyprzedzenia Pani Kwiatkarki :D

Później potwierdzenie że już nie można Ochójeć :D

Przy okazji skumałem skąd zajumali ten dodatkowy metr słupka :DDD

I już w lasach murckowskich (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

A mostek nigdy już nie będzie taki sam ಠ⁠﹏⁠ಠ

Górek brak ...

... ale jeziorko obecne ʘ⁠‿⁠ʘ

Trzeba wracać, a że nie chciałem ani dublować ani wjeżdżać mocno w Tychy to Oświęcimska

Trochę DDR-ką, trochę ruchliwą ulicą ... za to cały czas z wiatrem w pysk. Ciężarówki nie ułatwiały =⁠_⁠=

Już spokojnie ◉⁠‿⁠◉

I w las w kierunku Katowic (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)

Takimi podpórkami jednak gardzę ಠಿ⁠ヮ⁠ಠ

Na końcu Szkodnik pod prysznic ...

... ciuchy do prania, a ja do wanny bo dziś w gości idziemy 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Zdjęcia z wanny brak :P

Pozytywny początek dnia ...

... ale oddawać upały :PPP

PS: przypadkiem zobaczyłem że żółta koszulka lidera zmieniła właściciela (⁠ㆁ⁠ω⁠ㆁ⁠)

Krossiwo po wczorajszym dniu Ojca może się jeszcze do końca nie poddało. Dla Taty ponoć jest za duże, i musi szukać krawężnika żeby się zatrzymać. Rower Magdy jest mniejszy, to muszę go ino naprawić do końca ... i być może będzie "machniom" ¯⁠\⁠_⁠(⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)⁠_⁠/⁠¯

| 08:17 niedziela, 25 czerwca 2023 | linkuj Mógł cały kraj rozwalić, ale do tego w sumie Szymczyka nie potrzebujemy xD
| 23:33 sobota, 24 czerwca 2023 | linkuj W sumie za oszczędność w temacie oznakowania plusik się należy :) A początek wpisu ładnie zgrywa się z końcem :)

Szkoda, że "Szymczyk" nie poszedł dalej. A miało być tak pięknie... Niemal jak w skarpetkach :)
| 22:50 sobota, 24 czerwca 2023 | linkuj Wasza wysokość, ale niska :D
Mazia | 18:08 sobota, 24 czerwca 2023 | linkuj A widzisz, tata się tak dobrze trzyma, że cały czas mi się wydaje że on taki wysoki :)
| 15:40 sobota, 24 czerwca 2023 | linkuj Łukasz => a też nie widziałem czy ruszę, ale Szkodnik wyciągnął ¯⁠\⁠_⁠(⁠⊙⁠_⁠ʖ⁠⊙⁠)⁠_⁠/⁠¯

Dobre odsypianie nie jest złe, a dziś zimno i wiatr => mało wakacyjne klimaty jak dla mnie :P. Wieczorem się muszą jakoś rozgrzać :DDD

Marzena => tak, jest o parę centymetrów wyższa. Ojciec się ubił ... chodzeniem :D. Zobaczymy jak się zrobi rower bez nazwy heh. Pewnie ino bagażnika nie odda :D
Mazia | 15:29 sobota, 24 czerwca 2023 | linkuj Tak nasza też lubi wciągać przepocone rzeczy :D
Yyy czy to znaczy, że Magda jest wyższa od taty i dla niej nie będzie za duży?
Łukasz | 15:25 sobota, 24 czerwca 2023 | linkuj Heh, a miałem zagadywać wczoraj, ale nie było pewności czy się gdzieś ruszę. Pourlopowe 2 noce z rzędu po 10h snu i ostatecznie ruszyłem po 12. Ja ci dam oddawać upały, dzisiaj jest idealnie┏⁠(⁠^⁠0⁠^⁠)⁠┛

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa akzes