DPD 31/2023

Czwartek, 1 czerwca 2023 | dodano: 02.06.2023

Jazda z drugim wpisem, a te wasze ... może mi się uda nadrobić jutro ... lub (chodź ten znowu mega napięty) w weekend ;)

Tydzień bez roweru jest tygodniem średnim więc na koń ^⁠_⁠^. Po wczorajszym terenie służbowym, już mnie trochę nogi bolały ...

(BTW: dziwnie się PRZECHODZI przez te miejsce xD)

... ale wczoraj wieczorem takie okoliczności namówiły mnie na spakowanie plecaka ;)

Wyjazd o godzinie klasycznej, w miarę ciepło (na D3S ciut zimnawo ino => klasyk) i ogólnie fajnie się jechało, a w pracy tym razem melduję się z prawie dziesięcio-minutowym zapasem czasowym ◉⁠‿⁠◉. Przeszkód i przygód yyy nie widziałem ;)

Dobrze że jednak zabrałem okulary przeciwsłoneczne :)

Powrót tym razem ponownie przez Brynów, co nauczony ostatnim przejazdem przez ulicę Ceglaną ... skończyło się wizytą w Centrum.

Wsio obecne (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

... no i korki, i tłumy, i światła też ತ⁠_⁠ʖ⁠ತ.

Dobrze jednak, że udało mi się upchnąć kurtkę do plecaka i ... wiało 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。. Było więc w miarę komfortowo termiczne ◉⁠‿⁠◉

Na starym osiedlu nic się nie udało załatwić, to rura na bazę ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

Po drodze jeszcze zła dzielnica ಠ⁠﹏⁠ಠ

I yyyy nie ryzykowałem, ino uciekłem na Piotrowice :P

Jutro raczej pociąg, bo na sobotę i niedzielę szykują się imprezy, ludzi dawno nie widzianych ;)

A na śmiecha nie mam planów, to łapcie suchara :P