Powrót z ogrodów "Kapias"

Niedziela, 14 maja 2023 | dodano: 15.05.2023

Powitałka spotkana na końcu wycieczki => w okolicach Zadola, no ale przedtem to się działo xD

Sobota i na dzień dobry spacerek z Siostrą i Marshallem. O taki:

Później do Libero. Po co? Ano właśnie POCO. Samsung jednak nie przeżył operacji mózgu i wytrzymuje jakieś parę sekund po czym się restartuje xD. Będzie więc (od wtorku ponoć) ponownie Ksiałomi :)

W domu szybka drzemka, po którym to podjęliśmy z Magdą ostateczną decyzję że jedziemy jutro z Marzeną i Łukaszem do goczałkowickich ogrodów Kapias. Trasa oczywiście do zrobienia w obie strony, no ale dziewczyny (i pewnie ja też :P) na setkę jeszcze nie są gotowe ;)

Poranek, ogólna niechęć, ale skoro bilety były już kupione (Magda w obie strony, ja ino w jedną) to rura na pociąg odjeżdżający z Piotrowic o godzinie 10:07. Niecałe dwadzieścia minut jazdy, w Pszczynie szybkie ogarnięcie i mogliśmy ruszyyyyyyyyć na całe o tyle:

Opona jak na froncie wystrzeliła XD

Nowa dętka, jakieś papierki powkładane ...

... powiązane ...

... no i całe może z 50m przejechała xD. Jak to Marzena powiedziała "przynajmniej będziesz miał o czym pisać", a Magda "polecała się na przyszłość" :DDD. No i co teraz? Albo wracać (nieeee) albo z buta. No to z buta :PPP. O tak:

Bardzo fajny (widoczki jak widać też były) spacerek z piwkiem w łapce i meldujemy się na celu głównym. Wstęp darmowy, liczba ludności? Wystarczy po parkingu popatrzyć ;)

Atrakcja jednak bardzo fajna :)))

To akurat o mnie bo sobie chciałem kupić roślinkę :P. I w sumie to nawet chciałem w tej mega kolejce stać, ale Łukasz dał cynka że pociąg jest albo za pół godziny, albo za dwie. No dwie to bez sensu, a co gorzej, jakieś chmury deszczowe zaczynały się nam kłębić nad głowami. Dziewczyny zapakowane do zuga, a my nazot na kołach trasą standardową, czyli o taką:

Razem z płcią piękną pojechały oczywiście najlepsze aparaty, ale coś się tam nam udało ofocić :)
 Pszczyna

Piasek

Kobiór

Coś tam po drodze

A na koniec jeszcze kolega z powitałki :))

Ogólnie powrót na czwórkę z plusem. Ocena obniżona przez pierdyliard ludzi spacerujących całymi alejkami w Pszczynie => slalom gigant jak nic :P. A w lasach już tak fajnie zielono, że aż się wyjeżdżać nie chciało ^_^. Aaaa, dobra, ocena to czwórka bo jeszcze były Tychy po drodze :PPP. Tam też ogarnęliśmy misję (niełatwą i czasochłonną) sklep. Pitt Stopy na trasie dwa (za Piaskiem i przed samymi Katowicami) + ten jeden kończący gdzie spotkaliśmy jeżyka :). Najważniejsze jednak że wróciliśmy o suchości, czyli w sumie to jak zwykle ... na farcie :). Podziękował wszystkim, a oponki (od razu dwie + nowe dętki)  już zamówione. Jutro lub w środę będę się bawił :). Następnym razem się nam może nawet uda coś więcej przejechać heh :DD

====================
Na koniec gratulację dla partii rządzącej xD

A u pracujących na to, od nowa ;))

Dobrze że choć leje od rana, to nie ma szkoda dnia :P

| 07:30 czwartek, 18 maja 2023 | linkuj Lubię gwarancję :)
Ale fajnie że mam już europejskie oprogramowanie, bo wgrane było indonezyjskie. Musiałem ino się na chwile przenieść do Szwajcarii, bo w Polsce go nie ma xD. Nikt nas nie lubi :DDD
| 23:56 środa, 17 maja 2023 | linkuj Masz teraz jeszcze większą motywację do testów :) Czekam, bo sam jestem ciekaw.

Tak, można. Wyciszanie, pisanie, co sobie wymyślisz - Xiaomi ma tę moc :) Ale podobno jest dobry patent - wystarczy zainstalować chiński soft. Problem znika. Tak samo jak gwarancja.
| 07:39 środa, 17 maja 2023 | linkuj Jak nic będzie trzeba w góry pojechać i sprawdzić :D

Kolega bardziej ostrzegał, że podczas rozmowy można se policzkiem głośność zero odpalić ;)
| 00:27 środa, 17 maja 2023 | linkuj A, jak POCO to powinno być ok :) Tylko szerokiego kąta jestem ciekaw, a to w górach podstawa :)

No i czujnika przy rozmowach. Zakładam, że rozmawiając spokojnie nieświadomie niejeden raz napiszesz uchem kilka smsów :)

Aha, no i wodoszczelności - zakładam, że na tym oszczędzili.

Samsung S20 FE - dobrze, że nie wybrałeś. Aparat godny, ale aktualizacje się niedługo skończą. Choć w sumie Xiaomi chyba nawet nie podaje, czy zamierza mieć jakiekolwiek :)

Podsumowując: czekam na testy :)
| 10:59 wtorek, 16 maja 2023 | linkuj Była opcja na Samsunga S20FE czy jakoś tak, ale padło na Xiaomi POCO x5 Pro 5G. I już dziś jadę po odbiór - potestujemy :). Ostatni Ksiałomi mega chwaliłem, Samsung też zresztą ogarniał. A ogólnie telefon to telefon :P

Na tyle genialny że dętkę zapasową straciłem heh.
Dobrze że jeży po drodze nie było, bo bym musiał łatkami ogarniać ;))
| 23:31 poniedziałek, 15 maja 2023 | linkuj Powitałko-żegnałka rewelka :) Oczywiście ta z kolcami.

A nie, sorry, opona i dętki nie lubią tego :)

Przyznam, że motyw ogarnięcia genialny. W życiu bym na to nie wpadł :) Przecież na chwilę pomogło!

Kiedyś byłem fanem Xiaomi, wróciłem do Samsunga. I nie żałuję. Nie rób błędu :)
| 22:47 poniedziałek, 15 maja 2023 | linkuj Łukasz => a tak się drocze heh :P. 29,5km też lubię :PP.
Tak, jak dla mnie rownież wsio się zgodziło :]

Magda => wiadomo ;). Ale pisanie tego, z Twojego zapasowego telefonu to była mordęga :DDDD
Madzik | 22:29 poniedziałek, 15 maja 2023 | linkuj Elegancko:) a wycieczka petardaaaa ;)
Łukasz | 19:12 poniedziałek, 15 maja 2023 | linkuj No ale mimo przeciwności losu, plan udało się zrealizować. Czemu tylko nie dokręciłeś tego ostatniego kilometra, tak brzydko wygląda teraz ;p
| 16:56 poniedziałek, 15 maja 2023 | linkuj Oj, nawet tego edytować do końca nie skończyłem a tu już komentarz :D

No tak - zdecydowanie przewietrzyliśmy rowery :DDD
Mazia | 16:45 poniedziałek, 15 maja 2023 | linkuj To była wystrzałowa wycieczka :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa licas