Z Ostrego ... na Halę Radziechowską (1008m.n.p.m) gęsiego :P

Sobota, 4 marca 2023 | dodano: 05.03.2023

W końcu górki i biały puszek ʘ⁠‿⁠ʘ. Od środy te góry za mną "łaziły", a wczoraj stwierdziłem, że pogoda będzie optymalna (na szlak, bo na rower to raczej średnia) to trzeba jechać i coś pochodzić 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。. Zapytałem Magdę czy też nie ma ochoty. Miała ʘ⁠‿⁠ʘ. Zapytaliśmy też kota czy nie ma ochoty. No nie miała :D. Stwierdziła że popilnuje wersalki :PP

Wczoraj oczywiście było grzecznie, bo musiała jechać Kropka. Koleje Śląskie powariowały z tymi cenami - bilet w jedną stronę, dla jeden osoby => 19.95zł. Do tego jeszcze w Pszczynie przesiadka na autobuso-pociąg xD. Podziękowali :P

Pobudka, jajecznica i warzywka, i rura trochę ponad godzinę jazdy do miejscowości Lipowa - Ostre ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

No i fajnie - parking za "Bóg zapłać" :P ʘ⁠‿⁠ʘ

I już na szlaku <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

XDDDDDDDDD

Kontrola czasu dojścia (z nie-piewem xD) ...

... coś pomiędzy ...

... i na celu ʘ⁠‿⁠ʘ

A sroka jak nie znajdzie krokusów, to znajdzie 20gr w śniegu :DDDDDD

Ze szczytu widoków nie było wcale, to poszliśmy na punkt widokowy => 4 minuty iścia. Luzik ^⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠^

Jest moc widoków :D

Ale za to ... były szyszunie :P

Następnym etapem wycieczki miał być popas w domku na Hali Radziechowskiej ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ. No to idziemy ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

I error ಠ⁠_⁠ಠ.

Jakiś pan se tam zrobił pitt-stop z psem, więc stwierdziliśmy że nie będziemy przeszkadzać ^⁠_⁠^. No i w dół :P

Plan był taki ...

... no ale od czego (bez sensu byłoby iście przez godzinę przez wsie) jest Strava? :D

Oj, no nie mogłem się powstrzymać od przejścia tej pożarówki => i w sumie, to oprócz tych 15 minut mam całkiem nowy ślad na mapie :D

Ślad, który nazwę śladem zwyroli ತ⁠_⁠ʖ⁠ತ. Tak, tych punktów było 17 ರ⁠_⁠ರ ...

... a na końcu bonus ಠ⁠﹏⁠ಠ

Na plus ino pszczółki ಠ⁠‿⁠ಠ

I do auta ¯\⁠⁠_⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠_⁠/⁠¯

No ale pętla musi być domknięta, bo jak to mogło być inaczej :P

Droga powrotna mega spokojna, po drodze jeszcze do Lidla na zakupy, a potem na Brynów na mecz GieKSy. Przegrany, ale dzień i tak uważam za pozytywny 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

A teraz jeszcze bym chciał szlak "królewski" z Żabnicy na Rysianke, krokusy na Chociu, zimowy z Magdą na Małej Farze na Słowacji ... i dać temperatury umiarkowane. A potem upały :PPP

A tu moje plany na dziś:

:PPPPPPPP

| 07:19 poniedziałek, 6 marca 2023 | linkuj Ehhh, no nie osłodzi :)

A piwo było, jedno ;). Reszta to już same Ziobra :PP
| 23:33 niedziela, 5 marca 2023 | linkuj No i pięknie, choć bez widoczków :) I bez zaplanowanego obiadu :) I bez piwa :)

Tylko znów te mendy z LP... Nawet miodek nie osłodzi takich widoków :/

| 21:53 niedziela, 5 marca 2023 | linkuj Sesese <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>
Brynów przywitał godnie :D

A kondycja ogarnęła ᕙ⁠(⁠ ⁠~⁠ ⁠.⁠ ⁠~⁠ ⁠)⁠ᕗ
Madzik | 15:20 niedziela, 5 marca 2023 | linkuj Wycieczka bardzo fajna i udana podziękował :* Chociaż kondycja bardzo marna:(
A druga sroka też coś znalazła;)
| 13:38 niedziela, 5 marca 2023 | linkuj Samo się włączyło :P. A ja jeszcze przy w aucie musiałem się trochę przejść żeby domknąć :PP
Łukasz | 10:16 niedziela, 5 marca 2023 | linkuj Ja się zastanawiałem właśnie czemu ta pętla na stravie taka niedomknięta, a ty sobie tam chyba jakieś ukrywanie startu włączyłeś

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zacys