DPD 12/2023

Czwartek, 2 marca 2023 | dodano: 02.03.2023

W sumie to też bym pospał ...

... i przy ciepłym posiedział :P. Zarabiać pieniążki jednak trzeba ale pierw do pracy trzeba dojechać :). Dziś ponownie najlepszym możliwym sprzętem!

Pójście spać praktycznie od razu po dobranocce ma swoje zdecydowane plusy. Gonić się nie musiałem, jeszcze kota wybiegałem, a i tak wyjechałem o mega spokojnej porze ;]. Warunki ponownie bezwietrzne, temperatura zbliżona do wczorajszej (około -6°C) => jechało się jednak jeszcze bardziej komfortowo termicznie (o ile można tak napisać) aniżeli wczoraj ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

Z atrakcji to ino jakiś zwierz (pewno sarna) mi tu przeleciał/a :P

Później to już ino polowanie na wschód słońca ^⁠_⁠^

Finalnie o wiele gorszy od wczorajszego (⁠◡⁠ ⁠ω⁠ ⁠◡⁠)

BTW: przed tym zdjęciem Pani wyjeżdżająca z osiedla by mnie na masce przewiozła xD. Ja przyhamowałem, a ona dopiero się w moją stronę popatrzyła heh. Wystraszyła się na maxa więc wybaczam :)

Końcówka dojazdu to już ino słoneczko za przewodnika ... i do roboty ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

Po niej znowu nie mogłem się za bardzo błąkać, bo zębolog czekać nie będzie ;). Temperatura podskoczyła z minus siedmiu na plus siedem więc w plecaku wylądowały:
- czapka
- komin
- rękawiczki długopalczaste
- drugie skarpetki
Kalesony oczywiście dalej na tyłku :PPPP

Skoro rano jechałem przez Nowy Nikiszowiec, to nazot przez Zawodzie z dołożeniem Wilhelminy ◉⁠‿⁠◉. W sumie to nic ciekawego się nie działo, więc ino idiotyzm z Zawodzia:

Dwa kolory kostki? Mietek dawaj szablon i białą farbą :DDDD. Można olewać, ale ja tam i tak wolę nią jeździć bo zamiast czterech hipotecznych postoi na światłach ... mam ino jeden ^⁠_⁠^.

Do domku dojechałem mijając się co chwilę z kolegą z roboty ...

... a za pętlą => ja na Piotro, Petarda na Ochojec ;)

Jutro pociąg ... bo ani ciepła, ani słońca ಠ⁠﹏⁠ಠ. Nie będę tak kręcił :PP

I jeszcze napiszę tutaj => SIOSTRA 100 LAT, A MARSHALLOWI 40!!! (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

Temu pieskowi co mu to z tyłka wypadło ...

... też 40 lat!!! A właścicielowi rozwolnienia ಠ⁠ಗ⁠ಠ

PS: ząbki w 100% ogarniete ^⁠_⁠^

Na koniec potwierdzam => siodełko to dobra sprawa :PP

| 09:57 piątek, 3 marca 2023 | linkuj Właśnie raczej patrzeć nie może, jak takie dobre surowe mięso popsuliśmy :P
Mazia | 09:38 piątek, 3 marca 2023 | linkuj Pchła pilnuje ile kawałków jest żebyście nie oszukiwali, że dla nie brakło :p
| 23:38 czwartek, 2 marca 2023 | linkuj Gocha => a proszę :). I udźwigniesz, udźwigniesz ... bo ja sam matki yyy nie udźwignę :DD

Dzięki, i zdrowiej :P

Trollking => pilnuje coby mięso nie zwiało, choć szansę są raczej marne :D. I pcheł nie ma, futro w obiedzie owszem :D

Ja tam ją czołgiem doceniam :PP
| 22:53 czwartek, 2 marca 2023 | linkuj Stówka, stówka, zdecydowanie! :)

Widzę, że piekarnik macie pełen Pcheł(ki) :)

Słonko godne, śmieszka... mimo wszystko do olania :)
Gocha | 22:33 czwartek, 2 marca 2023 | linkuj Dzieki braciszku 100 lat to chyba nie uciągne....emerytura sie licho zapowiada ;D
Aswoją drogą szacun za zimowy rowerek, Ty hartujesz tyłek a ja leże z gorączką...sport to zdrowie ;}

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oduma