Zimowa (4/4) Blatnica => hrad Blatnica (634m. n.p.m.)

Wtorek, 31 stycznia 2023 | dodano: 05.02.2023

Dzień powrotny ୧⁠(⁠^⁠ ⁠〰⁠ ⁠^⁠)⁠୨ ale od samego początku wyjazdu mieliśmy go zaplanowego :). Do tego, nie wracaliśmy autobusem ... jak ten powyżej :D. No to wymeldowanie do 12:00, i ponownie był czas ... żeby nigdzie się nie śpieszyć. Mogliśmy za to na spokojnie coś zjeść, spakować się, i dosprzątać mieszkanie coby nie było że coś nie jest ogarniete na tip top ^⁠_⁠^.

Finalnie wyjechaliśmy z noclegu jednak grubo przed godziną 11:00, zaliczyliśmy ostatnią wizytę w sklepie, a później Michał zaparkował na płatnym parkingu (ale 1,50€/h, a szlak na dwie) i mogliśmy ruszyć, dublując pierw odcinek z pierwszego dnia. Po wiednemu chyba bardziej mi się podobał :D. Nie podobał mi się za to fakt, że stuptuty wylądowały w koszu, buty zimowe były mokre, a te letnie buty z siateczką średnio się nadawały do iścia heh.

Koledzy mi jednak udeptali szlak, i z jedną przeszkodą (gdzie średnio mogłem wejść) malujemy się na ruinach zamku. Takich w remoncie, ale bardzo klimatycznych 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

Tamże każdy sobie je zwiedził na swój sposób i do auta. Oczywiście w dwóch grupach heh :D. Mi od samego początku podobało się opętlenie asfaltem (minęł nas chyba jeden samochód i ... traktor xD), a chłopaki (Zientas i Janiol) wrócili naszymi śladami ;). Różnica na parkingu ponownie wyniosła około pięciu minut ... więc w pytę <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>.

Później już ino do auta i do Polski ^⁠_⁠^. Z postojami na siku, i McDonalda => dzięki Janiol ^⁠_⁠^.

Jakieś fotki by wypadało wrzucić :D

Minimalistycznie tam mają :DD

A tu już mega zatłoczony parking we wtorek xD

I rura ^⁠_⁠^

... i do auta (⁠✷⁠‿⁠✷⁠)

Takie coś wyszło <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

A finalnie ... takie coś <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

Wyjazd mega fajny, odpocząłem, a i w końcu się porządnie wyspałem (⁠•⁠‿⁠•⁠). I chyba najlepsze w tym wszystkim jest to, że dzień po naszym powrocie ... na Fatrze ogłosili lawinową trójkę :P. Celneliśmy idealnie :D. Podziękował wszystkim!!

FILMIK :PPPPP

======================
A względem stycznia, to wracamy do normalności <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

No i poszedłem :P

| 10:14 sobota, 11 lutego 2023 | linkuj Dzięki, a jakie spanie potem mhmmm ^⁠_⁠^
Gocha | 06:53 sobota, 11 lutego 2023 | linkuj Nooo szacun za nocne łażenie po skałkach... mega fajny wypad i w deche filmik ;)
| 10:55 wtorek, 7 lutego 2023 | linkuj Dodatek "z goryczką" zbędny. Reszta by wystarczyła ;)))

Taki lajtowy wypadzik, w sam raz na roztrenowanie :). Zamek faktycznie spoko - te rusztowania ino psuły klimat. I skład budowlany w środku :DD

Nie było tylu chętnych kierowców ;)))) :P. I szacun dla Janiola za załatwienie auta z potężnym bagażnikiem. Tu byłby problem żebyśmy się wszyscy do Kropki zmieścili, choć oczywiście jazda na dwa auta nie była nawet poruszana ;))
| 23:26 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj Piwko z goryczką jest najlepsze :)

A wypad chyba faktycznie najbardziej udany ze wszystkich. Zamek super :)

Szacun dla Słowaków za brak samochodozy, a dla Was za to, że nie pojechaliście na cztery auta :) Oczywiście nawet bym o to nie podejrzewał.
| 15:38 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj No nic, było ino zdeczka wilgotnie :P
Mazia | 15:28 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj No buty z siateczka na zimowy... Co mogło pójść nie tak :D
Fajnie, że wyjazd się udał :)
| 15:24 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj Michał => nie da się ukryć :D

Łukasz => w Tatrach, tu słoiki zostały w aucie :DD
Łukasz | 15:16 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj Właśnie, a co się stało z słoiczkiem na cigaretove ohorky? Było przez chwilę coś takiego :P
MJ | 15:03 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj Dzięki również. Wyjazd z tych "bez pośpiechu" ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iktor