Kalužny (choć nie, bo śnieżny :P) 970m n.p.m.

Sobota, 21 stycznia 2023 | dodano: 22.01.2023

Został nam tydzień do zimowego tripu. Wyjeżdżamy na Słowację, ale żeby głupio nie było, to trzeba było też Czechy odwiedzić w ramach treningu :P. Na początek wczorajsze przygotowania ^⁠_⁠^ ...

... a później (rano) Łukasz podjechał po nas Polówką, dla której ... wyjazd po brata Magdy okazał się przedostatnim. Została ino jazda na złom ಠ⁠︵⁠ಠ.

Silnik cały czas się świeci że chory, akumulator na końcówce, a jak widać na powyższym zdjęciu ... szyba też się popsuła xD. Szkoda, lubiłem te autko ಠ⁠﹏⁠ಠ. I trochę dbałem o nie jak Marzena wyjechała do Niemiec na urlop, i na wesele Szpilberów nią jechałem, i dzięki niej Magda się płynnie przeniosła z Sosnowca do Piotrowic ಠ⁠﹏⁠ಠ. Ehhhh ...

No nic, Łukasz "zimny łokieć" zrobił podmiankę na Brynowie ...

... i mogliśmy ruszyć dalej (z jednym postojem) ...

... na początek szlaku ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ. O takiego ^⁠_⁠^

Warunki bardzo dobre 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。 ...

... czas też, to się nie spieszyłem :P

Ogólnie szło się fajnie ...

... i już schronisko (+ zakup magnesu) na popas ʘ⁠‿⁠ʘ

Po nim zabawy i ... upadki :D

A, no i orzełki oczywiście :D

W końcu ponownie trochę zimowych warunków wpadło (⁠✷⁠‿⁠✷⁠)

Były i pozy ...

... nawet jak widać dwie :DDDDDD

I nawodnić się w drugim schronisku nie zapomnieliśmy ...

... nie to że w pierwszym tego nie było :PP.

I zejście ... po ćmoku :P

Najwyższy szczyt wycieczki jednak zaliczony ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

Ogólnie to wyjazd mega na plus, warunki jak widać godne, a na końcu na Piotrowicach hamburger (raczej nie polecam :P), były śpiewy w aucie, było wesoło, ale ciągle nie mogę przeboleć Polo, i tego ... że jednak na najwyższy szczyt świata nie weszliśmy ಠ⁠_⁠ಠ

:PPPPPP

================
Kolejne wpisy górskie pewno ze Słowacji. Zresztą rowerowych też pewnie nie będzie, bo w końcu mamy zimę!

I dobrze <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

BTW: dziś ino rozpapugowanie :P

(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

=======
Te były grzecznie, a no ... i nie mieliśmy wódki

... :DDDDD

| 11:53 poniedziałek, 23 stycznia 2023 | linkuj Trollking => rodzinne, ostatnio nawet Łukasz pozował ;))
Niech spoczywa - szkoda ino tej połowy baku paliwa ...
No, trochę włosów z ucha pewnie straciłem :D

Marzena => chyba się przyzwyczaiły, ludzie nawet im nie przeszkadzają podczas innych czynności niezwiązanych z lataniem :D
Mazia | 09:44 poniedziałek, 23 stycznia 2023 | linkuj Papugarnia fakt bardzo fajna atrakcja dla ludzi bo mogą sobie ładne ptaszki pooglądać, ale da nich samych no to słabo w takim małym miejscu się gnieździć
| 23:27 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Niech s-polo-czywa w spokoju!

Widzę, że pozy już "rodzinne". Super :)

Widoki takie... białe :)

Papugarniane klimaty świetne, dziobałbym. To znaczy dawałbym się dziobać :) Choć szkoda, że te piękne ptaki nie są na wolności.
| 15:39 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Marzena => jak nic i tam jesteś gość':D. Aż Cię gonić musiałem :DDD

Łukasz => oj, brakowało ^⁠_⁠^. A szyba hmmm, no kibel, ale tak jak piszesz ;))
Łukasz | 15:19 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Z dwojga złego lepiej, że ta szyba strzeliła rano, niż jakby to miało być w Czechach, bo powrót byłby rześki :P A wyjazd mega, brakowało mi takiej zimy w górach.
Mazia | 14:54 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Heh no z tych emocji to aż się nie podpisałam
| 14:45 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Również dzięki gościu ... Marzeno :D
Po Polo będę tak samo ryczał, jak po Merolu (Polonezie) - kolej rzeczy, ale smuteczek •́⁠ ⁠ ⁠‿⁠ ⁠,⁠•̀ => tyle ognisk z nami przeżyło że masakra ;).

Wyjazd mega na plus, a teraz się szykuj, bo ptaki czekają ;)))
Gość | 14:27 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Oj będę płakać, będę (⁠ ⁠⚈̥̥̥̥̥́⁠⌢⁠⚈̥̥̥̥̥̀⁠) no cóż polóweczka stwierdziła, że zostawia nas w dobrych...kołach Leona, a ona już chce odpocząć. Taka kolej rzeczy, co zrobić 乁⁠(⁠ ⁠⁰͡⁠ ⁠Ĺ̯⁠ ⁠⁰͡⁠ ⁠)⁠ ⁠ㄏ Przeżyły razem piękne chwile :)
Za to wyjazd był naprawdę mega świetny. Już nie pamiętam kiedy tak dobrze mi się szło, i nie było jakoś tak stromo, i warunki ładne i towarzystwo wesołe :)
Dzięki wielkie

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ynieo