Błatnia(917m.n.p.m.) ´⁠◔⁠‿⁠ゝ⁠◔⁠`⁠)⁠━⁠☞ mgliście :P

Sobota, 10 grudnia 2022 | dodano: 11.12.2022

W sumie to nawet nie wiem od czego zacząć heh. Może od genezy ;). Wczoraj wieczorem przypomniało mi się że dawno w górach nie byłem, więc zagadałem z Magdą. Decyzja odmowna :D. Napisałem do Łukasza. Decyzja pozytywna :DD. Oki (:D), ino teraz gdzie? ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯. Szybka kontrola pogody i wyszło że widoków i tak nie będzie ... bo wszędzie mgły. No to tam żeby daleko nie jechać => Błatnia ʘ⁠‿⁠ʘ. Z jednej strony okazało się, że oboje nie mamy śladu na mapach ;). Wyjazd na spokojnie po godzinie 08:00 rano, godzinka jazdy z zahaczeniem o sklep z płazem w logo i rura na szlak. Tu już mało do opisywania => góra => szczyt => schron (na herbatkę z prądem :P) => dół => mycie stópek => i do auta ^⁠_⁠^. Na końcu jeszcze Lidl po padline i do domu na grzane winko ^⁠_⁠^.

Fajnie było przewietrzyć mózg heh. A dziś w Katowicach śnieg i mróz. I oby tak zostało, bo od tego jest zima :). Grzane wino oczywiście dokupione :D

TRASA:

FOTKI:
Parking ...

... i w górę ^⁠_⁠^

Widoczki :D

Gonie Łukasza dalej heh xD

Szczyt i nie, to nie ja heh :D

To ja :DDD

A to my 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜

Schron ...

... i w dół ♪⁠┌⁠|⁠∵⁠|⁠┘⁠♪

A na końcu, coby giry nie waniajet => myjnia :D

I do następnego ^⁠_⁠^

========

:PPPPPPP

| 08:28 piątek, 16 grudnia 2022 | linkuj Mhmmmm, fajne ciepełko potem jest na girkach ^_^
Gocha | 19:28 czwartek, 15 grudnia 2022 | linkuj Dwa wariaty jak Boga kocham...aż se kaloryfer odkręciłam.
| 16:07 poniedziałek, 12 grudnia 2022 | linkuj Nic dodać, nic ująć ;)
Mazia | 15:42 poniedziałek, 12 grudnia 2022 | linkuj No i wszyscy byli usatysfakcjonowani z tego dnia :D
| 15:26 poniedziałek, 12 grudnia 2022 | linkuj Za długo to myśmy nie wytrzymali z tymi nóżkami :D. Dzięki :)

Nawet dwie pozycje ;)
| 23:04 niedziela, 11 grudnia 2022 | linkuj Hehe, jak na moje widoczki całkiem... klimatyczne :)

Pozycja obowiązkowa obecna, czyli wypad udany :)

Podziwiam za nożne morsowanie :)
| 14:37 niedziela, 11 grudnia 2022 | linkuj Brenna nie ucieknie, a choć się o fajnej porze było w domu ^⁠_⁠^. I miałem z Lidla 10 sekund czekania na autobus pod dom :D. Idealnie heh :D
Łukasz | 13:33 niedziela, 11 grudnia 2022 | linkuj No widoków brak, ale śnieżyk rekompensował. Brenna będzie musiała poczekać :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jiree