Duże Jasło (1153m.n.p.m.)

Poniedziałek, 12 września 2022 | dodano: 12.09.2022

Fotki kitkowe docierają regularnie - za co po raz kolejny serdecznie dziękujemy ^⁠_⁠^.

U nas już końcówka wyjazdu urlopowego. Może i dobrze :D.

Po wczorajszym meczu, dobudzenie mnie chwilę po zaplanowanej godzinie ósmej było niemożliwe xD. Zwlokłem się z łóżka ... około 10:00 xDD. Nie powiem, komplikowało to trochę nasz plan, bo od godziny 16:00 radary zapowiadały deszcze niespokojne ಠ⁠ω⁠ಠ. Co się finalnie sprawdziło ;).

Szlak był jednak z metą pod domkiem, a piętnasto-minutowa podróż busikiem (za 5.50zł/os) miała się zacząć o 10:42. Szlak był prognozowany na 4.45h ... więc stwierdziłam że na spokojnie zdążymy ᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ.

I na "dzień dobry" to busik z Sanoka do Wetliny ... złapał 15min. spóźnienia ಠ⁠_⁠ʖ⁠ಠ. Fajnie => dobrze że Pan zakochany w ogóle przyjechał, niefajnie => że Szofer przejechał nasz przystanek, i musieliśmy drałować z buta asfaltem na początek szlaku xD.

BTW:

xDDDDDDDD

Nie licząc moich delikatnych problemów żołądkowych, szło się nieźle ◉⁠‿⁠◉

I w końcu zaczęły się widoki :)

A tu już (mało transferu mi zostało xD) szczyt ...

... interpretacje zostawiam wam :D.

I teraz w mojej głowie zaświtała zmiana koncepcji szlaku. Mieliśmy planowo iść na graniczny Okrąglik/Kruhliak, ale czas naglił, chmur przybywało, a szczyt ten i tak był o 50m niższy od Jasła :P

W dół więc w takich klimatach ʘ⁠‿⁠ʘ

W takich na całe szczęście nie ...

... ino w takich :P

Znalazł się nawet rydz (lepszy niż nic :P), i pożarówka która była naszą opcją alternatywną ^⁠_⁠^

Takie coś wyszło ...

... a to nasze okno ...

... przed deszczem, który to pada cały czas xD. Na farcie heh :DDD.

Krótkie spodenki już raczej spakowane, jutro Połonina Caryńska i zaś jakieś 11°C =⁠_⁠=. Dobrze że mam dres z Pumy ...

... :PPPPPPPPPPPP

PS: może dziś się wezmę za wasze wpisy, bo jutro zaś trzeba "Kropkować" od rana heh :P

| 21:54 wtorek, 13 września 2022 | linkuj O tym samym pomyśleliśmy <lol>. Te drugie jednak miałem w plecaku heh :P.

Instalacja? No dobra na burze - nie powiem :DD.
| 20:21 wtorek, 13 września 2022 | linkuj Bear czy beer - czasem biegnie się tak samo :)

Bieszczady wizualnie przypominają mi moje ukochane Rudawy Janowickie w wersji XL. Piękne :)

Pioruny pewnie lubią tę krzyżówkową instalację :)
| 19:27 wtorek, 13 września 2022 | linkuj Ze wskazaniem na mega XD. Ale to już w następnym, ostatnim odcinku pisanym pewnie z Pchłą u boku, bo trzeba się ogarnąć na noclegu ;)
Mazia | 11:32 wtorek, 13 września 2022 | linkuj Krajobraz już taki trochę jesienny bym powiedziała :)
| 17:28 poniedziałek, 12 września 2022 | linkuj No jaka miła pochwała :*
(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤.

Dobrze że przed deszczem zdarzyliśmy ^⁠_⁠^.
Madzik | 17:20 poniedziałek, 12 września 2022 | linkuj Oj tak wstawanie było ciężkie:) busik spóźniony :) a spacerek bardzo fajny bardzo ładnie obmyślony:*

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odypr