Wołosań (1071m.n.p.m.)

Piątek, 9 września 2022 | dodano: 10.09.2022

Easy-resize.com.pl wciąż nie działa, więc nie wiem jak to będzie ze zdjęciami do końca miesiąca, ale póki co, opisuje urlop dalej :D. Dziś w planie był już dzień bez Kropki, to i przy okazji wczorajszego meczu z USA ... się trochę mocniej pokibicowało :D. Sąsiedzi jednak byli wyrozumiali heh :DD.

Poranek, Magda zrobiła śniadanie, i mogliśmy wyruszyć na busik, który to odjeżdżał spod domostwa o godzinie 13:05. Taaaa, do 12:56 jeszcze stał, a po wizycie w sklepie już nie xD. No nic ...

... nikomu się nie śpieszyło :D.

Obiad w karczmie w postaci steku który to wyglądał jak kotlet schabowy, mega dobrej surówki i ziemniaków, niedoprawionej piersi z kurczaka i frytek bez soli, i rura na przystanek autobusowy na którym to, już nasz busik musiał się zatrzymać. No niby musiał, ale gdyby nie informacja od mieszkańca, to byśmy mogli do niego nie wsiąść XD. Taki szkolny to był xD

Dojechać się jednak udało, i mogliśmy ruszyć w kierunku noclegu o tak :

Początek (po wieczornych deszczach) dość spoko (⁠•⁠‿⁠•⁠)

A potem już pod górkę ...

... ale choć (tu chyba nie znają słonecznika ಠ⁠_⁠ʖ⁠ಠ) były fistaszki ʘ⁠‿⁠ʘ

Blisko ...

... i szczyt <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

I w dół ...

... no to było dłuuuuugie zejście xD.

A potem ku wielkiemu niezadowoleniu u Magdy - nocny trip xD

Do domku się jednak udało trafić <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

=========
Do nas jeszcze nie przyszła :D

| 17:10 poniedziałek, 12 września 2022 | linkuj To na zimowe pewnie nie będziesz chętna, bo my tam przeważnie po nocy schodzimy. No nic się nie zrobi :D.
Mazia | 08:47 poniedziałek, 12 września 2022 | linkuj Ja widzę :p
| 21:18 niedziela, 11 września 2022 | linkuj Ciiii ;)
Łukasz | 19:52 niedziela, 11 września 2022 | linkuj No w sumie jest to jakiś sposób. Marzena po ciemku w lesie też jakoś sił dostaje xD

Tylko ciiii:D
| 06:45 niedziela, 11 września 2022 | linkuj I te odgłosy piły mechanicznej mhmmm ಠ⁠ω⁠ಠ.

W sumie to plusy też były - brat bombelka wskazał kierowcy gdzie się zaczyna szlak zielony ^⁠_⁠^. Podziękowaliśmy heh :D.
| 21:55 sobota, 10 września 2022 | linkuj Tym razem ciekawski bachor rządzi... Jak ja takich nie trawię... Jakby był pieskiem, to bym przynajmniej pogłaskał, ale tu taka opcja odpada, a zbluzganie nie przystoi :)

Jakie piękne te drogi. Takie przygotowane do wycinki. Budżet trzeba łatać!
| 18:39 sobota, 10 września 2022 | linkuj I już nas (znaczy mnie xD) nosi :D
Mazia | 15:51 sobota, 10 września 2022 | linkuj Gocha - nie ma takiej opcji, oni oboje takie łaziki. Idealnie się dobrali :)
| 15:38 sobota, 10 września 2022 | linkuj Magda => dziś był o niebo lepszy obiad :). Już wiemy gdzie polecać heh.

No tak, mnie też się na końcu już nie chciało :D

Marzena => nawet trochę szlaku na chatę przynieśliśmy :D.

No jeszcze dwa szlaki z tego co liczę ;). Choć dni są trzy, a na koniec rowerek wodny w Polańczyku planuje :DDDDDD.

Gocha => ciiiiiii - Magda to czyta :D
Gocha | 15:18 sobota, 10 września 2022 | linkuj Braciszek jest niezniszczalny....Magda on cie wykończy xD
Mazia | 14:53 sobota, 10 września 2022 | linkuj Widzę, że można było na szlaku zadbać o urodę, w kąpieli błotnej :D
Aż się boję podliczać ile już Wam km wyszło, a to jeszcze nie koniec :O
Madzik | 13:34 sobota, 10 września 2022 | linkuj Nio tak wczoraj było bardzo ciekawie obiad zjadliwy jednak nie moje smaki :) Szlak fajny i mega niszczący mimo bolących nóg spid działał :) Ja chcę wyjść z tego lasu ja chcę asfalt;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nogei