Mikołów + myjnia

Czwartek, 7 lipca 2022 | dodano: 07.07.2022

Póki co, zdecydowanie skończyły się upały xD. Za to można teraz fajnie zmoknąć, i zostać ochlapanym przez durnego kierowcę Seata. Pralka i wanna lubią to ತ_ತ xDD.

Mieszkanko mamy bardzo fajnie wysprzątane, i jedyne co było w nim brudne ... to Szkodnik ಠ_ಠ. Zmienić to trzeba było, ale skoro pogoda pozwoliła, to postanowiłem go umyć z małą dokrętką => choćby w postaci gluta ^_^.

:DDDD

Odwiedziłem tytułowy Mikołów i wiecie co? => samochodów kupa, ale najmniej chyba z tablicami SMI. Wniosek: swoich rowerzystów zabijać nie chcą, ino robią wyjazdy w miasta ościenne ಠಿ_ಠ. A przynajmniej tak mi się zdaje ¯\_ಠ_ಠ_/¯ heh.

Opuściłem (wszędzie remontowane) miasto i mogłem pojeździć trochę po nawierzchniach (przesadzają z tym tłuczniem mega!!) naturalnych :). Lasami odwiedziłem Rybaczówkę (gdzie tym razem Paweł nie szpanował ...

... ino grzecznie siedział "na grzędzie" :P 。◕‿◕。)

... następnie przez Kokociniec (i kolejne leśne dukty) udałem się na Brynów (na myjnie) i pokręciłem sobie spokojnie do bazy ◉‿◉.

Jutro po południu deszcze niespokojne (+ po pracy do rodziców muszę podjechać) więc raczej pociąg. Będę jeszcze jednak kontrolował prognozy ^_^

Takie chmury towarzyszyły mi przez cały wyjazd

Górki ledwo widoczne, ale coś tam jednak było (z fotki pewnie nie :P) widać (•‿•)

Mikołów rynek
Coś (też Mikołów) z trasy ...

... i odcinek gruntowy (◕ᴗ◕✿)

A tak to lasami ...

... przez Brynów (tak, tak - tam gdzieś na zdjęciu są kominy kopalni "Wujek") ...

... na cel główny ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

A coby Szkodnik wysechł ... to pociągi :P

Warunki jednak takie, jakie widać - nie ryzykowałem więc darmowej (jak się okazało niekoniecznie) kąpieli ;)

A na sam koniec akcja spod domostwa. W poniedziałek zauważyłem dwie małe miauczące pierdoły na posesji na Noskowskiego. O te:
Dokarmione (sam też już miałam dla nich pakiet przygotowany), ale wczorajsze deszcze im nieźle musiały po ogonach dać ಠ︵ಠ. Dziś jakieś schronisko ja łapało => oby jak najszybciej znalazły kochających opiekunów ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ. Nam tam jedna miauczka wystarczy heh ;).

I nie oddamy jej - choć ruja ... dała nieźle po uszach xD