Ławki dwie => duża (845m n.p.m.) i mała (895m n.p.m.)

Sobota, 25 czerwca 2022 | dodano: 27.06.2022

Wpis opóźniony, bo wczoraj było towarzysko na Brynowie :P. Jestem (chyba) rozgrzeszony ;)

Plan na tą wycieczkę narodził mi się w głowie podczas spotkania na Rybaczówce <( ̄︶ ̄)>. Dawno w Zwardoniu nie byłem, a uwielbiam te małe miasteczko przy słowackiej granicy ^_^.

Pierwotnie myślałem że namówimy na ten trip Łukasza i Marzenę ale: Marzena wybrała (była od dawna umówiona) piwo z koleżankami (rozumiem), a Łukasz rower - rozumiem zdecydowanie ;). Choć i tak coś się nam zdaje, że po prostu wysłali nas na rozeznanie (:P), bo chcą tam sobie razem pojechać :PPP. W ten weekend mógłby być tam ino kolega - a on nie lubi dublować :D.

Skusił się za to brat Magdy i mieliśmy komplet do ...

... stuningowanej Kropki :P

Pobudka po godzinie 08:00, o 09:00 wyjazd po Piotrka do Sosnowca i chwilę po godzinie 12:00 meldujemy się na miejscu (•‿•). Lubię (czy tam uwielbiam) te miasteczko - takie sentymentalne ;). I najważniejsze, że coś się tam w końcu dzieje. Dworzec rozkopany, ryneczek też, ale oczywiście 30zł za dobę za parking sobie życzą. To pod cmentarz (za darmola) i mogliśmy (z zahaczeniem o Lewiatana) ruszyć na szlak ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ. Widać jednak, że tytułowa ławeczka to nowa atrakcja i szlak jest jeszcze średnio oznaczony. Bez map połączonych z GPS-em mógłby być problem ⊙.☉. Myśmy mieli, więc luzik :).

Co do niego ... to w sumie nijaki. Wuchta (słodziutkich) poziomek to trzeba zaznaczyć, a tak to las, łąka, wioska, kamienie, kałuże i praktycznie zero widoków. Można było w spokoju (no prócz atrakcji w postaci dzika xD) pogadać i podłubać słonecznika heh. Wszystko się zmieniło na celu => piękne widoki i zacna ławeczka :P. Najgorsze były jednak pierdzące motorki, i Słowacy, co se piknik na głównej atrakcji zrobili ತ_ತ. Ofocić jednak co nieco się udało i mogliśmy wracać. Ale jak to bez pętli? ¯\_(ツ)_/¯. No bo sensu - rura na czerwony i pierw po płytach betonowych, potem po szutrach (tu już były widoki ^_^) do słowackiej miejscowości Skalite. Tamże na szlak żółty ... i do ojczyzny ^_^. W Zwardoniu jeszcze po magnesik na lodówkę i jazda na drugą atrakcje ◉‿◉.

Trasa (1/2):

Jak widać :P

Początkowy odcinek ;]

Granica ...

... i ponownie w Polsce :)

I do lasu 〜(꒪꒳꒪)〜

Widoki ...

... i atrakcje na szlaku heh

Już blisko 。◕‿◕。

I jesteśmy ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Jeszcze poza :P ...

... i papa => godna jesteś ʘ‿ʘ

Schodzimy (i czasem wchodzimy) pierw po płytach ...

... a potem szutrem do miasteczka poniżej

O tego:
Główna atrakcja? ¯\_(ツ)_/¯

Cipcioszki :D

Dziękujemy za gościne ( ◜‿◝ )

I ponownie Polska (~‾▿‾)~

Będąc Zwardoniu, grzechem by było nie zahaczyć o drugą ławeczkę. Była wszak 15 minut jazdy od naszego parkingu :P.

Kropka w ruch i meldujemy się przy karczmie pod Ochodzitą gdzie parking (już 10zł płatny), i szybkie wejście na szczyt ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ. Nie było by co opisywać, ale oczywiście babcia Grażyna se musiała na niej (ławeczce) znaleźć solarium do opalania - bo trawy wokół mało xD. Na koniec poszliśmy jeszcze na miejsce kultu papieża lubiącego się w tuszowaniu afer pedofilskich wśród kolegów po fachu i ławeczkę ... zajeli nam (na herbatkę i kanapeczki) Słowacy. Samolubny to naród dziś był xDD.

Trasa (2/2)

I fotki => aparat w telefonie chyba się przegrzał ತ_ತ.

Olewka więc (do tego jakieś chmury burzowe jak witać się zbierały) i rura przez Sosnowiec do kitku ^_^. Mega fajny dzień, ale słońce zdradzieckie heh. Trochę nas odpaliło ...
(BTW: pozdro dla pogodynek i ich prognozy z mają xD)

... a obiadokolacja była bardzo dobra :P. Pchła potwierdza heh.

Jutro teren służbowy, a w środę może DPD ^_^

==============
XDDDDDDDDD
I za górki również ^_^

| 10:06 wtorek, 28 czerwca 2022 | linkuj To usprawiedliwiona ;)
Mazia | 09:55 wtorek, 28 czerwca 2022 | linkuj No znienacka, bo to, że urodziny miał (w sobotę) to wiem, ale że będzie je robił to się dowiedziałam w czwartek o 20:00
| 08:21 wtorek, 28 czerwca 2022 | linkuj Prawdziwa kochająca siostra => "wpadły znienacka urodziny brata" :DDD. Chyba że chodzi o narodziny brata, ale to raczej wykluczam heh ;)

A myślałem nawet o tym. Można znaleźć jakiś najkrótszy szlak na ławsko, a później jakąś Racza czy Rachowiec cobyśmy my też nie dublowali, bo sam szlak... no nie zachwycił za bardzo ;).
Mazia | 07:42 wtorek, 28 czerwca 2022 | linkuj No byłaby w niedzielę ławeczka, ale wpadły znienacka urodziny brata więc wypadało pójść :) Zrobiliście rozeznanie, ławeczka przypadła do gustu więc mam nadzieję, że chętnie ją powtórzycie z nami :)
| 07:09 wtorek, 28 czerwca 2022 | linkuj Obowiązkowo ^_^. Może jakąś ciekawszą pętlę wymyślisz ;)
| 06:25 wtorek, 28 czerwca 2022 | linkuj O jacie na dupnej ławce mnie jeszcze nie było, trza naprawić ten fakt :)
| 04:41 wtorek, 28 czerwca 2022 | linkuj A to myśmy go też nie widzieli. Biegał jak debil trochę poniżej nas :P

Albo micro na nas :D
| 21:47 poniedziałek, 27 czerwca 2022 | linkuj Zazdro głównie za dzika, bo ja ich ostatnio nie widuję :(

Łaaadne fotki wyszły, tylko faktycznie chyba aparat się przegrzał, bo zooma zrobił na ławeczkę :)

Kropka dziękuje za tuning :)
| 19:41 poniedziałek, 27 czerwca 2022 | linkuj Dzik jeden raczej :D. Choć faktycznie, mega blisko był i chyba dawno samicy nie miał :D.

A dziękuję :*
Madzik | 19:17 poniedziałek, 27 czerwca 2022 | linkuj Oj nachrumkał się dziad jeden:)
Nam też bardzo się podobało:*
Wiem wiem że wolisz siedzieć z tyłu ale kierowcą jesteś dobrym:*
| 19:09 poniedziałek, 27 czerwca 2022 | linkuj Wolimy je od dzikiego :P. Co się jednak nachrumkał , to jego heh :D

Mi się bardzo podobało - ino ciągle wolę siedzieć z tyłu :DDD
Madzik | 19:04 poniedziałek, 27 czerwca 2022 | linkuj Wycieczka była udana:* .ławeczki super chociaż na jedną udało się wejść:) Omijając Grażynę która postanowiła się na niej opalać. Mhyy nio dzik był bardzo blisko ale się nie pokazał na całe szczęście. Za to cipcioszki były genialne :) ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yciep