Z dziadkiem do lekarza ;]

Czwartek, 14 kwietnia 2022 | dodano: 14.04.2022

W sumie to dziadków już nie mam. Jednego nawet nie znałem, a drugi zmarł jakieś 20 lat temu. Cóż, za to mój Ojciec jest już dziadkiem (patrząc na wiek "Młodego" to już śmiało mógłby być nawet pradziadkiem heh), a i ja garażowałem u niego dziadka Krossiwo. Zimą od słowa do słowa Ojciec zapytał mnie czy będę jeszcze na nim jeździł, bo jak nie, to chętnie go przejmie. Fajnie, ale coś mi się zdaje że chyba myślał że ten rower jest sprawny heh :P. Prawda była jednak inna => przez pewien okres miałem i tego emeryta i Szkodnika, czyli nie przejmowałem się napędem tego pierwszego :P. Zimą jeszcze konsultacja z Diobłem (czy ogarnię i czy warto), a w sobotę już finalne oględziny i myjnia :)

Kaseta i łańcuch (byle jaka, byle nowa) zamówiona z Alledrogo, i dziś nastąpił dzień, w którym to miałem pacjenta dostarczyć do lekarza na Batory.

========
Do pracy pojechałem pociągiem, a po niej (też zugiem) prosto na Brynów, spacerek na garaż, i mogłem jechać(?) :P. Dociążony odpowiednio, bo w robocie suweniry dawali :PP

To na dole to tak zwany kąsek wędzonego schabu na chlebek na święta XDDD

Ogólnie to bym nawet tego BeeSa nie pisał (bo dystans malutki), ale musiałem :D. Najśmieszniejsza jazda od mega dawna :D. Kołowrotki na łańcuchu od początku do końca, część jechana (ta z górki), cześć prowadzona, trzeszczało dosłownie wszystko :DD. Ale jakoś dojechałem, i oto fotki hahaha:

Stromo - wypych

Lasem + pacjent

I stromo => wypych :D

Już widać cel (uffff) ...
... i meta :P

Armagedon ogólnie :D

PS: a ze średniej jestem dumny :DDD

===============
Jutro wolne, co wiąże się oczywiście z deszczem xD.

No tak heh.

Może się jeszcze uda coś pokręcić, a jak nie, to najlepszego na długi weekend :)

| 09:38 wtorek, 19 kwietnia 2022 | linkuj Wystarczyło go od czasu do czasu umyć :)))
| 07:20 piątek, 15 kwietnia 2022 | linkuj Standard jak wolne to pogoda z dupy, a jak w pracy to ... A krossik hmm swojego dobrze wspominam mimo, że brzydota to była. Niech służy dzielnie!
| 06:14 piątek, 15 kwietnia 2022 | linkuj Oby :-). Jak przeżyje, to może jeszcze Magda kiedyś skorzysta ;)
| 22:18 czwartek, 14 kwietnia 2022 | linkuj Dobra relacja, czytało się jak horror. Ale taki ze sporą dawką humoru :)

Oby pacjent przeżył operację :)
| 18:12 czwartek, 14 kwietnia 2022 | linkuj I w rodzinie zostanie <( ̄︶ ̄)>
Łukasz | 17:56 czwartek, 14 kwietnia 2022 | linkuj Heh, tyle się naczekal, aż w końcu jeszcze posłuży;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nogei