DPD 8/2022

Czwartek, 3 marca 2022 | dodano: 03.03.2022

Czasy takie a nie inne, ale jak widać, nie każdy się wojną przyjmuje /ᐠ。ꞈ。ᐟ\. Zimny łokieć i pełen luz u Krajki heh.

Od samego początku tygodnia scenariusz rowerowy był taki sam: rano piździ, a popołudniu jest pięknie xD. Nie lubię takich warunków i konsekwentnie jeździłem se do roboty pociągiem :P. Na jutro zapowiadają jednak delikatne opady śniegu, więc wczoraj postanowiłem że dziś rano odpalę Szkodnika ʘ‿ʘ. Miało być bowiem nie najgorzej, i ino minimalnie na minusie ;). Jak było? => o tym za chwilę, a pierw (spod domostwa) raport drzewny. A raczej kikutowy ಠωಠ.
Przed ...

... i po ಠಿ_ಠ

No nie powiem => szkoda, bo to była zdrowa topola, której ino się tylko trochę przerosło xD.

Co do roweru, to dziś bezproblemowa pobudka chwilę po godzinie piątej, ze trzy drzemki itp, i ruszyłem finalnie jakieś dziesięć minut po szóstej. Ruszyłem (temperatura miała się wahać między -2 a -3*C) i w sumie z miejsca żałowałem heh ;). Jedyny, słuszny metrolog śląski zamieścił jednak wpis dopiero po godzinie 07:00. O taki:

PS: Suwałki, Sruwałki ¯\_ಠ_ಠ_/¯ :P

Ubrany byłem jednak na trochę mniejsze mrozy (czapka, opaska na głowę, komin na usta i szyję, koszulka termoaktywna, koszulka zwykła, polar, bezrękawnik, kurtka, kalesony, spodnie i rękawiczki długopalczaste), ale jakoś się tam kulałem heh. Najgorzej było mi jednak w stopy, bo choć miałem grube skarpety, to adidasy z siateczką raczej nie były do końca trafionym pomysłem heh ;).

Na początku Muchowca (ciągle byłem średnio rozgrzany) ...

... pierwszy ("ciepły" butek widoczny na zdjęciu) pomiar temperatury:

A na D3S ...

... drugi xD

Rześko zdecydowanie (:P), ale choć wchodzik słońca ponownie klimatyczny :)

I tu zastopowałem (wiecznie, uparcie niepauzującą) Stravę ... i jej zapomniałem ponownie włączyć xD. Bywa :P.

Skoro rano jechałem przez Zawodzie, to na powrót musiała być pierw Lwowska, później Szopienicka, a potem miałem zdecydować czy wracać przez Upadowy, Nowy Nikisz czy przez Giszowiec. Przy stawie dziury, Gisz rozkopany, to padło na opcję środkową. I ... zonk!!!

Ehhh, szkoda strzępić palce
(ノ•̀ o •́ )ノ ~ ┻━┻

Temperatura była jednak przyjemniejsza aniżeli rano ...

... to postanowiłem nie wracać klasycznie Doliną, ino odbić na stary szlak żółty ʘ‿ʘ

Dziurawy był, ale fajny (◍•ᴗ•◍). Nawet miejsce na ognisko całkiem fajne się udało zlokalizować
<( ̄︶ ̄)>

Na koniec jeszcze przez błoto, Ligotę, na pociągi i do bazy ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Fajne że już się coraz mocniej bazie pojawiają (•‿•)

=============
Jutro tak jak pisałem na wstępnie - śnieg i mróz. Koleje Śląskie jak nic :D. Chyba że znajdziemy chętnych, to może być nawet i urlop, coby się spakować ...

... :PPP

| 10:28 niedziela, 6 marca 2022 | linkuj Roadrunner => byłem, potwierdzam, mają ciepło :D
Moje stopy też gardzą :DDD

Marzena => człowiek na starość głupieje :D. Ale kilogramy na wadze nie kłamią - walczyć i męczyć się trzeba :D. W kolejnym wcieleniu chce być kotem :DDDD
Mazia | 10:02 niedziela, 6 marca 2022 | linkuj Taa Krajka żyje sobie w błogiej nieświadomości .
Też mi zimno od patrzenia, Ty taki ciepłolubny i się decydujesz na rower w takich warunkach?!
| 16:02 sobota, 5 marca 2022 | linkuj Chyba cieply łokieć hehenen
Ty mi takich temp nie pokazuj bo od patrzenia zamarzam.
Szkoda drzewek
| 05:27 piątek, 4 marca 2022 | linkuj Kuzyn => dupka w kalesonach to względnie - nóżek nie czułem heh :D.

Dobra, póki co cisza z lotem, ale nie tracimy nadziei :P.

Trollking => tak zwane "na zimny łokieć" :P

Pożyje, ale to już nie to samo będzie :). Sentyment miałem do niego, choć Kropka trochę bezpieczniejsza podczas wichur ;).

No proszę ... Jajorka 。◕‿◕。.

Ino później się ze dwie godziny dochodzi, i to nie o te dochodzenie chodzi, ino o temperaturę w podeszwach :D
| 22:40 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj Aaaaa, no i Krajka, bym zapomniał :) Idealne podejście do świata ludzi :)
| 22:39 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj No nie jest najgorzej z tym drzewem - mogli całkowicie wyciąć :) U mnie pod oknem w sumie to samo - przycięli dość sporo. Ale to chyba dobry znak - czyli drzewa jeszcze pożyją.

Nieźle u Was zaszalała temperatura. W Poznaniu lato - minus dwa :)

Fotki ładnie wyszły. A butki znam - do minus jedenastu da się w nich zrobić gluta :)
Kuzyn | 21:56 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj Hehe. Trochę dupka zmarzła? :-D A jak już znajdziesz chętnego z helikopterem, to też się zgłaszam na wycieczkę ;-)
| 17:06 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj Klasyk nawet latem xD
Gocha | 16:40 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj D3S standardowo okołobiegunowy xD

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obser